AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Ja, hvem får orgasme først når dere har sex? Her er det nesten alltid kona. Så lenge vi ikke har samleie sørger jeg for å gi henne orgasme først. Ved sameie blir det oftest samtidig. Hva med dere? Anonymkode: 85ae4...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Vi bytter på. Har aldri kommet samtidig dessverre, jeg får ikke g-punktsorgasme, så endten må han slikke eller gnikke. Anonymkode: 3236a...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, hvem får orgasme først når dere har sex? Anonymkode: 85ae4...d1b Kona. 100% av gangene vi har hatt sex igjennom de siste 21 årene. Anonymkode: 21778...410 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Samboer. Svaret hadde vært det samme om du spurte hvem som får sist. Endret 4 timer siden av Meowmere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Alltid hun først. Når jeg har kommet er det over. Anonymkode: 4ae67...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kona. 100% av gangene vi har hatt sex igjennom de siste 21 årene. Anonymkode: 21778...410 Oppskriften på 21 års ekteskap. Anonymkode: a5f31...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Det er jo mest "naturlig" at kvinnen får først, siden hun er den av partene (mann/kvinne) som er i stand til å fortsette samleiet etter orgasmen. Hvis mannen kommer først, er jo hele greia over i praksis, iallefall med penis inne. Så da tenker jeg at siden mannen ikke kan fortsette etter orgasme, bør han komme til slutt, for da avslutter man samleiet samtidig, begge har fått sitt. Sånn har det vært i alle mine forhold, stort sett. Noen unntak de gangene jeg sier i fra at "det kjennes ikke ut som dette er dagen for å komme for meg, så vi kan konsentrere oss om deg". Anonymkode: 99f00...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Han kommer alltid først, og så «henger jeg meg på». Som regel så varer hans orgasmer lenger enn mine, så han er både først og sist. Dette er ved samleie. Hvis han starter med å slikke meg, så kommer jeg både da og sammen med ham etterpå ved samleie. Anonymkode: e7135...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Det er som oftest meg som kommer først- det tror jeg også han liker 🤩 Noen ganger kommer vi samtidig, men det er unntaket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Høna. Anonymkode: 3575d...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er jo mest "naturlig" at kvinnen får først, siden hun er den av partene (mann/kvinne) som er i stand til å fortsette samleiet etter orgasmen. Hvis mannen kommer først, er jo hele greia over i praksis, iallefall med penis inne. Så da tenker jeg at siden mannen ikke kan fortsette etter orgasme, bør han komme til slutt, for da avslutter man samleiet samtidig, begge har fått sitt. Sånn har det vært i alle mine forhold, stort sett. Noen unntak de gangene jeg sier i fra at "det kjennes ikke ut som dette er dagen for å komme for meg, så vi kan konsentrere oss om deg". Anonymkode: 99f00...894 Sånn er det virkelig ikke for alle mannfolk. Jeg har hatt sex med minst tre stk som kunne fortsette samleie selv om de fikk orgasme, enten med en gang eller etter en liten pause. Anonymkode: 35b9e...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Det varierer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siris Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Jeg kommer først og sist stort sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden varierer fra dame til dame i min karriere som seksuelt aktiv. med favoritteksen kom vi likt. andre ganger har dama kommet et par ganger før jeg har kommet, og noen ganger har dama kommet og dratt meg med inn i en orgasme. feks om hun rir og kommer rett før jeg kommer, da melker musklene og fitta hennes kukken min så det går for meg. veldig deilig. komme på likt også skjønt. Anonymkode: 720f9...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå