Gå til innhold

Dongerijakka fra helvette

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.kk.no/mote/na-kritiseres-den-klassiske-it-jakken/82292487

Jeg er enig. Å se kvinner på min alder troppe opp med sommerkjole og denimjakke i bryllup gir meg frysninger. I tillegg så er det så sjukt mange som har for små denimjakker. 

Selv om jeg eier en jeg synes er svært pen, har jeg slutta å bruke den fordi jeg får mark av h ordan andre voksne mennesker velger å bruke den.

Anonymkode: 72b72...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så jeg som hører til generasjon X kan fremdeles bruke den? Eller blir den «kjerring» da?

Anonymkode: e4557...f8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denimjakke har null i ett bryllup å gjøre, enig med deg i det. Men ellers i hverdagen er de 100% ok. 

Anonymkode: 7c600...1a3

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i generasjon X, og vi er kjent for å ironisere, vise fingeren og generelt gi f, så jeg kommer til å fortsette å bruke Levis-en min. :lur: 

På den annen side har vi også vett nok til å vite når det IKKE passer, og vil bruke noe annet når antrekket er ballkjole eller bunad. ;) 

Endret av Ullvott
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri sett noen i denimjakke i bryllup.

Anonymkode: 22ee5...a5c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går gjerne i dongerijakke utenpå kjole på sommeren, men ikke i bryllup nei. 

Anonymkode: 35e51...26a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så jeg som hører til generasjon X kan fremdeles bruke den? Eller blir den «kjerring» da?

Anonymkode: e4557...f8a

Vi kan bruke ALT ☺️

Men enig i at den ikke passer i bryllup. Det er en uformell fritidsjakke. Dessuten kan det bli for mye blått på blått. 
Deler et bilde av en jakke foreldregenerasjonen min elsket på sekstitallet, pådepesj-jakka. Denne silkemyke jakka var mammas go-to på søndagsturen om sommeren. Nydelig farge, passer også til dongeribukse. Bildet er tatt fra Google(museum), men mitt lønnlige håp er at en eller annen klesprodusent skal kaste seg over og begynne å lage. 

IMG_8431.jpeg

Anonymkode: b1c19...941

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...