Irak Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): TS her. Kan forsikre om at jeg ikke er paranoid, er ikke utro selv, eller har for vane å mistenke partnere for dette. Problemet mitt er at det er vanskelig å ta opp et slikt tema uten å ha noe mer enn en sterk fornemmelse. De færrest vil innrømme utroskap hvis de ikke er nødt. Skulle fornemmelsen også være feil, vil en konfrontasjon i seg selv kunne ødelegge forholdet. Brutt tillit osv. Anonymkode: 7253c...956 Er ikke den tilliten allerede brutt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har en venninne som er utro mot sin mann nå. Fikk vite det nå nylig og er fortsatt i tenkeboks om jeg skal fortelle det til mannen. Han mistenker det sterkt og tar henne stadig i løgn, men aner ikke hvordan jeg ville gått frem for å BEVISE det. evt faktisk spørre venner eller jobb der h*n sier h*n er 🤷♀️ Anonymkode: 8f718...cdd At du vet om dette er jo et bevis hvis du forteller ham om det. Det er det mannen hennes trenger for å konfrontere henne og få slutt på løgnene. Anonymkode: 7253c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En gang i uken kan det virke som, hvilken dag kan variere. Anonymkode: 7253c...956 Putt en airtag i bilen hans om han ikke er på snap kartet. Begynn og avtal møte med venninner på kvelden og følg med på hvor han er. Besøker han ett privathus hver gang du er ute så ville jeg fulgt etter. Eventuelt konfrontert med jeg ser du har vert hos x tre ganger denne måneden, jeg tror du har en affære og derfor så vil jeg separeres/gjøre det slutt. Anonymkode: 22377...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Putt en airtag i bilen hans om han ikke er på snap kartet. Begynn og avtal møte med venninner på kvelden og følg med på hvor han er. Besøker han ett privathus hver gang du er ute så ville jeg fulgt etter. Eventuelt konfrontert med jeg ser du har vert hos x tre ganger denne måneden, jeg tror du har en affære og derfor så vil jeg separeres/gjøre det slutt. Anonymkode: 22377...e56 Har han en apple-device selv, vil han få beskjed om at han “reiser” med en uregistrert AirTag. Anonymkode: f0ded...fcd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en venninne som er utro mot sin mann nå. Fikk vite det nå nylig og er fortsatt i tenkeboks om jeg skal fortelle det til mannen. Han mistenker det sterkt og tar henne stadig i løgn, men aner ikke hvordan jeg ville gått frem for å BEVISE det. evt faktisk spørre venner eller jobb der h*n sier h*n er 🤷♀️ Anonymkode: 8f718...cdd Om han mistenker det så sterkt... Kan han ikke gå ifra henne? Hva er grunnen til at man trenger bevis for utroskap? Dette forholdet virker kaputt spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har han en apple-device selv, vil han få beskjed om at han “reiser” med en uregistrert AirTag. Anonymkode: f0ded...fcd Ok.. har noen han på snap kart eller lignende som kan dele det med deg? Eller har han spøkelses modus på hele tiden? Om han har snap. Eventuelt skaffe en annen type tracker. Anonymkode: 22377...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden Når man uansett har kommet så langt at man mener det kan rettferdiggjøres full overvåkning av partneren bør forholdet uansett avsluttes. For min del hadde tillitsbruddet med å få telefonen overvåket, blitt forfulgt, og til og med blitt etterforsket av privatetterforsker vært så grovt at forholdet hadde blitt avsluttet umiddelbart. Er du uansett sikker på at partneren er utro - hvorfor gå til slike ytterligheter? Anonymkode: 86635...4e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #28 Del Skrevet 5 timer siden Grave i skittentøykurven. Lukte på trusa hans? Om det er parfyme kroppslukt som lukter annerledes. Anonymkode: 4a345...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #29 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Putt en airtag i bilen hans om han ikke er på snap kartet. Begynn og avtal møte med venninner på kvelden og følg med på hvor han er. Besøker han ett privathus hver gang du er ute så ville jeg fulgt etter. Eventuelt konfrontert med jeg ser du har vert hos x tre ganger denne måneden, jeg tror du har en affære og derfor så vil jeg separeres/gjøre det slutt. Anonymkode: 22377...e56 Er ikke Airtag designet slik at den skal forhindre uønsket sporing? Dvs. når min airtag plasseres hos en annen, vil den andre bli varslet om det på sin iphone? Har ikke noe greie på det, men har lest det i omtaler. Anonymkode: 7253c...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #30 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du uansett sikker på at partneren er utro - hvorfor gå til slike ytterligheter? Problemet er nettopp at man ikke er sikker. Anonymkode: 7253c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #31 Del Skrevet 5 timer siden Dette har jeg vert med på før. Den beste metoden er å få en venninne du stoler på, til å kjøre etter han, gjerne med deg i bilen. Viss du tror han gjør det en gang i uken. Kan du få svaret på en uke. Er det i arbeidstiden, etter jobb, kveldstid? Anonymkode: bcfdd...eda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #32 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette har jeg vert med på før. Den beste metoden er å få en venninne du stoler på, til å kjøre etter han, gjerne med deg i bilen. Viss du tror han gjør det en gang i uken. Kan du få svaret på en uke. Er det i arbeidstiden, etter jobb, kveldstid? Anonymkode: bcfdd...eda Tror det skjer enten umiddelbart før eller etter jobb, der forklaringen hhv. tidlig møte eller overtid. Anonymkode: 7253c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror det skjer enten umiddelbart før eller etter jobb, der forklaringen hhv. tidlig møte eller overtid. Anonymkode: 7253c...956 Men ikke så veldig merkbart med tid? Maks en time eller noe «overtid» Anonymkode: bcfdd...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #34 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Snapkart og forfølgelse Anonymkode: 39e88...5b8 🤣 Anonymkode: ff7ca...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #35 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting er verre enn å føle på en sterk fornemmelse av at man blir bedratt, uten å kunne avdekke dette med sikkerhet. Er det noen der ute som har tips om hvordan man effektivt påviser og dokumenterer det som foregår? Jeg tenker ikke da på de vanlige sjekkpunktene som økt mobilbruk, tid på badet, økt fokus på utseende, "overtidsjobbing" osv. Dette er tegn som kan indikere utroskap, men som ikke nødvendigvis er det. En løsning er selvsagt å sjekke partners mobiltelefon, men dette er enklere sagt enn gjort når telefonen er beskyttet av pin-kode, ansiktsgjengjenning osv. Det er også slik i dag at det finnes hauger av apper som kan brukes, som automatisk sletter og krypterer meldinger. Disse appene trenger ikke engang være synlige på telefonen, men hentes opp via bakveien. Tror det er mange der ute med erfaring på området. Hvilke andre muligheter og metoder vil dere foreslå? (PS! Privatetterforsker er svindyrt.) Anonymkode: 7253c...956 1.Spør om å låne tlf. Om han ikke vil...da har du svaret...2. Sjekk om han er litt irritert for tiden....3. Sjekk om han er litt for i godt humør for tiden......hmmmm...4. Følg etter hen om nødvendig..5. Legg an på han. Opprett falsk profil og prøv å avtale noe......6. Saumfar hanskerommet i bil, lommer osv..Sjekk gjerne kontoutskriften o.l fra bank.7. Vil han ha mer/ mindre sex? Teste ut nye ting i senga ? Anonymkode: a5dad...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #36 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 1.Spør om å låne tlf. Om han ikke vil...da har du svaret...2. Sjekk om han er litt irritert for tiden....3. Sjekk om han er litt for i godt humør for tiden......hmmmm...4. Følg etter hen om nødvendig..5. Legg an på han. Opprett falsk profil og prøv å avtale noe......6. Saumfar hanskerommet i bil, lommer osv..Sjekk gjerne kontoutskriften o.l fra bank.7. Vil han ha mer/ mindre sex? Teste ut nye ting i senga ? Anonymkode: a5dad...97e 1. Ikke nødvendigvis...Tlf er privat. Man kan spørre... 2. Irritasjon kan komme av så mangt 😂 3. God sex = godt humør...Kan være... ihvertfall om du vet at du ikke har sex med han... 4. Følge etter? Seriøst? 5. Herregud... 6. Kontoutskrift er mer naturlig 7. Ha sex med en mann man mistenker er utro? 🤮🤮🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #37 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men ikke så veldig merkbart med tid? Maks en time eller noe «overtid» Anonymkode: bcfdd...eda Problemet er at hen styrer arbeidstiden selv. Noen ganger begynnes det sent, andre ganger tidlig. Noen korte dager, andre dager lange. Det er fullt mulig å bake inn noen hyrdestunder i løpet av tiden man angivelig er på jobb. Anonymkode: 7253c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #38 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 1.Spør om å låne tlf. Om han ikke vil...da har du svaret...2. Sjekk om han er litt irritert for tiden....3. Sjekk om han er litt for i godt humør for tiden......hmmmm...4. Følg etter hen om nødvendig..5. Legg an på han. Opprett falsk profil og prøv å avtale noe......6. Saumfar hanskerommet i bil, lommer osv..Sjekk gjerne kontoutskriften o.l fra bank.7. Vil han ha mer/ mindre sex? Teste ut nye ting i senga ? Anonymkode: a5dad...97e Har gjort flere av disse tingene - typiske sjekkpunkter som øker fornemmelsen. Problemet er at dette i beste fall er indikasjoner, ikke bevis. Jeg kan låne telefonen hvis jeg spør, men noen dypere analyse av denne har jeg ikke hatt mulighet til. Som nevnt i åpningsinnlegget finnes det så mye diskre apper man kan bruke i dag, at normal sjekk av telefonen ikke fører til noe. Folk som virkelig har noe å skjule, skjuler sporene sine svært godt. Anonymkode: 7253c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #39 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Problemet er at hen styrer arbeidstiden selv. Noen ganger begynnes det sent, andre ganger tidlig. Noen korte dager, andre dager lange. Det er fullt mulig å bake inn noen hyrdestunder i løpet av tiden man angivelig er på jobb. Anonymkode: 7253c...956 Ts, har du en gammel mobil liggende? Isåfall setter du et simkort i, sørger for at locations er activert på både telefonen og at du er innlogget på google, og at google maps locations history. Så setter du på lydløs og gjemmer den skikkelig godt inni bilen et sted. Anonymkode: 763b6...693 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #40 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har vært på begge sidene. Som elskerinne har jeg vært på turer, tent bål, trugetur, overnattet, møttes i lunsjen, jobber ikke samme sted, men nært, så kan møtes innimellom i arbeidstiden også. Kaffe sammen før eller etter jobb. Overnattet noen ganger, som regel bare halve natta. Til kona sier han han jobber overtid, må starte tidlig, dro for å jobbe fordi han ikke fikk sove, dro på fest hos en kompis og kom seg ikke hjem, overnatter i nærheten av der han er på oppdrag akkurat nå for kortere reisevei. Som den som blir bedratt oppdaget jeg det på stemningen hjemme. Og misstankene ble bekreftet av å sjekke mail og telefon. Jeg ville snakket med han, spurt om ting som krever andre svar enn ja og nei. Spurt om å få se på telefonen. Anonymkode: 8061b...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå