AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden https://www.kk.no/mote/na-kritiseres-den-klassiske-it-jakken/82292487 Jeg er enig. Å se kvinner på min alder troppe opp med sommerkjole og denimjakke i bryllup gir meg frysninger. I tillegg så er det så sjukt mange som har for små denimjakker. Selv om jeg eier en jeg synes er svært pen, har jeg slutta å bruke den fordi jeg får mark av h ordan andre voksne mennesker velger å bruke den. Anonymkode: 72b72...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ok. Anonymkode: 39016...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Ja vel, nei Anonymkode: eaaf7...472 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Så jeg som hører til generasjon X kan fremdeles bruke den? Eller blir den «kjerring» da? Anonymkode: e4557...f8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Enig med deg, TS. Anonymkode: 5172d...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Denimjakke har null i ett bryllup å gjøre, enig med deg i det. Men ellers i hverdagen er de 100% ok. Anonymkode: 7c600...1a3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden (endret) Jeg er i generasjon X, og vi er kjent for å ironisere, vise fingeren og generelt gi f, så jeg kommer til å fortsette å bruke Levis-en min. På den annen side har vi også vett nok til å vite når det IKKE passer, og vil bruke noe annet når antrekket er ballkjole eller bunad. Endret 1 time siden av Ullvott 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Jeg har aldri sett noen i denimjakke i bryllup. Anonymkode: 22ee5...a5c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Jeg går gjerne i dongerijakke utenpå kjole på sommeren, men ikke i bryllup nei. Anonymkode: 35e51...26a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Dongrijakke er jo grisestygt uansett setting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så jeg som hører til generasjon X kan fremdeles bruke den? Eller blir den «kjerring» da? Anonymkode: e4557...f8a Vi kan bruke ALT ☺️ Men enig i at den ikke passer i bryllup. Det er en uformell fritidsjakke. Dessuten kan det bli for mye blått på blått. Deler et bilde av en jakke foreldregenerasjonen min elsket på sekstitallet, pådepesj-jakka. Denne silkemyke jakka var mammas go-to på søndagsturen om sommeren. Nydelig farge, passer også til dongeribukse. Bildet er tatt fra Google(museum), men mitt lønnlige håp er at en eller annen klesprodusent skal kaste seg over og begynne å lage. Anonymkode: b1c19...941 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #12 Del Skrevet 57 minutter siden ,,,helvete,,, Anonymkode: c15c4...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå