AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:05 #21 Del Skrevet torsdag kl 19:05 katties skrev (3 timer siden): Ja, mange tips til hvordan! Det er farlig med mye plast i kroppen. Forskning har vist at plast i hjernen kan føre til alzheimer, slag og konsentrasjonsvansker. Plast i blodet kan skade nyrer og lever. Plast som kommer inn luftveiene kan skade lungene. Dette er forsket på og er bekreftet. Anonymkode: a70ee...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:06 #22 Del Skrevet torsdag kl 19:06 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er farlig med mye plast i kroppen. Forskning har vist at plast i hjernen kan føre til alzheimer, slag og konsentrasjonsvansker. Plast i blodet kan skade nyrer og lever. Plast som kommer inn luftveiene kan skade lungene. Dette er forsket på og er bekreftet. Anonymkode: a70ee...308 Kilder? Anonymkode: 53903...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:07 #23 Del Skrevet torsdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 15.17): Jeg ønsker bare å vite hvor mye, siden vi alle mest sannsynlig har det i kroppen. Anonymkode: a70ee...308 Hvis du får vite hvor mye det er, hva vil det tallet si deg? Hva skal du sammenlikne med? Anonymkode: a6a97...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:35 #24 Del Skrevet torsdag kl 19:35 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kilder? Anonymkode: 53903...d3a https://www.forskning.no/miljo-plast/mikroplast-er-malt-i-blod-for-forste-gang-hva-betyr-det/2002948#:~:text=i gjennomsnitt var det 1,ifølge en pressemelding om studien. Anonymkode: a70ee...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:38 #25 Del Skrevet torsdag kl 19:38 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kilder? Anonymkode: 53903...d3a https://www.forskning.no/forurensning-hjertet-plast/forskere-fant-plastbiter-i-blodarene-til-mange-pasienter-de-hadde-dobbel-risiko-for-hjertesykdom/2337276 Anonymkode: a70ee...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet torsdag kl 19:39 #26 Del Skrevet torsdag kl 19:39 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er farlig med mye plast i kroppen. Forskning har vist at plast i hjernen kan føre til alzheimer, slag og konsentrasjonsvansker. Plast i blodet kan skade nyrer og lever. Plast som kommer inn luftveiene kan skade lungene. Dette er forsket på og er bekreftet. Anonymkode: a70ee...308 Hvorfor skriver du det til MEG? Jeg vet allerede at mye plast i kroppen er farlig. Det jeg sier er at det finnes MANGE tips til hvordan redusere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:43 #27 Del Skrevet torsdag kl 19:43 katties skrev (1 minutt siden): Hvorfor skriver du det til MEG? Jeg vet allerede at mye plast i kroppen er farlig. Det jeg sier er at det finnes MANGE tips til hvordan redusere det. Setningen var ufullstendig og jeg forstod ikke hva den andre skrev og du svarte på. Nå skrev du hele setningen og da forstår jeg hva du mente. Anonymkode: a70ee...308 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:43 #28 Del Skrevet torsdag kl 19:43 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kilder? Anonymkode: 53903...d3a https://www.dagbladet.no/nyheter/skrekkfunn-i-hjernen/82031205 Anonymkode: a70ee...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:47 #29 Del Skrevet torsdag kl 19:47 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kilder? Anonymkode: 53903...d3a https://www.theguardian.com/environment/article/2024/aug/21/microplastics-brain-pollution-health?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2vaQw2PtOqE9MTDoe8AhaF10C55_dxflMrsOI0XRuKWywOZloqPmYE3j4_aem_bH-BX-LQZGl5KJ2tEy6fPQ Anonymkode: a70ee...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:24 #30 Del Skrevet torsdag kl 22:24 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da ville jeg sett om det var en måte å redusere det på i kroppen og sett på om det var noe jeg kunne endre på med min livsstil som kunne minimere muligheten for at plasten finner veien inn i kroppen min. Allerede har jeg blitt mer bevisst på å omgi meg med mindre plast i klær og andre ting. Anonymkode: a70ee...308 Det kan du gjøre uten å måle først. Egentlig trenger du ikke å måle. Vi har masse plast i kroppen alle mann. Det er bare å gå i gang med tiltakene dine. Anonymkode: a559a...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet torsdag kl 22:33 #31 Del Skrevet torsdag kl 22:33 Kva skal du med tala/resultatet? Er ingenting du får gjort noko med uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:58 #32 Del Skrevet torsdag kl 22:58 Capazitet skrev (24 minutter siden): Kva skal du med tala/resultatet? Er ingenting du får gjort noko med uansett. Det er mulig at det går an å rense det ut. Anonymkode: a70ee...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet torsdag kl 23:00 #33 Del Skrevet torsdag kl 23:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mulig at det går an å rense det ut. Anonymkode: a70ee...308 I en alternativ verden ja. Ikke la deg lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:45 #34 Del Skrevet torsdag kl 23:45 Capazitet skrev (43 minutter siden): I en alternativ verden ja. Ikke la deg lure Jeg mener det var en av forskningsartiklene som sa at det kan renses ut etterhvert hvis man unngår å utsette kroppen for mer plast. Anonymkode: a70ee...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå