AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Om du datet en norsk mann og mellom navnet var mostafa? Fikk litt lettere sjok da hørte navnet. Går ikke i detalj om fornavn men vil det si han har valgt dette selv? Anonymkode: 4fe04...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Heter har Ole Mustafa Hansen liksom? Høres ut som et navn han har tatt selv, radikalisert? Anonymkode: 25f2e...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heter har Ole Mustafa Hansen liksom? Høres ut som et navn han har tatt selv, radikalisert? Anonymkode: 25f2e...e0c Han heter et veldig spesielt navn til fornavn, men ikke Ola. Men typisk norsk fornavn, noe alla jan/inge/. Men i alle dager , det bare får meg til å tro at han er en kriger eller støtter de landene de nede? Jeg kan ko høre med han, var bare litt spesielt. Anonymkode: 4fe04...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Hadde ikke fått sjokk, men selvsagt spurt nygjerrig om hvorfor han heter det? Om jeg var blitt skeptisk, spørs jo på begrunnelsen. Det kan jo bare være småeksentriske foreldre. Anonymkode: eee6a...a79 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om du datet en norsk mann og mellom navnet var mostafa? Fikk litt lettere sjok da hørte navnet. Går ikke i detalj om fornavn men vil det si han har valgt dette selv? Anonymkode: 4fe04...6cd Kan godt hende han har tatt dette mellomnamnet sjølv, ja. Om han feks har konvertert til islam. Eller kan hende hans mor er frå eit muslimsk land, så derfor har han fått dette mellomnamnet? Anonymkode: 918e6...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Da er han ikke norsk. Anonymkode: 24f78...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han heter et veldig spesielt navn til fornavn, men ikke Ola. Men typisk norsk fornavn, noe alla jan/inge/. Men i alle dager , det bare får meg til å tro at han er en kriger eller støtter de landene de nede? Jeg kan ko høre med han, var bare litt spesielt. Anonymkode: 4fe04...6cd "Veldig spesielt...og typisk norsk fornavn"...? Anonymkode: 6ab3c...df8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Kanskje han har konvertert, trenger ikke å være radikalisert av den grunn. Kanskje han har en forelder med muslimsk bakgrunn. Kanskje han er oppkalt etter noen. Umulig å si. Spør han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Om du datet en norsk mann og mellom navnet var mostafa? Fikk litt lettere sjok da hørte navnet. Går ikke i detalj om fornavn men vil det si han har valgt dette selv? Anonymkode: 4fe04...6cd Er han adoptert? Da er det ikke uvanlig med norsk klingende fornavn og etternavn og et mellomnavn fra hans landet han er født i eller navnet biologiske foreldre gir barna. Anonymkode: 0e2ab...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan godt hende han har tatt dette mellomnamnet sjølv, ja. Om han feks har konvertert til islam. Eller kan hende hans mor er frå eit muslimsk land, så derfor har han fått dette mellomnamnet? Anonymkode: 918e6...21a Han har blå øyne og ser veldig norsk ut da men kan jo hende, brunt hår. Jeg blir bare litt skeptisk til folk som setter sitt alt til Islam. Jeg har ikke noe imot utenlandske virkelig, men kjemper ikke fpr de landene. Tror daten og jeg vil kræsje veldig om så. Anonymkode: 4fe04...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): "Veldig spesielt...og typisk norsk fornavn"...? Anonymkode: 6ab3c...df8 Ja sa litt feil. Men fornavnet hans er ikke akkurat veldig utbredt i Norge heller. Men det er ikke islamsk som mellomnavnet. Anonymkode: 4fe04...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han har blå øyne og ser veldig norsk ut da men kan jo hende, brunt hår. Jeg blir bare litt skeptisk til folk som setter sitt alt til Islam. Jeg har ikke noe imot utenlandske virkelig, men kjemper ikke fpr de landene. Tror daten og jeg vil kræsje veldig om så. Anonymkode: 4fe04...6cd Har en som vi kjenner har Josef som mellom bavn Årsak er at hans oldefar hett det og var jøde Anonymkode: 65b15...4cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han har blå øyne og ser veldig norsk ut da men kan jo hende, brunt hår. Jeg blir bare litt skeptisk til folk som setter sitt alt til Islam. Jeg har ikke noe imot utenlandske virkelig, men kjemper ikke fpr de landene. Tror daten og jeg vil kræsje veldig om så. Anonymkode: 4fe04...6cd Folk frå Balkan kan ha blå auge og lyst hår. Og vere muslimar. Anonymkode: 918e6...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han har blå øyne og ser veldig norsk ut da men kan jo hende, brunt hår. Jeg blir bare litt skeptisk til folk som setter sitt alt til Islam. Jeg har ikke noe imot utenlandske virkelig, men kjemper ikke fpr de landene. Tror daten og jeg vil kræsje veldig om så. Anonymkode: 4fe04...6cd Hvilke land? Anonymkode: 918e6...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Da er han ikke norsk. Anonymkode: 24f78...8ee Hva hvis han var født i Norge, med én utenlandsk forelder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden katties skrev (20 minutter siden): Hva hvis han var født i Norge, med én utenlandsk forelder? Da er man norsk statsborger, men halvnorsk etnisk Anonymkode: 24f78...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Kan han ha muslimsk far, eventuelt bestefar osv? Det er tradisjon i flere muslimske land (men ikke alle) å gi alle guttebarn mellomnavn Muhammed eller Mustafa - i alle skrivemåter - for det sier at det bringer lykke i livet. Anonymkode: 21cee...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kan han ha muslimsk far, eventuelt bestefar osv? Det er tradisjon i flere muslimske land (men ikke alle) å gi alle guttebarn mellomnavn Muhammed eller Mustafa - i alle skrivemåter - for det sier at det bringer lykke i livet. Anonymkode: 21cee...7ce Okei ble litt klokere nå. Han har typisk så norsk etternavn som thomassen også, men det kan jo være mora eller faren er muslimske. Tenkte bare om han har byttet navn eller lagt til mustafa, så sier det mye om den personen. Tenker at om man vil legge til navn i livet så er det sikkert mye annet også den personen kommer til å gjøre, hvis du skjønner. Anonymkode: 4fe04...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå