Gå til innhold

Hvordan avsløre utroskap med sikkerhet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irak skrev (32 minutter siden):

På hvilken måte spiller bevis for utroskap inn om det er barn inni bildet eller ei? 

Jeg synes det spiller en stor rolle. Hvis jeg hadde vært så sikker på utroskap og ikke hadde barn, så ville jeg bare dratt. Hvis vi hadde barn sammen, hadde jeg følt at jeg måtte ha bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irak skrev (3 timer siden):

På hvilken måte spiller bevis for utroskap inn om det er barn inni bildet eller ei? 

For hvis det viser seg at mannen ikke er utro, så er det seg selv man må jobbe med. Da kan forholdet berges, ved at den som har tillitsproblemer jobber iherdig med dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 16.54):

Når man uansett har kommet så langt at man mener det kan rettferdiggjøres full overvåkning av partneren bør forholdet uansett avsluttes.

For min del hadde tillitsbruddet med å få telefonen overvåket, blitt forfulgt, og til og med blitt etterforsket av privatetterforsker vært så grovt at forholdet hadde blitt avsluttet umiddelbart. 

Er du uansett sikker på at partneren er utro - hvorfor gå til slike ytterligheter?

Anonymkode: 86635...4e7

Enig!

Anonymkode: 9ba26...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 16.23):

TS her. Kan forsikre om at jeg ikke er paranoid, er ikke utro selv, eller har for vane å mistenke partnere for dette. Problemet mitt er at det er vanskelig å ta opp et slikt tema uten å ha noe mer enn en sterk fornemmelse. De færrest vil innrømme utroskap hvis de ikke er nødt. Skulle fornemmelsen også være feil, vil en konfrontasjon i seg selv kunne ødelegge forholdet. Brutt tillit osv.  

Anonymkode: 7253c...956

Kjøp sånn tracker gps , sett den på.bilen hans 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 16.48):

Putt en airtag i bilen hans om han ikke er på snap kartet. 

Begynn og avtal møte med venninner på kvelden og følg med på hvor han er. Besøker han ett privathus hver gang du er ute så ville jeg fulgt etter.

Eventuelt konfrontert med jeg ser du har vert hos x tre ganger denne måneden, jeg tror du har en affære og derfor så vil jeg separeres/gjøre det slutt.  

Anonymkode: 22377...e56

Dette er sånn oppførsel som min sjalu eks terroriserte meg med! Legg på litt vold så har du en person som bør forlates,psykopatoppførsel. Slutt å tro at du kan invadere en person slik. Snakk med han eller bare dra med engang. 

Anonymkode: 9ba26...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...