AnonymBruker Skrevet i går, 14:42 #1 Del Skrevet i går, 14:42 Bare oppriktig lurer på det. Jeg mista en 200 lapp på gulvet på butikken da jeg skulle finne penger i lommeboka. Jeg rakk ikke å plukke den opp før noen tok den. Personen bare så på meg med et frekt smil og gikk før jeg rakk og si noe. H..n så at jeg mistet den. Er så irriterende! Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 3424d...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet i går, 14:43 #2 Del Skrevet i går, 14:43 Den var ny. Jeg velger å tro at de fleste hadde plukket den opp og gitt den tilbake! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:48 #3 Del Skrevet i går, 14:48 mereo skrev (4 minutter siden): Den var ny. Jeg velger å tro at de fleste hadde plukket den opp og gitt den tilbake! Ja de fleste hadde nok gjort det. Men denne personen gjorde ikke det. Anonymkode: 3424d...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet i går, 14:51 #4 Del Skrevet i går, 14:51 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bare oppriktig lurer på det. Jeg mista en 200 lapp på gulvet på butikken da jeg skulle finne penger i lommeboka. Jeg rakk ikke å plukke den opp før noen tok den. Personen bare så på meg med et frekt smil og gikk før jeg rakk og si noe. H..n så at jeg mistet den. Er så irriterende! Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 3424d...201 Hvorfor sa du ikke noe, jeg hadde ropt og løpt etter han! Det er jo tyveri. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:01 #5 Del Skrevet i går, 15:01 Djungelvrål skrev (10 minutter siden): Hvorfor sa du ikke noe, jeg hadde ropt og løpt etter han! Det er jo tyveri. Ble helt paff bare. Anonymkode: 3424d...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:13 #6 Del Skrevet i går, 15:13 Folk er frekke. Enten det er på butikken eller ellers. Fordi man er seg selv nærmest. Jeg tar tbane til jobb, og bruker veska som skjold for dytting, slag og kofferter som har en tendens til å smadre borti kneet eller armen som har vært operert og ikke blir smertefritt. Folk bryr seg bare ikke. Før tenkte jeg at karma biter de i ræve til slutt. Men i dag er jeg selv begynt å bli litt følelsesmessig avstumpet-og grunnen er at jeg ser hvordan andre er😌 Anonymkode: 89414...7c4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet i går, 15:20 #7 Del Skrevet i går, 15:20 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Bare oppriktig lurer på det. Jeg mista en 200 lapp på gulvet på butikken da jeg skulle finne penger i lommeboka. Jeg rakk ikke å plukke den opp før noen tok den. Personen bare så på meg med et frekt smil og gikk før jeg rakk og si noe. H..n så at jeg mistet den. Er så irriterende! Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 3424d...201 Hva faen! Tjuvradd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #8 Del Skrevet i går, 15:25 Det er mest fascinerende at du lot personen bare gå avgårde med pengene dine rett foran nesa di. 😂 Anonymkode: ed679...bb4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:32 #9 Del Skrevet i går, 15:32 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er mest fascinerende at du lot personen bare gå avgårde med pengene dine rett foran nesa di. 😂 Anonymkode: ed679...bb4 Det er da helt mulig å bli så paff av en så frekk oppførsel. Uansett ikke noe å gjøre narr av ts for. Anonymkode: 576e7...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Folk er frekke. Enten det er på butikken eller ellers. Fordi man er seg selv nærmest. Jeg tar tbane til jobb, og bruker veska som skjold for dytting, slag og kofferter som har en tendens til å smadre borti kneet eller armen som har vært operert og ikke blir smertefritt. Folk bryr seg bare ikke. Før tenkte jeg at karma biter de i ræve til slutt. Men i dag er jeg selv begynt å bli litt følelsesmessig avstumpet-og grunnen er at jeg ser hvordan andre er😌 Anonymkode: 89414...7c4 Må si at jeg forstår deg og det er ikke gøy å få en veske i magen eller armen, men samtidig at tenker at en del av dem sikkert ikke gjør det med vilje. Det er trangt, folk skal forbi mange for å rekke å komme seg ut og da kan det jo skje at noen kommer borti uten å mene det. Anonymkode: 1f8a5...765 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Må si at jeg forstår deg og det er ikke gøy å få en veske i magen eller armen, men samtidig at tenker at en del av dem sikkert ikke gjør det med vilje. Det er trangt, folk skal forbi mange for å rekke å komme seg ut og da kan det jo skje at noen kommer borti uten å mene det. Anonymkode: 1f8a5...765 En del merker det ikke ja. Men jeg har hatt flere vonde støt mot meg der det i beste fall mumles «oi». Ingen beklager eller spør om det går bra med deg. Det er vanskelig å være raus når jeg må ty til krykker et par uker fordi noen smalt i mitt opererte kne. Jeg føler at tbane sitasjonen samsvarer med andre situasjoner og. Det er meg-meg-meg, og gjett hvem? jo meg igjen. Anonymkode: 89414...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er mest fascinerende at du lot personen bare gå avgårde med pengene dine rett foran nesa di. 😂 Anonymkode: ed679...bb4 Mvh kjeltringen Anonymkode: c616d...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er mest fascinerende at du lot personen bare gå avgårde med pengene dine rett foran nesa di. 😂 Anonymkode: ed679...bb4 Du hadde vel tatt pengene du også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er da helt mulig å bli så paff av en så frekk oppførsel. Uansett ikke noe å gjøre narr av ts for. Anonymkode: 576e7...a2e Ja, jeg tror det er en oppførsel man overhodet ikke forventer. Så står man der og lurer på om personen som tok lappen kanskje bare tuller litt og skal komme tilbake med pengene om fem sekunder og si "neidaaa, bare tuller med deg vettu, her er pengene dine!" Anonymkode: 43992...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er mest fascinerende at du lot personen bare gå avgårde med pengene dine rett foran nesa di. 😂 Anonymkode: ed679...bb4 Tja, hvis ts er en kvinne, og tyven var en mann som ikke så spesielt grei ut, så er det ikke så mye hun hadde hatt å stille opp med. Han kunne gitt henne en strak høyre i trynet om hun prøvde å stoppe han, for eksempel. Kniv i lomma kunne han også hatt. Jeg regner med at den som tok 200 lappen fra ts var en mann, for antageligvis ville ikke ts vært så engstelig for å stoppe vedkommende om det var en annen kvinne. Kvinne mot kvinne er mer fair match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden De fleste hadde neppe gjort noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Her må jeg kontre, og si; hvorfor er folk så veike? Hvorfor skrek du ikke til fyren at det var dine penger?! Fy fader, hvor ynkelige dette folkeslaget er blitt? Er det rart vi blir rundlurt av øst-europeere, og ikke minst hva skjer når russerne kommer? Anonymkode: 6693c...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Mmm, vet ikke om jeg synes folk flest er frekke, jobber i matbutikk og omgås vel 100-200 per skift. De fleste er høflige og smilende - senest i går tilbød en kunde seg å betale for en annen som sto i kassa og ikke fikk kortet til å fungere. Og dagen før der igjen var det ei som betalte for noen småbarn som manglet et par kroner. Synes folk generelt er snille og gode, men noen er selvsagt uhøflige, noen stjeler osv. Det er mange som også mangler manerer totalt, når jeg f.eks spør om de vil ha pose eller kvittering, forventer jeg et "ja takk" eller "nei takk". Mange sier bare "ja", "nei", og det slår meg som frekt. Anonymkode: 9e501...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden "Folk" er jo ikke slik selv om en person har gjort det der. Anonymkode: 57b5b...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå