AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #61 Del Skrevet 3 timer siden Du finner avlyttningsutstyr, kamera m.m. her f.eks.: https://spygadgets.no. Kan være verdt pengene for å avsløre drittsekken 😊 Anonymkode: 1358a...698 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #62 Del Skrevet 2 timer siden TLR skrev (4 timer siden): Sette en GPS I bilen hans skjult Folk er gale.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 2 timer siden #63 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når man uansett har kommet så langt at man mener det kan rettferdiggjøres full overvåkning av partneren bør forholdet uansett avsluttes. For min del hadde tillitsbruddet med å få telefonen overvåket, blitt forfulgt, og til og med blitt etterforsket av privatetterforsker vært så grovt at forholdet hadde blitt avsluttet umiddelbart. Er du uansett sikker på at partneren er utro - hvorfor gå til slike ytterligheter? Anonymkode: 86635...4e7 Jeg ville ikke ha sagt det, men jeg ville hatt muligheten til å gjøre det slutt. Det er ofte barn inni bildet, man må være sikker. Man kan ikke være 100 % sikker før man har bevis, men når man plutselig får en så sterk følelse av det, så skal man ta den på alvor. Jeg har opplevd utroskap for lenge siden, og da var det ikke så vanlig med pin-kode. Det var lignende dette, det var akkurat som jeg plutselig skjønte det. Vanskelig å si hva man skal gjøre i denne situasjonen. Siden det er snakk om spesifikke tidspunkter osv., så vil det beste kanskje være å få tatt dem på fersken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #64 Del Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde jeg kommet til et punkt jeg hadde kjent på så mye tvil i partneren min hadde jeg slått opp. Det jeg vet med meg selv er at jeg ikke finnes sjalu og er lojal og ærlig. Og jeg har aldri opplevd tvil om at partner har vært uærlig eller på noen måte har brutt tilliten min. Uten om én gang. Det var riktignok i en dating fase og ikke veldig seriøst, men magefølelsen min skrek at noe ikke stemte. Fant ut at han fremdeles var aktiv på datingapps selv om vi var enige om å slette dem og fokusere på oss og om vi hadde en fremtid. Avsluttet det der og da. Nå er jeg i et forhold og med han har det aldri vært tvil om at han er lojal og ærlig. Vi har tilgang på hverandres telefoner, men brukes kun til musikk, google eller maps om vår egen telefon er utilgjengelig der og da eller i bilen. Vi har ingen hemmeligheter. Typen som jeg dumpet etter dating app avsløringen kontakter meg jevnlig og kjæresten min får screenshots av at jeg ignorerer han. Anonymkode: 57b28...6e8 Mener du at TS skal slå opp bare av tvil, når du selv gir et eksempel her hvor du ikke slo opp bare av tvil? Du fant ut at han fremdeles var aktiv på datingapps selv om dere var enige om å slette dem. Så da kan jeg være kritisk å spørre; hvorfor hadde du ikke allerede avsluttet med ham ut fra den vonde magefølelsen du hadde?? (akkurat fordi magefølese er ikke nok, man søker bevis, likedan som ts her) Så dette var jo egentlig bare en helt unødvendig kommentar fordi du gjorde jo selv akkurat som ts Anonymkode: c330e...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #65 Del Skrevet 50 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): En gang i uken kan det virke som, hvilken dag kan variere. Anonymkode: 7253c...956 Hva sier han at han gjør de dagene? Du kan sjekke om han er der han sier han skal være. Se etter han eller bilen hans. Anonymkode: 7996f...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #66 Del Skrevet 49 minutter siden Dette er en fantastisk tråd. Ingen forsøk på å gaslighte eller avspore TS, bare konkrete svar på spørsmålet og kreative forslag. Sjeldent å se på kg. Anonymkode: d57a2...59a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #67 Del Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om du har en kollega du stoler helt og holdent på, eller en venninne han aldri har møtt, kanskje hun (eller han?) kan følge etter mannen din i sin bil på avstand, og se hvor han drar hen i noen ulike situasjoner? Spesielt når du ikke er hjemme og mannen tenker det er trygt å stikke av til elskerinnen en stund... Prøv å alliere deg med noen som kan gjøre det mot bensinkostnader bare. Ev et lite vennehonorar. Det er en kjip ting å spørre om, men skal du få sjelefred så må jo noe gjøres... Anonymkode: 28db4...d92 Nei fy faen, jeg hadde lett tatt denne oppgaven! Anonymkode: 7996f...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #68 Del Skrevet 36 minutter siden Airpods er genialt hvis det funker. Ikke en mistenksom duppeditt, lite og. Og lager ikke lyd eller vibrerer. Anonymkode: 7996f...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #69 Del Skrevet 20 minutter siden Er det naturlig for deg å stikke innom jobben hans en kveld han sier han jobber overtid? Ta med noe mat og forkle det som omsorg. Om han ikke er der, ring og spør hvor han er, sier han kontoret er han avslørt. Anonymkode: e1038...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #70 Del Skrevet 2 minutter siden Du må nok fiske mer rundt disse møtene. Subtilt. Ta kontakt under "møtene" på noe slags vis. Ellers synes jeg det var en god idé å reise bort en helg. Fredag til søndag kveld. Men oops, du kom visst hjem tidlig. Jeg er ikke tilhenger av overvåking, spionering og slike grove måter å holde folk under oppsikt. Anonymkode: 07b12...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå