AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Har nettopp funnet verdens snilleste fyr som behandler meg bra, likevel klarer jeg ikke slutte å gråte over den voldelige egen min. Vet noen hvorfor? Anonymkode: 704cd...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du savner vel de gode sidene ved ham? At det er det som plager deg Anonymkode: 9f3a7...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Du gråter sannsynligvisikke over xen, men at det ikke be som du hadde håpet og trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Traumebånd? Man savner de gode stundene, selv om det ikke veier opp for de dårlige Anonymkode: 897c7...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har nettopp funnet verdens snilleste fyr som behandler meg bra, likevel klarer jeg ikke slutte å gråte over den voldelige egen min. Vet noen hvorfor? Anonymkode: 704cd...b75 Hvorfor går du inn i et forhold når du ikke har blitt ferdig med det forrige? Anonymkode: 9b38a...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nettopp funnet verdens snilleste fyr som behandler meg bra, likevel klarer jeg ikke slutte å gråte over den voldelige egen min. Vet noen hvorfor? Anonymkode: 704cd...b75 Det kan være traumebånd...Jeg hadde det slik etter at jeg forlot min X. Den dagen det gikk opp for meg at kroppen min ikke tente på han lenger, var min lykkedag ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå