Mardina Skrevet 6 timer siden #21 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hørte en dame som hadde kjøpt seg en bluse fra Temu hun likte så godt. Så nå tenkte hun å bruke den på julaften?? Er dette greit? Ille nok å ikke bruke kjole, men attpåtil stille i antrekk fra Temu? Bør man ikke bruke kvalitets plagg i høytiden? Anonymkode: 42b7c...183 Altså, jeg er ikke noen fan av Temu selv, men kan ikke folk få velge selv hva man vil ha på seg på julaften? Hvem er det som har sagt til deg at det er obligatorisk å bruke kjole på julaften? 🤔Eller har du bestemt det selv? Selv skal jeg være alene på julaften og kommer sikkert til å kle meg som en dass. Det er ingen andre enn hunden min som skal se meg, så hvorfor skal jeg da pynte meg? 🤔 Endret 6 timer siden av Mardina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden https://e24.no/privatoekonomi/i/KML4r4/bryllupsantrekk-fra-temu-veldig-fint-og-veldig-billig noen bedre? Anonymkode: 27872...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden Harry white trash bruker klær fra temu, men å bruke bluse, skjorte, pen genser eller topp et absolutt noe man kan bruke på julaften HVIS man skal pynte seg. Anonymkode: f9d75...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden Tydeligvis et lite buse-troll som kjeder seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): https://e24.no/privatoekonomi/i/KML4r4/bryllupsantrekk-fra-temu-veldig-fint-og-veldig-billig noen bedre? Anonymkode: 27872...9f7 Det var direkte grusomt 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden Husk at be de andre ta på verneutstyr...hun kan være farlig..m🤣🤦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 55 minutter siden #27 Del Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kommer an på selskapet. Ville ikke nødvendig hatt det som et absolutt krav og tror kanskje jeg hadde foretrukket at folk kom i pysj eller undertøy enn klær fra Temu. Anonymkode: fe629...e25 Hvordan vet du om klærne til folk kommer fra Temu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå