Irak Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke for å legge ord i munnen på TS, men jeg tror du svarer litt på siden av hva hen spør om. Slik jeg leser TS så er hen åpen for å være seriøs og monogam (med riktig partner), men også mer casual i en annen setting. Så om du, irak, og en som TS hadde funnet tonen så ville TS vært seriøs nok. Om jeg forstår det rett. Anonymkode: 96788...ed5 Jeg ser ikke på en fwb relasjon som en seriøs relasjon. Det er ikke forenlig med slik jeg tenker. I en kjæreste relasjon så tenker jeg man er bestevenner, elskere, bruker mye tid sammen, dater o.l. Fwb som er friends with benefits ser jeg på en relasjon, der man er venner som har sex, og kun det. Det er så mange ulike definisjoner så da velger jeg å presisere. Det kan sikkert være slik for noen, at en kjæresterelasjon utarter og utvikler seg fra en fwb relasjon. For meg blir det for usikkert og utrygt. Jeg synes ikke selv jeg svarer på siden av dette spørsmålet. Bare begrunner ulikheten og hva jeg tenker om det. En fwb relasjon er den minst forpliktende relasjonen slik jeg ser det. Hvordan kan man hevde at en fwb relasjon er seriøs relasjon lurer jeg på? Endret 4 timer siden av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (20 minutter siden): Jeg ser ikke på en fwb relasjon som en seriøs relasjon. Det er ikke forenlig med slik jeg tenker. Det er ikke snakk om at jeg ønsker både et seriøst forhold og et fbw forhold samtidig (det går jo ikke), men en av delene, ikke med deg, men er bare generelt åpen for det. Ville du synes det var negativt hvis du bare er interessert i et seriøst forhold ? Anonymkode: 274e7...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke snakk om at jeg ønsker både et seriøst forhold og et fbw forhold samtidig (det går jo ikke), men en av delene, ikke med deg, men er bare generelt åpen for det. Ville du synes det var negativt hvis du bare er interessert i et seriøst forhold ? Anonymkode: 274e7...764 Jeg er fullstendig klar over at det ikke går. Det har jeg allerede svart på. Jeg kan ikke det. Det blir utrygt for meg. Så da hadde det blitt veldig negativt i forhold til slik jeg tenker. Jeg kan jo bare svare utifra meg selv....Kan ikke svare på vegne av andre... Det finnes sikkert andre som hadde vært åpen for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde ikke giddet en løsere relasjon fordi det for meg hadde vært å kasta bort tid jeg heller kunne brukt til andre ting. Hvis man er krystallklar på at akkurat denne relasjonen kan bare bli sex og intet mer fra første øyeblikk, kan det dog fungere, for da kan den andre personen ta stilling til om hen kan godta det. Jeg hadde dog ikke giddet. Anonymkode: 649e5...76c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tenker det er et grønt flagg at folk er tydelig på hva de er ute etter og åpne for. Da vet man hva man begir seg ut på, det er mye verre med de som påstår at de er interessert i å etablere seg med barn og hele pakka også foreslår de at man flytter til Bali for å starte reiseblogg etter to måneder 😅 Anonymkode: 5474c...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg hadde ikke giddet en løsere relasjon fordi det for meg hadde vært å kasta bort tid jeg heller kunne brukt til andre ting. Anonymkode: 649e5...76c Men det er jo ikke snakk om en løsere relasjon, jeg er interessert i et seriøst forhold. Spørsmålet er om det er negativt for deg om jeg i teorien kunne vært interessert i et løsere forhold istedet hvis det var det du ønsket? Anonymkode: 274e7...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden Jeg skal prøve å gi deg et skikkelig svar. Her er forskjellige scenarioer: Hvis du vurderte meg for både seriøst forhold og fwb: Da hadde det vært uaktuelt å date deg. Hvis du hadde en fwb mens du startet å date meg: Uaktuelt. Hvis du hadde en fwb i fortiden din, men datet meg uten at du hadde andre forbindelser samtidig: Da ville jeg tatt deg seriøst og du kunne vært aktuell. Hvis du møtte meg og sa du både så etter seriøst forhold og fwb hadde jeg sett på deg som halvseriøs. Jeg hadde automatisk/ instinktivt holdt deg på en armlengdes avstand for å beskytte mine egne følelser. Det hadde blitt vanskelig å ta deg seriøst og åpne opp for deg. Sannsynligvis hadde jeg da heller fokusert på å bli kjent med en annen mann fremfor deg. Anonymkode: 5d2ae...d81 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler noen misforstår spørsmålet. Spørsmålet er til deg som er ute etter et seriøst monogamt forpliktende forhold . Hvis jeg sier at det er det jeg også ønsker, men at jeg kan også være åpen for et mer casual forhold istedet, ikke med deg, og ikke samtidig som et seriøst forhold med deg, men bare generelt. Ville du da tenke at det er negativt? Anonymkode: 274e7...764 Jeg har tidligere tenkt at det kun er seriøse, langvarige forhold som er aktuelt. Men etter flere år uten å være i nærheten av finne noen som helst, har jeg blitt mer og mer åpen for fwb eller "noe fysisk" med noen mens jeg leter etter den jeg leter etter. Ikke at et midlertidig "vi tar vare på hverandre"- forhold skulle utvikle seg til mer, eller at noen jeg ønsker et langvarig forhold med skulle "nedgraderes" til fwb. Men noe for å bare kjenner på litt nærhet, selv om livsvarig, monogamt er det jeg ønsker meg. Og skulle jeg hatt et fwb- forhold over en periode, hadde jeg satt den andre letingen på vent i mens, for jeg ville ikke overlappet i så fall. Så jeg skjønner hva du mener ts, og jeg kunne vært åpen for det. (I alle fall i hodet, vet ikke om jeg kunne det i praksis, har ikke gått så langt at jeg fysisk har gjort noen tilnærminger for å finne en "trøstepartner") Men for å svare på spørsmålet så tror jeg ikke det hadde vært et rødt flagg om en mann hadde vært "fast forhold men åpen for alt", så lenge de ikke er slike som har seg med en ny hver måned, det hadde ikke fungert for meg. Anonymkode: bd45e...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men det er jo ikke snakk om en løsere relasjon, jeg er interessert i et seriøst forhold. Spørsmålet er om det er negativt for deg om jeg i teorien kunne vært interessert i et løsere forhold istedet hvis det var det du ønsket? Anonymkode: 274e7...764 Jeg spurte en jeg var forelsket i om han kunne tenke seg fwb. Ikke fordi jeg ikke ønsket noe seriøst, men fordi han ikke ønsket. Tror nok han anså meg som desperat eller mindre seriøs enn jeg egentlig er etter det forslaget... Man blir vel litt desperat om man virkelig har lyst til å være nær noen, blendet av forelskelse og begjær. Om jeg visste du var interessert i noe seriøst med meg, men jeg ønsket kun noe løsere hadde det vært vanskelig å godta, fordi jeg hadde følt det ble feil for deg som i utgangspunktet ønsker noe mer. Hadde ikke ansett det som et rødt flagg, men heller et håp om noe mer på sikt fra din side. Og derfor følt jeg brukte deg. Var det et godt svar på spørsmålet? Anonymkode: 4360c...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det er jo ikke snakk om en løsere relasjon, jeg er interessert i et seriøst forhold. Spørsmålet er om det er negativt for deg om jeg i teorien kunne vært interessert i et løsere forhold istedet hvis det var det du ønsket? Anonymkode: 274e7...764 Ja, fordi for meg hadde det vært negativt ettersom jeg er ganske nøye på hva jeg bruker tida mi på. Da hadde vi vært ulike på ganske grunnleggende måter. Anonymkode: 649e5...76c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #31 Del Skrevet 1 time siden Ikke aktuelt i det hele tatt på første date. Etter 10 år kan det være mer aktuelt. Anonymkode: baf4d...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #32 Del Skrevet 1 time siden Jeg tar det som at hun egentlig ikke vet hva hun vil, og egentlig ikke 100% klar for et seriøst forhold. Jeg har vært der du er, og når jeg ser tilbake til på det, så var jeg nok ikke 100% klar for forhold, selv om jeg ikke helt forsto det da Anonymkode: aa8b4...7be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #33 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det er jo ikke snakk om en løsere relasjon, jeg er interessert i et seriøst forhold. Spørsmålet er om det er negativt for deg om jeg i teorien kunne vært interessert i et løsere forhold istedet hvis det var det du ønsket? Anonymkode: 274e7...764 Spørr du oss serriøse om vi vil ha et løst forhold med deg? Fuck no. Anonymkode: e5eee...952 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #34 Del Skrevet 22 minutter siden Tått skrev (8 timer siden): Bare hvis du er kvinne.. Kvinner ønsker en mann som er bestevenn, elsker, far, sjef, sjelesørger, barnevakt, hushjelp og en hun alltid ser opp til..og som selvsagt tjener mer enn henne uten å være flere timer på jobb.. Og forholdet skal formaliseres, være livslangt og selvsagt monogamt..🤭... Menn ønsker sex, helst masse sex og absolutt ikke bare med en kvinne..og helst uten å betale mer enn absolutt nødvendig av det andre der..🙈...Vil mene vi som samfunn har et lite problem jeg. Ikke sant! Det er derfor de i muslimske land får en mann til å gifte seg....bedre det...hun får trygghet . Anonymkode: c5cb6...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 18 minutter siden #35 Del Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sant! Det er derfor de i muslimske land får en mann til å gifte seg....bedre det...hun får trygghet . Anonymkode: c5cb6...c01 Problemet nå er at hun har utdannelse nå og tjener egne penger= trygghet.. Kvinner vil ikke i forhold med menn hvis mannen ikke gjør livet hennes bedre..noe de færreste menn faktisk gjør i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå