AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Ingenting er verre enn å føle på en sterk fornemmelse av at man blir bedratt, uten å kunne avdekke dette med sikkerhet. Er det noen der ute som har tips om hvordan man effektivt påviser og dokumenterer det som foregår? Jeg tenker ikke da på de vanlige sjekkpunktene som økt mobilbruk, tid på badet, økt fokus på utseende, "overtidsjobbing" osv. Dette er tegn som kan indikere utroskap, men som ikke nødvendigvis er det. En løsning er selvsagt å sjekke partners mobiltelefon, men dette er enklere sagt enn gjort når telefonen er beskyttet av pin-kode, ansiktsgjengjenning osv. Det er også slik i dag at det finnes hauger av apper som kan brukes, som automatisk sletter og krypterer meldinger. Disse appene trenger ikke engang være synlige på telefonen, men hentes opp via bakveien. Tror det er mange der ute med erfaring på området. Hvilke andre muligheter og metoder vil dere foreslå? (PS! Privatetterforsker er svindyrt.) Anonymkode: 7253c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg mistenkte sterkt at min eks var på datingsider, så jeg lagde meg profil med annet navn og bilde, fant han og kontaktet han. Han hadde fått meg til å føle meg gal i lengre tid, jeg trodde jeg hadde mistet det fullstendig, samtidig som jeg innerst inne visste at jeg hadde rett. Anonymkode: acf06...690 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er overbevist om at vedkommende er utro når du har en så sterk fornemmelse. Dersom det ikke stemmer så har du eventuelt paranoide trekk eller du prosisjerer eget utroskap. Så med mindre du har til vane å mistenke partnere for utroskap så er det ingen tilfeldighet at du får så sterk mistanke nå plutselig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden frøkna skrev (1 minutt siden): Jeg er overbevist om at vedkommende er utro når du har en så sterk fornemmelse. Dersom det ikke stemmer så har du eventuelt paranoide trekk eller du prosisjerer eget utroskap. Så med mindre du har til vane å mistenke partnere for utroskap så er det ingen tilfeldighet at du får så sterk mistanke nå plutselig. TS her. Kan forsikre om at jeg ikke er paranoid, er ikke utro selv, eller har for vane å mistenke partnere for dette. Problemet mitt er at det er vanskelig å ta opp et slikt tema uten å ha noe mer enn en sterk fornemmelse. De færrest vil innrømme utroskap hvis de ikke er nødt. Skulle fornemmelsen også være feil, vil en konfrontasjon i seg selv kunne ødelegge forholdet. Brutt tillit osv. Anonymkode: 7253c...956 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Men hvilken type utro da? At han er på type tinder og sånn som AB over her skriver, eller at han har funnet ei fast dame som han har en relasjon med? Hvis det er der første ville jeg ha gjort som AB over her, hvis det er det siste så tror jeg faktisk at jeg hadde forsøkt å følge litt etter han. Men akkurat hvordan det praktisk skulle foregå vet jeg ikke, har heldigvis aldri vært i en slik situasjon før. Anonymkode: d52f7...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her. Kan forsikre om at jeg ikke er paranoid, er ikke utro selv, eller har for vane å mistenke partnere for dette. Problemet mitt er at det er vanskelig å ta opp et slikt tema uten å ha noe mer enn en sterk fornemmelse. De færrest vil innrømme utroskap hvis de ikke er nødt. Skulle fornemmelsen også være feil, vil en konfrontasjon i seg selv kunne ødelegge forholdet. Brutt tillit osv. Anonymkode: 7253c...956 Når tror du utroskapen finner sted da? Anonymkode: 22377...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvilken type utro da? At han er på type tinder og sånn som AB over her skriver, eller at han har funnet ei fast dame som han har en relasjon med? Hvis det er der første ville jeg ha gjort som AB over her, hvis det er det siste så tror jeg faktisk at jeg hadde forsøkt å følge litt etter han. Men akkurat hvordan det praktisk skulle foregå vet jeg ikke, har heldigvis aldri vært i en slik situasjon før. Anonymkode: d52f7...e5a Trolig en fast relasjon. Neppe Tinder. Anonymkode: 7253c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når tror du utroskapen finner sted da? Anonymkode: 22377...e56 En gang i uken kan det virke som, hvilken dag kan variere. Anonymkode: 7253c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Har dere bilapp der du kan følge med på hvor han kjører? Anonymkode: 93867...ccb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Kan du følge etter ham selv? Anonymkode: b6693...844 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ingenting er verre enn å føle på en sterk fornemmelse av at man blir bedratt, uten å kunne avdekke dette med sikkerhet. Er det noen der ute som har tips om hvordan man effektivt påviser og dokumenterer det som foregår? Jeg tenker ikke da på de vanlige sjekkpunktene som økt mobilbruk, tid på badet, økt fokus på utseende, "overtidsjobbing" osv. Dette er tegn som kan indikere utroskap, men som ikke nødvendigvis er det. En løsning er selvsagt å sjekke partners mobiltelefon, men dette er enklere sagt enn gjort når telefonen er beskyttet av pin-kode, ansiktsgjengjenning osv. Det er også slik i dag at det finnes hauger av apper som kan brukes, som automatisk sletter og krypterer meldinger. Disse appene trenger ikke engang være synlige på telefonen, men hentes opp via bakveien. Tror det er mange der ute med erfaring på området. Hvilke andre muligheter og metoder vil dere foreslå? (PS! Privatetterforsker er svindyrt.) Anonymkode: 7253c...956 Lag en falsk profil med bilder av en vakker attraktiv kvinne, må selvsagt være litt realistisk i forhold til hvor attraktiv din mann er. og send flørtete meldinger til han på sosiale medier, gjengjelder han dette og inviterer til møte har du svaret ditt. Du kan også få en vennine til å prøve seg på han. Anonymkode: 73af3...ade 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere bilapp der du kan følge med på hvor han kjører? Anonymkode: 93867...ccb Ikke som jeg har tilgang på. Anonymkode: 7253c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Snapkart og forfølgelse Anonymkode: 39e88...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Har du air tag? Anonymkode: 9246f...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du følge etter ham selv? Anonymkode: b6693...844 Har vurdert det, men er livredd for å bli oppdaget. Anonymkode: 7253c...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Ville fått en bekjent/venn av deg følge etter han i en bil han ikke vil kjenne igjen. God gammeldags amerikansk dektiv😅 Evt du er med i bilen,men at du ikke kjører. Anonymkode: 3e1ae...e9c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ingenting er verre enn å føle på en sterk fornemmelse av at man blir bedratt, uten å kunne avdekke dette med sikkerhet. Er det noen der ute som har tips om hvordan man effektivt påviser og dokumenterer det som foregår? Jeg tenker ikke da på de vanlige sjekkpunktene som økt mobilbruk, tid på badet, økt fokus på utseende, "overtidsjobbing" osv. Dette er tegn som kan indikere utroskap, men som ikke nødvendigvis er det. En løsning er selvsagt å sjekke partners mobiltelefon, men dette er enklere sagt enn gjort når telefonen er beskyttet av pin-kode, ansiktsgjengjenning osv. Det er også slik i dag at det finnes hauger av apper som kan brukes, som automatisk sletter og krypterer meldinger. Disse appene trenger ikke engang være synlige på telefonen, men hentes opp via bakveien. Tror det er mange der ute med erfaring på området. Hvilke andre muligheter og metoder vil dere foreslå? (PS! Privatetterforsker er svindyrt.) Anonymkode: 7253c...956 Hva er grunnen til at du trenger bevis for dette? Det lurer jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Lm du har en konkret mistanke om en dag i uka hos en annen så tenker jeg privat detektiv av noe slag som kan finne ut hvor og med hvem, må jo nesten følge etter og ta bilde av noe om det skal være sikre bevis da….? Anonymkode: 18218...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Har en venninne som er utro mot sin mann nå. Fikk vite det nå nylig og er fortsatt i tenkeboks om jeg skal fortelle det til mannen. Han mistenker det sterkt og tar henne stadig i løgn, men aner ikke hvordan jeg ville gått frem for å BEVISE det. evt faktisk spørre venner eller jobb der h*n sier h*n er 🤷♀️ Anonymkode: 8f718...cdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (1 minutt siden): Hva er grunnen til at du trenger bevis for dette? Det lurer jeg på. Grunnen er nevnt over. Anonymkode: 7253c...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå