AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hørte en dame som hadde kjøpt seg en bluse fra Temu hun likte så godt. Så nå tenkte hun å bruke den på julaften?? Er dette greit? Ille nok å ikke bruke kjole, men attpåtil stille i antrekk fra Temu? Bør man ikke bruke kvalitets plagg i høytiden? Anonymkode: 42b7c...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Tøyse-AB! 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden jeg har kjøpt en kjole på loppemarked, som jeg tenkte å bruke på julaften. jeg vet ikke, er det godkjent? Anonymkode: 087b9...76e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden 0/10 Anonymkode: b1753...e39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Så lenge hun kommer i klær bør det være bra nok. ærlig talt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Javel…hun har vel klær på? Anonymkode: 5acee...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Sirah skrev (4 minutter siden): Så lenge hun kommer i klær bør det være bra nok. ærlig talt Kommer an på selskapet. Ville ikke nødvendig hatt det som et absolutt krav og tror kanskje jeg hadde foretrukket at folk kom i pysj eller undertøy enn klær fra Temu. Anonymkode: fe629...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer an på selskapet. Ville ikke nødvendig hatt det som et absolutt krav og tror kanskje jeg hadde foretrukket at folk kom i pysj eller undertøy enn klær fra Temu. Anonymkode: fe629...e25 Hvorfor det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Hva er problemet? Selv om hun er kvinne, betyr det ikke at hun må ha kjole på seg. Hun har på en bluse. Her går vi i pysj på julaften. Tenker du heller at det er et bedre alternativ? Velg dine kamper du Anonymkode: 55402...5ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Jeg skal bruke skjorte jeg fant på temu Anonymkode: 0dd04...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Jeg skal bruke kjole fra temu Anonymkode: 5d8a0...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Man kan få veldig mye fint på temu Anonymkode: 5d406...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hørte en dame som hadde kjøpt seg en bluse fra Temu hun likte så godt. Så nå tenkte hun å bruke den på julaften?? Er dette greit? Ille nok å ikke bruke kjole, men attpåtil stille i antrekk fra Temu? Bør man ikke bruke kvalitets plagg i høytiden? Anonymkode: 42b7c...183 😂 Anonymkode: 25c7d...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Men hvis "kvalitetsplagg" er kjøpt på Zara eller H&M, så er jo det laget samme plass som varene på Temu Anonymkode: 087b9...76e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Er det vanlig å spørre folk som kommer for å feire jul hvor antrekket de har på seg er kjøpt? Har styrt unna klær fra Temu, handler dog ting til hobbyen min derfra. Men har ingenting imot at andre bruker klær derfra. Det har da ingenting å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Selvfølgelig er det ikke greit! Forkastelig er det. Neste år blir vedkommende selvsagt ikke invitert, og ingen gave heller! Sånt kan vi da ikke ha noe av. Anonymkode: 23ee9...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Her inne leser jeg da stadig at folk stiller i joggebukse og pysj på julaften,da er en fin bluse fra Temu mye bedre. Anonymkode: 76817...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Hele selskapet kommer til å få kreft! Anonymkode: 5748d...36d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Jeg skal gå i hettegenser og tights på julaften😱 Anonymkode: b9ead...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hørte en dame som hadde kjøpt seg en bluse fra Temu hun likte så godt. Så nå tenkte hun å bruke den på julaften?? Er dette greit? Ille nok å ikke bruke kjole, men attpåtil stille i antrekk fra Temu? Bør man ikke bruke kvalitets plagg i høytiden? Anonymkode: 42b7c...183 Brukte en virkelig sexy temu kjole på julebord jeg. Ingen kan se om den er fra zalando eller temu for å si det slik. Kosta meg 92 kr,perfekt. Anonymkode: 97d9a...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå