AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hvor vanlig er det? Dine/mine barn. Skal de gi til hverandre også eller holder det med gave fra mor (far) og ny samboer og hele gjengen på til og fra lappen? Pga alder er det jo oss voksne som evt må finne på noe. Anonymkode: 00ccc...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Hos oss får barna en hovedgave fra «hele gjengen», der det gjerne står «Hilsen mamma, navn på stefar, navn på søster, navn på stebror» og en mindre gave fra søsknene der det typisk står «hilsen navn på søster, navn på stebror» Anonymkode: c9552...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Ikke begyn å surr dere inn i noe kompliserte greier. La alle få en pakke fra alle. Anonymkode: d86e5...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor vanlig er det? Dine/mine barn. Skal de gi til hverandre også eller holder det med gave fra mor (far) og ny samboer og hele gjengen på til og fra lappen? Pga alder er det jo oss voksne som evt må finne på noe. Anonymkode: 00ccc...9ed Her kaller vi det bonussøsken og nei, de gir ikke til hverandre. Anonymkode: ad3a0...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Det meste her er fra barna til oss som vi har kjøpt i samarbeid med ungene. Pappa får en PS5 og jeg får favoritt godteri. Resten er fra oss til hvert barn fra oss alle. Kjæresten vet ikke hva jeg har kjøpt til han, men jeg satt fra meg og barna på de gavene også. Vet ikke hva han skriver på de han har kjøpt til meg. Anonymkode: 126d8...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå