Gå til innhold

Stanget hodet i en vinduskarm - stor kul i panna. Skal egentlig ta botox på fredag, men tenker det er dårlig ide?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fornuften min sier at når jeg har en så stor kul i panna så putter man ikke botox inn så jeg avlyste timen, men jeg sliter med angst og depresjon - ofte overtenker jeg ting og nå kom tvilen med om jeg overdriver dette..? 

Anonymkode: 7b920...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er botox for skjønnheten kan jeg si at du er penest uten. Det er 100% garantert selv uten å ha møtt deg.

Anonymkode: 62394...644

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulen hadde nok ikke hatt så mye å si for botoxen da den settes i musklene. 

Anonymkode: 61027...5e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fornuften min sier at når jeg har en så stor kul i panna så putter man ikke botox inn så jeg avlyste timen, men jeg sliter med angst og depresjon - ofte overtenker jeg ting og nå kom tvilen med om jeg overdriver dette..? 

Anonymkode: 7b920...068

Har du slått en stor kul i hodet, så er det normalt å ta turen innom lege og å få en skanning. Botox pleier man ikke putte inn i forbindelse med slåtte hevelser. 

Anonymkode: c91d0...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox i panna er generelt en dårlig idé. Du kan for eksempel se på Lindsey Lohan, Connie Nielsen, Nicole Kidman…

Anonymkode: b8183...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har du slått en stor kul i hodet, så er det normalt å ta turen innom lege og å få en skanning. Botox pleier man ikke putte inn i forbindelse med slåtte hevelser. 

Anonymkode: c91d0...cbd

Skal man alltid ta kontakt med lege og få ct ved en kul i panna?..

Anonymkode: b09e1...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg får medisinsk botox og ville nok tatt timen min uansett for egen del da den som setter ofte er bedre utstyrt til å gjøre en vurdering enn jeg er. 

Anonymkode: 1c8cc...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...