AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden En gutt som tok kontakt med meg. Ingen relasjoner før han kom inn i livet mitt,med å <sjekke meg opp> som egentlig bare var et nudge om sex... ... I ettertid har han har blokket meg uten å snakke,melde eller si noenting. Han sa han kun ville ha sex, men at han ikke ønsket noe snakk-er det vanlig å være så egoistisk i måten å gå frem på? At det bare skal være et< take it or leave it> Som et slags idolosert perspektiv på hans dominans? Hva er greia? Han kontaktet meg, og jeg føler faktisk at dette var mer en dramatisk oppvisning av hans sosio- kulturelle maktdemonstrasjon? Enten på hans måte,eller ingenting? Han ville snakke om hvor lenge siden det var siden sist,jeg var bare ikke så gira på å dele,men han delte han lå med venninner,som han ellers ikke snakker med -men møtes gjennom andre settinger. Klart man føler seg lite respektert,men jeg oppfattet han ikke som en skikkelig raring,faktisk ganske flink med mange relasjoner og opppegående-men denne delen trenger jeg få litt innputt på-Er dette vanlig? Anonymkode: 337a9...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nei, ikke vanlig. Skal du ha uforpliktende sex anbefaler jeg å finne en som er litt mer hyggelig. Man kan fint snakke og behandle hverandre ordentlig selv om det bare er sex. Det er foretrukket faktisk. Anonymkode: 2f04f...cb3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Litt usikker på hvorfor dette er et problem. Hvis han ikke er hyggelig er du vel neppe tiltrukket av ham, og uforpliktende sex blir uaktuelt uansett? Anonymkode: 3fab4...7e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Det er alltid du selv som avgjør om du behandles med respekt eller ikke. Hva respekt er er også opp til deg selv. Slik jeg ser det har fyren vært tydelig med deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han sa han kun ville ha sex, men at han ikke ønsket noe snakk- Når en person sier dette så er de veldig klare og tydelige på hva de er ute etter, velger du å fortsette kontakten etter at de har sagt det så har du godkjent kravet hans, da kan du ikke klage etterpå. Så jo det er take it or leave it. Anonymkode: 5f276...579 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når en person sier dette så er de veldig klare og tydelige på hva de er ute etter, velger du å fortsette kontakten etter at de har sagt det så har du godkjent kravet hans, da kan du ikke klage etterpå. Så jo det er take it or leave it. Anonymkode: 5f276...579 Sant.. Men..sosio kulturell dominans,much?? Altså, hvor vanlig er dette? Typ knull, også bare hodet? Er det greia,at han bestemmer,ognjeg skal bare være takknemlig? Anonymkode: 337a9...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Når en person sier dette så er de veldig klare og tydelige på hva de er ute etter, velger du å fortsette kontakten etter at de har sagt det så har du godkjent kravet hans, da kan du ikke klage etterpå. Så jo det er take it or leave it. Anonymkode: 5f276...579 Ja- Eller bare ikke så gira på å tilpasse seg? Ikke mye ydmykhet...potensielt vant med å ligge mye med andre jenter,og tenker han kan få hva han vil med hvem han vil? Idk... Anonymkode: 337a9...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sant.. Men..sosio kulturell dominans,much?? Altså, hvor vanlig er dette? Typ knull, også bare hodet? Er det greia,at han bestemmer,ognjeg skal bare være takknemlig? Anonymkode: 337a9...715 Det er nok ikke veldig vanlig. Det er jo du som har godtatt dette ved å fortsette kontakten med han, så du har jo latt han bestemme. Er du ikke fornøyd så kutter du kontakten med han, det er ikke mer komplisert enn det. Men du kan ikke forvente at han skal endre seg, det kan du ikke. Anonymkode: 5f276...579 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Du har jo selv godtatt denne merkelige fremgangsmåten når han i utgangspunktet sa "ikke noe snakk, bare sex"? Skjønner ikke hva du klager over egentlig. Du skulle ikke gått med på å treffe han for sex om du ville ha noe mer enn han ut av det da. At han blokkerer deg synes jeg var litt ufint, men han har vel fått tømt seg og gått videre til neste alt, og vil "ikke ha noe snakk" etter sexen heller. Virker som en stor tosk, spør du meg, som bare er ute etter hull å tømme seg i og som ikke anser kvinner som mennesker det er verdt å prate med en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor orker du å gruble over hensiktene og handlingene til en tulling? Høres ut som bortkastet tid. Han driter åpenbart i deg, så hvorfor bry seg om hva han tenker og mener om noe som helst? Om det er kuk du vil ha finner du helt sikkert noe bedre. Anonymkode: 8dcd5...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Tar han konktakt igjen og vil ha sex, da ser han på deg som en søppelbøtte. Holdningen han var i bunn og grunn respektløs. Anonymkode: fbc80...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor orker du å gruble over hensiktene og handlingene til en tulling? Høres ut som bortkastet tid. Han driter åpenbart i deg, så hvorfor bry seg om hva han tenker og mener om noe som helst? Om det er kuk du vil ha finner du helt sikkert noe bedre. Anonymkode: 8dcd5...491 Jeg lurer på respekten i knull og kontakt-Fordi jeg tviler på at han ønsker jeg skal tenke dårlig om han-og motivet bak kontakten,var så kontraktmessig-At jeg synes det var så paradoksalt😹👌 Anonymkode: 337a9...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tar han konktakt igjen og vil ha sex, da ser han på deg som en søppelbøtte. Holdningen han var i bunn og grunn respektløs. Anonymkode: fbc80...fbb Tro meg, maaaaange ligger der ute-med kompiser og venninner Ikke kjent med kulturen selv,men holdningen i sex uten følelser er for meg personlig Derimot, en slik avtalemessig <take it or leave it>,tja...hva er vel det? Maktdemonstrasjon,sosiokilturelt? Jeg kan kreve ligg på min måte?😹 Anonymkode: 337a9...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Det var en grufulle dårlig ide å møte en som fortalte deg akkurat hvor slem han hadde tenkt å være mot deg. Du leste jo hva det sto, det var ingen univers hvor det ikke kom til å skje akkurat sånn. Han bryr seg null om deg. Hør på hva folk sier når det kommer til sex. Anonymkode: 36d39...0df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tro meg, maaaaange ligger der ute-med kompiser og venninner Ikke kjent med kulturen selv,men holdningen i sex uten følelser er for meg personlig Derimot, en slik avtalemessig <take it or leave it>,tja...hva er vel det? Maktdemonstrasjon,sosiokilturelt? Jeg kan kreve ligg på min måte?😹 Anonymkode: 337a9...715 Hvilken kultur er dette? Ikke vanlig norsk iallefall. Anonymkode: fbc80...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lurer på respekten i knull og kontakt-Fordi jeg tviler på at han ønsker jeg skal tenke dårlig om han-og motivet bak kontakten,var så kontraktmessig-At jeg synes det var så paradoksalt😹👌 Anonymkode: 337a9...715 Han bryr seg ikke hva du tenker. Han vil bare ha sex uten å forholde seg til noen. Anonymkode: 36d39...0df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Han har dame og ønsker ingen kontakt med deg utover det å ha sex. Litt av en type! Anonymkode: cb9b7...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han har dame og ønsker ingen kontakt med deg utover det å ha sex. Litt av en type! Anonymkode: cb9b7...06b Han har ikke dame, Jan jar faktisk vært i et forhold før-Sa han selv ihvetfall.. Uansett, for meg virker det til at han demonstrerer en viss dominans-Ved at han setter krav,og ved å tørre å sette de, får en viss status kanskje? Iogmed at sex utenfor forhold faktisk er ganske vanlig der ute jo, i forhold til å få høre om hvor lenge siden det var siden jeg hadde fått meg noe.. Spør du om det, er det ikke heelt uviktig:) Anonymkode: 337a9...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tro meg, maaaaange ligger der ute-med kompiser og venninner Ikke kjent med kulturen selv,men holdningen i sex uten følelser er for meg personlig Derimot, en slik avtalemessig <take it or leave it>,tja...hva er vel det? Maktdemonstrasjon,sosiokilturelt? Jeg kan kreve ligg på min måte?😹 Anonymkode: 337a9...715 Klart mange ligger med mange, i alle slags ulike relasjonsdynamikker. Hvis sex er personlig for deg, så er du ansvarlig for din egen lykke og helse gjennom å sette grenser for deg selv. Grenser betyr hva du sier ja og nei til; grenser er ikke å be andre forandre seg for å tilpasse seg dine ønsker. Denne mannen sa i forkant at han ønsket kun sex, ingen prat. Han viste hva han hadde å tilby, og du hadde valget om å akseptere tilbudet, eller avslå tilbudet. Du valgte å akseptere. Da har du selv satt standarden og kan ikke forvente eller kreve en høyere standard. Dette med respekt er også veldig misforstått hos mange. Det er ikke slik at vi får den respekten vi fortjener fra andre - vi får den respekten vi selv setter standarden for! Dette er kjempeviktig lærdom. Med andre ord, du må selv ha respekt for deg selv, for at alle andre skal behandle deg med respekt. Et stort triks ved selvrespekt, er jo at man luker ut alle helt i starten, når man ser oppførsel som ikke samsvarer med våre behov, ønsker eller verdier. Anonymkode: b57c0...701 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har ikke dame, Jan jar faktisk vært i et forhold før-Sa han selv ihvetfall.. Uansett, for meg virker det til at han demonstrerer en viss dominans-Ved at han setter krav,og ved å tørre å sette de, får en viss status kanskje? Iogmed at sex utenfor forhold faktisk er ganske vanlig der ute jo, i forhold til å få høre om hvor lenge siden det var siden jeg hadde fått meg noe.. Spør du om det, er det ikke heelt uviktig:) Anonymkode: 337a9...715 Det har ingenting med dominans eller noe av disse andre merkelige tankene du har fått for deg. Ts, vi forteller deg dette gang på gang, i hver tråd... Du må slutte å se på deg selv som et offer hvor andre utnytter deg eller er slemme mot deg, for det forhindrer bare din egen healing. Du velger selv disse menneskene, du tar valg som leder deg i de kjipe erfaringene. Se på dette som noe positivt, for det betyr at du har faktisk kontrollen til å kunne endre dette! Anonymkode: b57c0...701 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå