AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden https://www.nrk.no/norge/gaver-til-besvaer-1.17175346 Dette skjer hvert år, frelsesarmeen og andre organisasjoner melder om at de får søppel, brukte greier og halvspist mat i disse innsamlingene, og ber folk innstendig om å slutte. Hvem er disse som pakker inn og gir dette da? Har du eller noen du kjenner gjort det? Hvorfor? Anonymkode: f4fff...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Det må være syke folk på en eller annen måte. Det er hjerterått. Anonymkode: e475c...bd1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Pappskaller og folk uten normale åndsevner. Noen er nok barn/tenåringer også som ennå ikke har utvikla frontallappen. Anonymkode: b7a20...b62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Gjenbruk er i vinden og da må FA tåle å få brukte ting. Anonymkode: 1de59...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjenbruk er i vinden og da må FA tåle å få brukte ting. Anonymkode: 1de59...b67 Du vet godt at det er forskjell på søppel og brukt,ikke sant? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Fant80 skrev (5 minutter siden): Du vet godt at det er forskjell på søppel og brukt,ikke sant? Nei, for meg er brukte ting søppel. Anonymkode: 1de59...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, for meg er brukte ting søppel. Anonymkode: 1de59...b67 Det er likevel stor forskjell på hva som defineres som søppel,og hva som defineres som en brukt gjenstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Brukte bleier og hullete strømper, halvspist ost og slitte underbukser. Rett og slett søppel. Vanskelig å forstå hvorfor. Kanskje noen ønsker å håne fattige. Hvordan blir noen så ondskapsfulle? Det skjer over alt, fatshaming, uførehets, rasisme osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei, for meg er brukte ting søppel. Anonymkode: 1de59...b67 Så du ville kastet en brukt diamantring om du fikk en? Anonymkode: 018b9...f10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): https://www.nrk.no/norge/gaver-til-besvaer-1.17175346 Dette skjer hvert år, frelsesarmeen og andre organisasjoner melder om at de får søppel, brukte greier og halvspist mat i disse innsamlingene, og ber folk innstendig om å slutte. Hvem er disse som pakker inn og gir dette da? Har du eller noen du kjenner gjort det? Hvorfor? Anonymkode: f4fff...13d Tror ikke noen vil innrømme at de gjør dette pga sosial kontroll. Det er kanskje hun kollegaen din som alltid sitter med deg i lunsjen. Hun som smiler pent, virker veldig hyggelig, men er egentlig pill råtten på innsiden. Min mor kunne sikkert gjort noe sånt. Hun er psykopat med sadistisk personlighetsforstyrrelse, men alle tror hun er sååååå hyggelig. De skulle bare visst. Anonymkode: 9e4bb...0f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Perine skrev (9 minutter siden): Brukte bleier og hullete strømper, halvspist ost og slitte underbukser. Rett og slett søppel. Vanskelig å forstå hvorfor. Kanskje noen ønsker å håne fattige. Hvordan blir noen så ondskapsfulle? Det skjer over alt, fatshaming, uførehets, rasisme osv. Noen mennesker liker å tråkke på andre. De er vare onde. Anonymkode: 9e4bb...0f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Helt sykt. At noen kan tenke at et par brukte sko kan gi nytteverdi til noen som ikke har noen sko i det hele tatt, det kan jeg forstå selv om jeg ikke hadde gitt bort brukte ting selv. Men å gi bort søppel, gammel og halvspist mat er psykopati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Jeg har faktisk et konkret eksempel med ost. Jeg var på besøk hos min bror for litt siden, og vi hadde taco hjemme hos ham. Vi raspa ost selv, og da jeg skulle gå lurte han på om jeg ville ha med meg resten av osten hjem. Jeg sa nei takk, for jeg spiser ikke ost i det hele tatt. Da sa han at han kunne pakke det inn og gi det til FA, så noen som trengte den kunne få den. Dette er en mann på 32, så han ikke et uvitende eller utenksomt barn/ungdom. Han mente det godt, og skjønte ikke hvorfor det var feil. Det var jo mye igjen av osten... 🙃 Brukte bleier finnes jo ikke som et resultat av uvitenhet eller utenksomhet, det er utelukkende ondskap og hån. Men kanskje tenker noen slik som min bror om eldgamle truser, og hullete strømper kan jo få seg en fiks, eller...? Nei, jeg skjønner ikke hva folk tenker. Anonymkode: 10c78...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå