AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg matchet en fantastisk mann som er endel år yngre enn meg på tinder, dette var i juli i år. Vi har ikke møtt hverandre enda men hadde planer nå den 1 juledag. Vi har snappet hver eneste dag om alt mulig og vist hverandre litt halvnakent for å si det mildt. Igår forandret alt seg, han svarte meg ikke på flere timer og var litt "off" i praten. Vi som hver eneste dag har flørtet, spurt hverandre hvordan dagen har vært. Jeg så litt på snap kartet at han er et sted han ikke var på, han sa han skulle handle julegaver. Istedenfor ser jeg han i en bolig (ikke for å stalke men skulle se hvor sønnen min var) og han jeg dater ble vist på kartet som alle de andre vennene mine. Han vet selv han vises på kartet (håper jeg.) Det kom en snap først kl 02 inatt, sa at han hadde sovnet da han kom hjem fra julegave shopping. Men det vistes jo at han var i det huset frem til jeg la meg. Bare sånn før jeg i det hele tatt møter han, skal jeg drite i det nå? Jeg orker ikke å involvere meg med en å for så bli såret. Han husket heller ikke på avtalen på den 1 juledag, så jeg sa til han at jeg ble skuffet. Jeg viste nå for første gang at jeg ble skuffet og litt sur. Makan til 14tis oppførsel på meg men jeg måtte bare lufte det. Sette strek eller ikke? Vi bor 1 og en halv time unna hverandre med bil. Så det har sunket treffene våre. Anonymkode: 1eaa7...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Bet du at huset tilhører noen han kan ha vært utro med? Eller kan det være snakk om familie? Kjæreste av familie medlem han ligger over hos. Mener ikke å være naiv, tenker det er greit å sjekke først. Anonymkode: 99d64...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bet du at huset tilhører noen han kan ha vært utro med? Eller kan det være snakk om familie? Kjæreste av familie medlem han ligger over hos. Mener ikke å være naiv, tenker det er greit å sjekke først. Anonymkode: 99d64...430 Han har jo ikke vært utro siden dere ikke er i et forhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Personlig så hadde jeg droppet det. Jeg har ikke noen god grunn annet enn jeg kun er interessert om det er gjensidig interesse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Lille39 skrev (5 minutter siden): Han har jo ikke vært utro siden dere ikke er i et forhold. Ingen normal person det er verdt å fortsette med tror det er uten følelser involvert etter flere måneder. Anonymkode: 99d64...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Han kan jo har vært på besøk hos sin mor for alt du vet 🤷♀️ Ja, det kan absolutt være at han holder på med flere, og har gjort det hele tiden, eller nettopp har møtt noen andre og mulugens faser deg ut. Det er jo uansett ganske merkelig at dere ikke har møttes enda hvis kontakten ble opprettet i sommer (casual/useriøst/tidsfordriv), så det er jo ikke vits i å ha skyhøye forventninger uansett. Men det betyr jo ikke at han nå har funnet en annen og at alt er tapt. Senk forventningene, regn med at han har datet flere (de fleste gjør jo det), og se an stemningen frem til 1. juledag. Så må du nesten ta det derfra egentlig. Anonymkode: 0fce1...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Dere bor 1,5 timer unna hverandre egen har ikke orket treffe hverandre på 1/2 år? Jeg antar, ts, at en eller begge alt er i et etablert forhold. At han er «utro» mot deg ville jeg ikke uroet meg for (dere har jo ikke truffet hverandre enda, og står selvsagt begge fritt til å date noen som faktisk er interessert på siden av denne uforpliktende «nettflørten» dere har gående). Om han er utro mot noen andre med deg? Det er en realistisk mulighet. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen normal person det er verdt å fortsette med tror det er uten følelser involvert etter flere måneder. Anonymkode: 99d64...430 Ingen normal person som oppriktig er interessert i mer enn en nettflørt lar 1,5 times reisevei være en hindring. Det er en distanse jeg kjører uten å tenke meg om en helt vanlig tirsdag. Selvsagt finnes det mennesker som flørter uforpliktende over tid. Flørt ≠ følelser. Ts er ikke i et forhold. Ts er involvert i en helt uforpliktende flørt, og har valgt å misforstå situasjonen. Anonymkode: 4c3f4...3a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor i alle dager har dere ikke møttes før? Anonymkode: 8d4a0...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Det er ikke heeeelt vanlig at menn går seriøst etter kvinner som er "endel" år eldre enn dem. Ikke for forhold iallfall, men kanskje for uforpliktende sex, ja. Jeg tror du legger mer i dette og hva som ligger i fremtiden for dere enn hva han gjør. Og huset han var i kan ha vært hvem som helst. Du antar straks det var en kjæreste eller date eller annen dame han er interessert i, men det kan ha vært kusine, fetter, mor, far, brødre, kompis, hva som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dere bor 1,5 timer unna hverandre egen har ikke orket treffe hverandre på 1/2 år? Jeg antar, ts, at en eller begge alt er i et etablert forhold. At han er «utro» mot deg ville jeg ikke uroet meg for (dere har jo ikke truffet hverandre enda, og står selvsagt begge fritt til å date noen som faktisk er interessert på siden av denne uforpliktende «nettflørten» dere har gående). Om han er utro mot noen andre med deg? Det er en realistisk mulighet. Ingen normal person som oppriktig er interessert i mer enn en nettflørt lar 1,5 times reisevei være en hindring. Det er en distanse jeg kjører uten å tenke meg om en helt vanlig tirsdag. Selvsagt finnes det mennesker som flørter uforpliktende over tid. Flørt ≠ følelser. Ts er ikke i et forhold. Ts er involvert i en helt uforpliktende flørt, og har valgt å misforstå situasjonen. Anonymkode: 4c3f4...3a4 Åja. Oi! Trodde det stor, de ikke møtes så ofte. Leste for fort. Beklager. Hvorfor vil du møte noen etter så lang tid ts, når det bare er snakk om så kort reisevei? Anonymkode: 99d64...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Hadde ikke nødvendigvis droppet det, men holdt litt avstand. Kan være kjekt å lett å ha en helt uforpliktet flørt og ikke sikkert hans intensjon er den samme som din. Jeg hadde ikke vist jeg var lei meg noe mer, men hadde nok spurt på et naturlig tidspunkt om han vil treffes. Det er ikke så lange veien mellom dere, at dere ikke har kunnet møtes på halvveien for å treffes er litt rart. Trenger ikke være det store opplegget. Anonymkode: 0dbc2...f85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dere bor 1,5 timer unna hverandre egen har ikke orket treffe hverandre på 1/2 år? Jeg antar, ts, at en eller begge alt er i et etablert forhold. At han er «utro» mot deg ville jeg ikke uroet meg for (dere har jo ikke truffet hverandre enda, og står selvsagt begge fritt til å date noen som faktisk er interessert på siden av denne uforpliktende «nettflørten» dere har gående). Om han er utro mot noen andre med deg? Det er en realistisk mulighet. Ingen normal person som oppriktig er interessert i mer enn en nettflørt lar 1,5 times reisevei være en hindring. Det er en distanse jeg kjører uten å tenke meg om en helt vanlig tirsdag. Selvsagt finnes det mennesker som flørter uforpliktende over tid. Flørt ≠ følelser. Ts er ikke i et forhold. Ts er involvert i en helt uforpliktende flørt, og har valgt å misforstå situasjonen. Anonymkode: 4c3f4...3a4 Vi har barn, han 3 stk selv i en alder av 28. Han jobber dag til kveld og vi har barnefri på forskjellige tidspunkt. Klart vi kunne møtt hverandre før, jeg har vel mast litt mer enn han. Vi er absolutt ikke et par og ingen trenger å kalle seg utro for å treffe andre. Men jeg bar tidlig ute med åpenhet, si ifra hvis vi møtte andre, for det kan jo skje. Han sier nå at han ikke har truffet andre og vil si ifra til meg. Vi har flørtet enormt og vært veldig tro mot hverandre. Det høres veldig rart ut, men jeg har nesten blitt glad i den flyten og kommunikasjonen vi har hatt. Han er liksom alltid der ☺️ Anonymkode: 1eaa7...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Om dere ikke har møtt hverandre, etter match i juli, så vil han ikke møtes. Menn som vil møtes har litt mer hastverk med å treffes fysisk enn det…. Han har i beste fall brukt deg for bekreftelse…. Anonymkode: 47fef...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde ikke nødvendigvis droppet det, men holdt litt avstand. Kan være kjekt å lett å ha en helt uforpliktet flørt og ikke sikkert hans intensjon er den samme som din. Jeg hadde ikke vist jeg var lei meg noe mer, men hadde nok spurt på et naturlig tidspunkt om han vil treffes. Det er ikke så lange veien mellom dere, at dere ikke har kunnet møtes på halvveien for å treffes er litt rart. Trenger ikke være det store opplegget. Anonymkode: 0dbc2...f85 Han sier han ikke hsar fått svar fra eksen enda om 1 juledag. Det er kanskje på tide å et svar tenker jeg. Har veldig lyst å treffe han og blir veldig sårbar nårjeg først begynner å "bry" meg. Anonymkode: 1eaa7...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi har barn, han 3 stk selv i en alder av 28. Han jobber dag til kveld og vi har barnefri på forskjellige tidspunkt. Klart vi kunne møtt hverandre før, jeg har vel mast litt mer enn han. Vi er absolutt ikke et par og ingen trenger å kalle seg utro for å treffe andre. Men jeg bar tidlig ute med åpenhet, si ifra hvis vi møtte andre, for det kan jo skje. Han sier nå at han ikke har truffet andre og vil si ifra til meg. Vi har flørtet enormt og vært veldig tro mot hverandre. Det høres veldig rart ut, men jeg har nesten blitt glad i den flyten og kommunikasjonen vi har hatt. Han er liksom alltid der ☺️ Anonymkode: 1eaa7...bf3 Og tenk så dum du kommer til å føle deg hvis du møter han og du finner ut av det ikke er noe kjemi, og at han har null sjans til å leve opp til det bilde du har skapt deg av han i ditt hode, så har du kastet bort 5 måneder av ditt liv på chatting. Det er en grunn til at det er en dårlig ide å chatte i evigheter før man møtes. Anonymkode: 8d4a0...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå