AnonymBruker Skrevet i går, 14:11 #1 Del Skrevet i går, 14:11 Får han hentet den da? Vet det funker fint å dele pakke i appen ellers, men kan det være andre regler når det er en viss verdi på produktet? Har opplevd før at dyrere ting krever legitimasjon for å få hentet ut, men aldri prøvd å få andre til å hente i de tilfellene. Anonymkode: 1f2f5...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #2 Del Skrevet i går, 14:51 De som leverer ut vet jo ikke verdien på d3t som er inni pakka, så det er det ingen forskjell på. Legitimasjon skal de egentlig spørre om uansett om de ikke kjenner den som henter. Anonymkode: 11eec...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:57 #3 Del Skrevet i går, 14:57 Jeg og mannen har sendt hentemeldinger om hverandre nå i jula. Det har aldri blitt stilt spørsmål om ID eller fullmakt. Om du er bekymret tar du bare førerkortet ditt, legger på et ark, skriver "jeg, navn - etternavn, født xx.xx.xx, gir fullmakt til at navn-etternavn, kan hente pakke xxxx" Anonymkode: 0616e...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:57 #4 Del Skrevet i går, 14:57 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De som leverer ut vet jo ikke verdien på d3t som er inni pakka, så det er det ingen forskjell på. Legitimasjon skal de egentlig spørre om uansett om de ikke kjenner den som henter. Anonymkode: 11eec...2b1 Det kommer jo selvsagt opp på skjermen om det kreves legitimasjon... aldri blitt spurt om legitimasjon untatt ved dyre pakker, de ber kun om navn. Anonymkode: 1f2f5...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:06 #5 Del Skrevet i går, 15:06 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg og mannen har sendt hentemeldinger om hverandre nå i jula. Det har aldri blitt stilt spørsmål om ID eller fullmakt. Om du er bekymret tar du bare førerkortet ditt, legger på et ark, skriver "jeg, navn - etternavn, født xx.xx.xx, gir fullmakt til at navn-etternavn, kan hente pakke xxxx" Anonymkode: 0616e...b45 Kan ikke levere ut bare fordi du har lapp. Det kan alle lage. Anonymkode: bbca9...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:23 #6 Del Skrevet i går, 15:23 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan ikke levere ut bare fordi du har lapp. Det kan alle lage. Anonymkode: bbca9...da4 Vi har gjort det slik med både resepter og postpakker over en årrekke. Fungerer helt fint. Anonymkode: 0616e...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:27 #7 Del Skrevet i går, 15:27 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg og mannen har sendt hentemeldinger om hverandre nå i jula. Det har aldri blitt stilt spørsmål om ID eller fullmakt. Om du er bekymret tar du bare førerkortet ditt, legger på et ark, skriver "jeg, navn - etternavn, født xx.xx.xx, gir fullmakt til at navn-etternavn, kan hente pakke xxxx" Anonymkode: 0616e...b45 Men... Nå dreide spørsmålet seg om det å dele pakken med broren inne i Postnordappen. Så hvorfor begynner du med forklaring på noe helt annet? Det er unødvendig! Anonymkode: 226d1...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå