AnonymBruker Skrevet i går, 11:12 #21 Del Skrevet i går, 11:12 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, selvfølgelig, du kan jo alltids få ett barn med fem ulike menn hver, enn å jobbe med deg selv for å passe inn i et forhold og en familie. Anonymkode: 038f7...e10 Hva har kristen moral med seksualitet å gjøre, mener du? Vi vet alle at mange etablerte religioner ønsker kontrollere medlemmenes liv og leven. Men kirken eller for den del øvrige religioners besettelse med sosial kontroll, har intet med seksualitet å gjøre. Kirken driter jo loddrett i om folk har sex fordi de liker det, så lenge det fødes nye medlemmer en kan hjernevaske og dermed tjene penger på. Med mindre du viser til at mye tyder på at slike religiøse samfunn og/eller dens ledere tenner seksuelt på nevnte kontroll? For DET er jo unektelig «å vedlikeholde» egen seksualitet… (om enn sosialt uakseptabelt her på utsiden) Anonymkode: 167f1...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:17 #22 Del Skrevet i går, 11:17 Gjør ikke noe. Det kommer når det kommer, plutselig fantaserer jeg uten at jeg aktivt gikk inn for det. Men gjør ikke noe med det hver gang jeg er i humør. Har lavere lyst enn gjennomsnittet. Er naturlig en 2- 4 ganger i månden kvinne. Anonymkode: 02b9a...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:17 #23 Del Skrevet i går, 11:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva har kristen moral med seksualitet å gjøre, mener du? Vi vet alle at mange etablerte religioner ønsker kontrollere medlemmenes liv og leven. Men kirken eller for den del øvrige religioners besettelse med sosial kontroll, har intet med seksualitet å gjøre. Kirken driter jo loddrett i om folk har sex fordi de liker det, så lenge det fødes nye medlemmer en kan hjernevaske og dermed tjene penger på. Med mindre du viser til at mye tyder på at slike religiøse samfunn og/eller dens ledere tenner seksuelt på nevnte kontroll? For DET er jo unektelig «å vedlikeholde» egen seksualitet… (om enn sosialt uakseptabelt her på utsiden) Anonymkode: 167f1...03a Handler ikke om å tenne på det, men om å velge det likevel av rasjonelle årsaker. Jeg foretrekker maskuline kulturer. Velg gjerne kumbaya og regnbuer, men ikke forvent at vi sparer deg Anonymkode: 038f7...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:20 #24 Del Skrevet i går, 11:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Handler ikke om å tenne på det, men om å velge det likevel av rasjonelle årsaker. Jeg foretrekker maskuline kulturer. Velg gjerne kumbaya og regnbuer, men ikke forvent at vi sparer deg Anonymkode: 038f7...e10 Nå høres det direkte ut som at du truer noen med overgrep. Psykolog 👩⚖️ Anonymkode: 02b9a...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:41 #25 Del Skrevet i går, 11:41 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nå høres det direkte ut som at du truer noen med overgrep. Psykolog 👩⚖️ Anonymkode: 02b9a...708 Si det til Charles Darwin, han var nemlig først ute med det du kaller overgrep, og som vi andre kaller overlevelse Anonymkode: 038f7...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #26 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er almenkunnskap i 2024. Ta heller og oppdater deg selv om du er vokst opp i en sekt. Anonymkode: 038f7...e10 Ta deg en runk. Du høres ut til å trenge det. Anonymkode: c3df5...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå