AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden I pausen på sykehjemmet hvor jeg jobber, satt vi i lunsjen 5-6 stk, inkludert leder. Plutselig sier hun at i alle yrker er det noen som ikke passer til å jobbe der, også på sykehjem. Føler det var rettet mot meg, da hun så et par sekund på meg mens hun sa det. Men jeg kan ikke vite sikkert at det var mot meg. Er bare en følelse jeg fikk. Har ikke fått inntrykk av at hun har vært misfornøyd med jobben jeg gjør. Jeg har i alle år gjort mitt aller beste, men de siste år har det vært mye sykt barn dager. Føler meg bare uglesett og at jeg ikke strekker til. Er det sannsynlig at det var meg hun snakket om? Var et år det var en merkelig formulering i julekortet hun ga. Da også satt jeg igjen med en dårlig følelse. Men jeg vet jeg har en tendens til å tolke ting i verste mening. Anonymkode: 507db...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden TS, jeg er som deg. Jeg ville tenkt og overtenkt det hundre ganger. MEN! Akkurat i denne situasjonen tror jeg at sjefen så direkte på deg fordi "Du vet hvem jeg snakker om", altså at du vet hvem hun mener med "noen som ikke passer". Anonymkode: 55569...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS, jeg er som deg. Jeg ville tenkt og overtenkt det hundre ganger. MEN! Akkurat i denne situasjonen tror jeg at sjefen så direkte på deg fordi "Du vet hvem jeg snakker om", altså at du vet hvem hun mener med "noen som ikke passer". Anonymkode: 55569...f9c Jeg vet ikke. Jeg tror det var til meg fordi jeg selv har en følelse av at jeg ikke strekker til for tiden og at alle på jobb mener det samme. Forstår ikke hvorfor det er nødvendig å si sånt i det hele tatt til de ansatte. Anonymkode: 507db...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Be om et møte med leder og fortell at du opplevde dette som ubehagelig og rettet mot deg? Eneste måten du kan få svar på dette. Alt annet blir synsing. Anonymkode: d0f92...12f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): I pausen på sykehjemmet hvor jeg jobber, satt vi i lunsjen 5-6 stk, inkludert leder. Plutselig sier hun at i alle yrker er det noen som ikke passer til å jobbe der, også på sykehjem. Føler det var rettet mot meg, da hun så et par sekund på meg mens hun sa det. Men jeg kan ikke vite sikkert at det var mot meg. Er bare en følelse jeg fikk. Har ikke fått inntrykk av at hun har vært misfornøyd med jobben jeg gjør. Jeg har i alle år gjort mitt aller beste, men de siste år har det vært mye sykt barn dager. Føler meg bare uglesett og at jeg ikke strekker til. Er det sannsynlig at det var meg hun snakket om? Var et år det var en merkelig formulering i julekortet hun ga. Da også satt jeg igjen med en dårlig følelse. Men jeg vet jeg har en tendens til å tolke ting i verste mening. Anonymkode: 507db...6fd Hun høres ut som en skikkelig Karen. Tenk å gå rundt å si at jaaaaa i alle yrker er det noen som ikke passer der, og så se rundt på folk. Er hun 14 liksom? Jeg tenker sånn at i alle yrker, er det ledere som river ned folk, og ikke bygger dem opp. Det er fordi de er dårlige ledere. Ingen god leder sitter å snakker sånn forran kolleger. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Veldig unødvendig og demotiverende av en leder å si noe slikt, uansett hvem det er rettet mot. Anonymkode: 507db...6fd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Dårlig leder. Sånt sier man ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke. Jeg tror det var til meg fordi jeg selv har en følelse av at jeg ikke strekker til for tiden og at alle på jobb mener det samme. Forstår ikke hvorfor det er nødvendig å si sånt i det hele tatt til de ansatte. Anonymkode: 507db...6fd Hva får deg til å føle det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Nei altså hvis noen vil si meg noe så får de si det rett ut. Dette ville jeg ikke tenkt at handlet om meg, bare ignorert. Anonymkode: db76c...cc5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei altså hvis noen vil si meg noe så får de si det rett ut. Dette ville jeg ikke tenkt at handlet om meg, bare ignorert. Anonymkode: db76c...cc5 Enig i denne🙌 Anonymkode: 58867...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AllahBallah skrev (1 minutt siden): Hva får deg til å føle det? Jeg føler jeg har havnet på feil hylle. Så det er vel derfor jeg tar det sånn til meg. Føler og at jeg ikke klarer å yte det lille ekstra på jobb som kanskje er forventet. Anonymkode: 507db...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Tror ikke at du skal gjette at det handler om deg, noen ledere snakker mye tull og har behov for å lufte tankene sine helt på måfå. Jeg hadde ikke tenkt mer på det, og forstsatt å gjøre jobben min så bra jeg kunne Hadde hun sett at noen av sine ansatte hadde utfordringer er det hennes ansvar å ta det opp med vedkommende og veilede på en god måte. Skal man tolke alt som kan være ditt og datt, så kommer det til å bli en hard jobbhverdag 😅 Så lenge ingen tar opp noe direkte med deg, så omhandler det ikke deg. Anonymkode: eea97...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg føler jeg har havnet på feil hylle. Så det er vel derfor jeg tar det sånn til meg. Føler og at jeg ikke klarer å yte det lille ekstra på jobb som kanskje er forventet. Anonymkode: 507db...6fd Tippar mange føler det slik, lederen din er jo tydeligvis ikkje så flink til å formulere seg, så ho er jo ikkje feilfri heller, som oss alle:) Anonymkode: 58867...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Som ledere sier man ikke sånn. Uansett hva det handlet om eller hvem. Hun har jo definitivt funnet ut at noen på deres arbeidsplass ikke passer der. Og ærlig talt så kan det sikkert vært deg, men det for å få vite det så får du gå til henne og spørre. Og gjerne samtidig sette henne på plass. Men, får følelsen av at ikke er en person som skulle klare å ta den konfrontasjonen. Ved neste samling kan du si «det finnes alltid dårlige ledere overalt!» 🤣🤣 men, ja. Ta deg ikke så nær av det. Bare gjør ditt beste. Alle har sine svake perioder. Anonymkode: b6ab6...84e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmajunga Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Du er nok angrepet av tankevirus ts. Sjekk den appen og lær deg å ikke ta alt i verste mening, så får du det litt bedre med deg selv, når du har en menneskelig leder som kan plumpe ut med upassende ting å si, selv om det ikke handler om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå