AnonymBruker Skrevet i går, 19:21 #1 Del Skrevet i går, 19:21 Våre barn er 13 og 16 og vi har hatt barna fra skoleslutt til 1 januar,men nå sier de at de ønsker og være hos oss heller fra skoleslutt til 25 desember og heller være hos den andre resten av julen og romjulen og nyttårsaften. Har sagt at de må være hos faren denne julen,men at jeg skal snakke med han sånn at vi kan orde om neste år og gjøre slik de ønsker, tror far synes det er ok, da han alltid har vert flink og samarbeide og stilt opp for barna. Vi har vert skilt i 12 år og begge har ny ektefelle og jeg har 2 barn og han har 3 barn med kona. hvordan fikser dere dette? Anonymkode: a5ea9...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:23 #2 Del Skrevet i går, 19:23 Hvorfor må de være hos faren denne julen? Dere klarer vel å hive dere rundt og la dem bytte etter 25.? Jeg synes tenåringene har en god løsning. Anonymkode: 883d2...f2e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:25 #3 Del Skrevet i går, 19:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor må de være hos faren denne julen? Dere klarer vel å hive dere rundt og la dem bytte etter 25.? Jeg synes tenåringene har en god løsning. Anonymkode: 883d2...f2e er far sitt år i år , jeg hadde de i fjor. Jeg og mannen og de 2 yngste skal til finnmark til hans foreldre og dit vil ikke de største uansett, og synes i alle fall 13 åringen er for ung til og være hjemme alene fra 21-1 januar, egentlig 16 åringen også Anonymkode: a5ea9...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:25 #4 Del Skrevet i går, 19:25 Mine er 11 og 15. De er hos en fra skoleferien begynner til 27.12, hos den andre resten av ferien. Vi er sammen julekvelden, da. Fungert godt siden de var ganske små. Anonymkode: 1c6dd...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarta Skrevet i går, 19:35 #5 Del Skrevet i går, 19:35 Vi pleide å dele første og andre halvdelen av ferien ca midt i romjula, hvilken dag ble mer avhengig av hvem som evt hadde hvilke planer med familie etc, men falt ofte på at den som misset jula fikk overta 2. Juledag... Fra midten av tenåra har de igrunn styrt selv hvor de ønsket å være når. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:49 #6 Del Skrevet i går, 19:49 De er hos meg omtrent hele jul og nyttår. De vil ikke feire hos far for de syns ikke det er skikkelig jul der. Han har middag og gaver og alt altså, men de får julefølelsen her hjemme. Hadde annenhver jul før. Viktigste for oss er at ungene har det fint så får vi voksne godta det. Far syns nok ikke det er så kjekt men sier ikke noe på det. Anonymkode: c62a3...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:26 #7 Del Skrevet i går, 20:26 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): er far sitt år i år , jeg hadde de i fjor. Jeg og mannen og de 2 yngste skal til finnmark til hans foreldre og dit vil ikke de største uansett, og synes i alle fall 13 åringen er for ung til og være hjemme alene fra 21-1 januar, egentlig 16 åringen også Anonymkode: a5ea9...bb2 Vi er nok litt forvirret siden det i hi står at varna alltid er hos dere fra skoleslutt til 1.1. Anonymkode: 07234...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå