Gå til innhold

Måle plast i kroppen og blodet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mye betennelser I kroppen, men spesielt i beina. Og ja jeg har vært hos legen og sjekket alle symptomer opp mot eventuelle sykdommer. Så det er ikke noe uprøvd der.

Anonymkode: a70ee...308

Okey, de finner ingen klar diagnose. Da skjønner jeg at du sjekker alle mulige årsaker. Enn skal jo ikke skimse av Micro plast, men vær klar over flere andre mulige årsaker. Du kan jo spørre fastlegen rett ut om blodprøver er en mulighet og om det begynner å åpnes for sånne tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg så ikke noe spørsmålstegn bak alder og tidsrom med symptomer. Jeg har vel hatt symptomer siden jeg var 14, men har eskalert nå det siste halvåret. Jeg er i slutten av 30-årene.

Okey, glemte å sette ? Tegn bak spm. Da har du jo slitt med dette noen år nå. Du er kanskje generasjonen som slapp amalgam fyllinger? Det er absolutt en mulig kilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (3 timer siden):

Okey, de finner ingen klar diagnose. Da skjønner jeg at du sjekker alle mulige årsaker. Enn skal jo ikke skimse av Micro plast, men vær klar over flere andre mulige årsaker. Du kan jo spørre fastlegen rett ut om blodprøver er en mulighet og om det begynner å åpnes for sånne tester.

De finner en kombinasjon av ulike diagnoser, men ikke helt hva som forårsaker det. Ja jeg er åpen for å undersøke og forsøke alt. Men mikro- og nanoplast er skadelig for alle, så tenker det er greit å være litt bevisst på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (3 timer siden):

Okey, glemte å sette ? Tegn bak spm. Da har du jo slitt med dette noen år nå. Du er kanskje generasjonen som slapp amalgam fyllinger? Det er absolutt en mulig kilde.

Jeg har aldri hatt amalgamfyllinger, blir vel plastfyllinger de bruker nå? Enda en ting med plast. Vurderer også å ta ut hormonspiral i plast, da annen type hormonell prevensjon har gitt bivirkninger før. 

Jeg har startet gradvis med kosthold også og kutte ned på ting som kan forverre betennelse (gluten, hvete, sukker, rødt kjøtt og ferdigmat med nye e-stoffer).

Forsøker også indre arbeid, med øvelser og terapi, for å forløse indre spenninger som kan gi kroppslige plager.

Spurte fastlegen om jod-test, men det sa fastlegen nei til da hen mente det ikke er mangel i Norge. Har ikke spurt om plast-test da forskningen er såpass ny på det området. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...