AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #21 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg tåler ikke ull, så bruker bomulls strømpebukser. Men jeg bruker kåper som går ned til ankelen. Anonymkode: 5e948...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #22 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ut i fra mange tråder her, så må det være utrolig mange frysepinner her i landet? Kunne ikke ramle meg inn å gå i fin kjole med ullstrømpis eller andre tjukke greier når en stort sett er inne? Bruker vanlige tynne strømpebukser om vinteren også jeg. Anonymkode: cb524...ef8 Jeg tror det handler mer om hvor dette landet ligger, enn at folk er frysepinner her. Dette landet liggerlangt æ i nord, og er dekket av is og snø mer enn halve året. Det medfører ubehag og frysing å ikke stikke fingeren i jorden (snøen) og innfinne seg i det. De som bor i varmere strøk, synes det er ubehag å bruke for mye varme klær, og innfinner seg etter det. Anonymkode: 3ccd7...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #23 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ut i fra mange tråder her, så må det være utrolig mange frysepinner her i landet? Kunne ikke ramle meg inn å gå i fin kjole med ullstrømpis eller andre tjukke greier når en stort sett er inne? Bruker vanlige tynne strømpebukser om vinteren også jeg. Anonymkode: cb524...ef8 Jeg bor i Nordland og liker å bruke kjole eller skjørt også til hverdags, og når temperaturen kryper langt ned i minusområdet så velger jeg ullstrømpebukse. Bruker i tillegg enten ullsinglet eller ull t-skjorte under kjolen. Hvis jeg skal i selskap så bruker jeg vanlig tynnstrømpebukse i 70 den. Anonymkode: 71d71...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #24 Del Skrevet 19. desember 2024 Du kan la deg inspirere av Sarah Jessica Parker: https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/6zlK3L/sarah-jessica-parker-i-vilt-antrekk-med-norsk-detalj "Antrekket er også omtalt av Vogue som kaller det eksentrisk og «veldig New York»." Anonymkode: 49c4f...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #25 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvilke bruker du da? Anonymkode: 670d8...baa Kjøper vanlig nylongreier på H&M med 200 denier. Anonymkode: 1220d...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #26 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ut i fra mange tråder her, så må det være utrolig mange frysepinner her i landet? Kunne ikke ramle meg inn å gå i fin kjole med ullstrømpis eller andre tjukke greier når en stort sett er inne? Bruker vanlige tynne strømpebukser om vinteren også jeg. Anonymkode: cb524...ef8 Hvem har snakket noe om finkjole? Bare du som har trukket den konklusjonen. Det er forskjell på å bare sitte i finkjoler så og si, og bevege seg utenomhus i hverdagskjoler. Anonymkode: 48faf...bdc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19. desember 2024 #27 Del Skrevet 19. desember 2024 Nei, jeg bruker kun strømpebukse. Bruker ullstrømpebukser fra Snag. Jeg er i utgangspunktet en som hater å gå med ull, med deres strømpebukser er faktisk veldig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugline Skrevet 19. desember 2024 #28 Del Skrevet 19. desember 2024 På de skikkelig kalde dager har jeg knehøye støvletter i sueskinn og lang kåpe (kåpe nedenfor støvlett-kanten). Bruker oftest ullstrømpebukse likevel, for det er ganske kjølig på jobben, særlig i kantina. Men er egentlig varm nok ute selv med tynne strømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå