AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvor lenge har du hatt ømme bryster ved eggløsning? Jeg hadde beskyttet sex for noen uker siden, og en opplevelse hvor han trakk seg ut før han kom men det er kun litt over en uke siden, forrige søndag. Har hatt ømme bryster i flere dager nå, og det stemmer med syklusen rundt eggløsning, men det varer så lenge og er så vondt! Er også over 40, så mindre sjans for at noen skal skje men.. Anonymkode: d50ff...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Har nettopp hatt EL og ømme og større bryster i ca 3 dager. Du får vel ikke symptomer ved graviditet etter så kort tid? Anonymkode: a1ee9...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har hatt øme bryster fra eggløsning til 2. dag av mensen. Når jeg har de symptomene på pms så går jeg også opp en cup størrelse i løpet av de 14-15 dagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har nettopp hatt EL og ømme og større bryster i ca 3 dager. Du får vel ikke symptomer ved graviditet etter så kort tid? Anonymkode: a1ee9...493 Nei, de sies jo på nett ser jeg. Men har sjeldent så vondt og så lenge. Følte det begynte forrige onsdag liksom. Normalt vil jeg få mens om en-tre dager. Det er også med en som jeg ikke kommer til å fortsette et forhold med, så ble vel ekstra stresset med hva, om, hvis.. Anonymkode: d50ff...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden skreppamedleppa skrev (17 minutter siden): Jeg har hatt øme bryster fra eggløsning til 2. dag av mensen. Når jeg har de symptomene på pms så går jeg også opp en cup størrelse i løpet av de 14-15 dagene. Ja? Så to uker? Jeg har ofte ømme bryster i noen dager, men denne gangen så var det så ekstra vondt og nå har det også gått en stund, følte på det i forrige uke også. Men takk, bare disse to svarene ga meg litt ro! 💜 Anonymkode: d50ff...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, de sies jo på nett ser jeg. Men har sjeldent så vondt og så lenge. Følte det begynte forrige onsdag liksom. Normalt vil jeg få mens om en-tre dager. Det er også med en som jeg ikke kommer til å fortsette et forhold med, så ble vel ekstra stresset med hva, om, hvis.. Anonymkode: d50ff...a96 Psykosomatisk/stress kan også gi symptomer. Jeg har pådratt meg graviditetssymptomer mang en gang pga det. Anbefaler at du bare slapper av og drøyer et par uker. Anonymkode: a1ee9...493 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja? Så to uker? Jeg har ofte ømme bryster i noen dager, men denne gangen så var det så ekstra vondt og nå har det også gått en stund, følte på det i forrige uke også. Men takk, bare disse to svarene ga meg litt ro! 💜 Anonymkode: d50ff...a96 Skjønner at det er litt py når du virkelig ikke ønsker konsekvensene, men tror du kan ta det helt med ro. Jeg får dette uansett om jeg har hatt sex eller ikke (og mannen er attpåtil sterilisert) så jeg har bare funnet helt ro med akkurat det pms symptomet og tenker at sånn er min kvinnekropp. Ønsker det beste for deg, men det går sikkert bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå