Gå til innhold

Dere damer som er kresne på mannens penis:

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan sikrer dere dere mot å få en med "feil" penis (for kort / for lang / for tykk / for tynn / for skeiv / etc)? Spør dere hvordan penis han har? Eller har dere sex tidlig i datingprosessen, og avviser ham hvis han har "feil" penis? Eller hva gjør dere?

Anonymkode: c3e58...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvilke damer det dette, da? Det er ganske gjennomgående blant kvinner her inne at penis ikke har særlig mye å si.

Anonymkode: c61e4...16d

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste er gjennomsnittlige, de fleste kvinner er fornøyd med det

Anonymkode: 901ad...c16

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør ingenting. Tenker på hvem han er som person først. 

Anonymkode: 46e84...f2d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En penis er ikke feil størrelse...

Jeg får meg ikke til å kritisere en manns penis, uansett størrelse. Det er ikke mannens feil at den er lang eller kort. De fleste peniser vil jeg tro fungerer til det dem skal brukes til; tissing og sex. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært usedvanlig heldig, med unntak av én kjæreste som hadde veldig kort (men tjukk nok). Var grei nok sex, for han hadde lært å bruke den riktig, men jeg må innrømme jeg ofte (spesielt i fylla når jeg virkelig vil bli kjørt hardt) var frustert over størrelsen. 

Nåværende kjæreste har perfekt tykkelse og lengde, 17-18 cm. 

Det hadde sikkert fungert bra med både større og mindre. 

Det har aldri vært aktuelt å undersøke penisstørrelse i datingen... MEN, man merker godt på personligheten ellers dersom han har unormalt stor eller liten. En som har for stor er alt for høy på seg selv. En som har for liten, er usikker på seg selv, og har dårlig selvtillit. 

Derfor er det fint å falle for de mannfolka som er godt planta på jorda med litt over gjennomsnittet, som har en god balanse i både selvtillit og selvfølelse - han er fornøyd uten å være cocky. Det er beste indikasjonen jeg har fått i datingen før man har sex og får fasiten.

Anonymkode: 4ee10...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan sikrer dere dere mot å få en med "feil" penis (for kort / for lang / for tykk / for tynn / for skeiv / etc)? Spør dere hvordan penis han har? Eller har dere sex tidlig i datingprosessen, og avviser ham hvis han har "feil" penis? Eller hva gjør dere?

Personlig har penis størrelse mye å si for om jeg ønsker å utvikle forhold. Har ikke urealistiske krav i det hele tatt. lengden har ikke mye å si så lenge den ligger rundt gjennomsnittet eller over. Tjukkelse på den andre siden, kan være dealbreaker. 

Jeg pleier ikke å ha sex tidlig i datingfasen men får han til å sende dickpick før vi skal ha sex. Kamuflert i «dirtysnapping» finner jeg ut om det blir noe eller ikke. 

Anonymkode: fa645...469

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske sikker på at de få damene dette gjelder bare spør rett ut om ett bilde. Det er jo ikke som de fleste menn ikke villig viser vekk. 

Kan ikke se for meg at dette gjelder så mange. Jeg har aldri tenkt på det som ett potensielt kriterie før jeg ramlet inn på KG😅 

Dere lurer jammen meg på mye rart her inne! 

Anonymkode: 9e7e1...954

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke så kresen, men en Jeg datet hadde på grensa til mikropenis. Det gikk ikke for min del. 

Anonymkode: fa17d...8f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis han er knøttliten så dumper jeg han med en gang jeg finner det ut. Og det blir jo første gang vi prøver å ha sex. Ikke mulig å finne det ut før, for man kan ikke spørre om det og jeg vil ikke ha dickpics (bilder kan også lyve).

Anonymkode: 4e9c4...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sex? Hva ellers liksom?
Avviser selvfølgelig hvis jeg ikke er fornøyd med sexen. Lengde har lite å si for meg, jeg trenger bare en som er videre enn gjennomsnittet.

Anonymkode: 51417...4c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har kun avsluttet en relasjon en gang grunnet penis. Den ble for stor for. Samleie ble ubehagelig og spontanitet var umulig.

Har ingen tanker om en fyr sin penis når jeg dater noen. Det er bare en penis.

Anonymkode: c5029...c4c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har aldri avvist en mann på bakgrunn av dette. 

Jeg er veldig fleksibel 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (3 timer siden):

tissing

oh yes 🤠

Anonymkode: bcdfe...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis penis skulle vært avgjørende for meg måtte den hatt alvorlige avvik, som f eks ekstremt stor eller ekstremt liten. Alt i mellom er fint, og det er mannen som gjør meg interessert i hans penis, ikke motsatt.

Anonymkode: ae807...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...