AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #21 Del Skrevet 18. desember 2024 Hva er poenget med slike tråder? Hvilken jævla gris stiller slike spørsmål, og får noe ut av hva andre svarer? Sitter TS og onanerer etter disse svarene, eller hva er greia? Selvfølgelig er det noen som liker det, og andre ikke. Det er noen som liker å gå i bleie, og noen som liker noe annet. Men spørsmålet er hvorfor du TS liker å stille slike spørsmål? Blir du så kåt av det? I så tilfelle er det kvalmt, og burde vært forbudt på forumet. Anonymkode: fd47a...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #22 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er poenget med slike tråder? Hvilken jævla gris stiller slike spørsmål, og får noe ut av hva andre svarer? Sitter TS og onanerer etter disse svarene, eller hva er greia? Selvfølgelig er det noen som liker det, og andre ikke. Det er noen som liker å gå i bleie, og noen som liker noe annet. Men spørsmålet er hvorfor du TS liker å stille slike spørsmål? Blir du så kåt av det? I så tilfelle er det kvalmt, og burde vært forbudt på forumet. Anonymkode: fd47a...707 Det var da voldsomt. Chill Winston. Men for å svare TS, nei det har aldri vært aktuelt verken å rimme eller å bli rimmet. Anonymkode: 29640...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. desember 2024 #23 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er poenget med slike tråder? Hvilken jævla gris stiller slike spørsmål, og får noe ut av hva andre svarer? Sitter TS og onanerer etter disse svarene, eller hva er greia? Selvfølgelig er det noen som liker det, og andre ikke. Det er noen som liker å gå i bleie, og noen som liker noe annet. Men spørsmålet er hvorfor du TS liker å stille slike spørsmål? Blir du så kåt av det? I så tilfelle er det kvalmt, og burde vært forbudt på forumet. Anonymkode: fd47a...707 Oj oj oj...Så hissig da... Å være åpen om sin seksualitet er bra for helsen. Å normalisere åpenhet i forhold til seksualitet kan handle om kommunikasjon, noe som er kjent at mange kan slite med i et parforhold. Så KG ser jeg på som et fristed for mine ytringer. Om det er andre menn som runker til mine svar er ikke noe jeg kan styre... Hvordan er dette negativt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 18. desember 2024 #24 Del Skrevet 18. desember 2024 Har ikke prøvd å bli rimmet, men når jeg tenker på det får jeg straks "prestasjonsangst" og "Hva om..?"-tanker. Kan ikke tenke meg at det ser spesielt innbydende ut, i motsetning til doggy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #25 Del Skrevet 19. desember 2024 Rimming blir for heftig, finger går fint. Vil ikke rimme min partner heller, men liker godt å stimulere henne der, Anonymkode: 5864d...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #26 Del Skrevet 19. desember 2024 HemmeligSpion skrev (14 timer siden): Har ikke prøvd å bli rimmet, men når jeg tenker på det får jeg straks "prestasjonsangst" og "Hva om..?"-tanker. Kan ikke tenke meg at det ser spesielt innbydende ut, i motsetning til doggy. Det gikk over, etter at jeg kjente hvordan det stimulerte meg. Nå er jeg bestandig godt vasket og stelt, hvis jeg vet at det er aktuelt. Anonymkode: f0d0f...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #27 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 13.29): Fullkomment uaktuelt, rompehullet og nærområdet er totalforbudt område 😅 Jeg kan derimot like å rimme henne. Anonymkode: c00d0...ab5 Jeg liker det heller ikke. På henne derimot.......NAM! Anonymkode: 0e053...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 19. desember 2024 #28 Del Skrevet 19. desember 2024 Kommer an på settinga og hvor nybarbert jeg er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 19. desember 2024 #29 Del Skrevet 19. desember 2024 Skal aldri si nei uten å ha prøvd? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #30 Del Skrevet 19. desember 2024 Jepp. Mye mer digg enn stort sett alt annet. Tunge der bak er yes og igrunn mye bedre enn alle former for knulling, men finger eller noe sånt er bare å glemme, det er bare direkte vondt på alle måter. Anonymkode: d2012...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå