Mads2000 Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden En jente som jeg kjenner ikke godt, hun ignorert venneforespørsel for noen dager siden og i dag har hun bursdag, bør jeg benytte meg av muligheten til å sende henne en gave? (Jeg skal selvfølgelig prøve å kontakte henne via Messenger om dette) Eller virker dette rart og for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hvis hun ikke ønsker å være venn med deg så ta hintet. Da skal du overhodet ikke trenge deg på noe mer. Finn en annen jente du. Anonymkode: 39ca0...194 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Hjelpes, nei hun vil åpenbart ikke ha noe med ded å gjøre når hun ignorerer en venneforespørsel. Det du kan gjøre er å sende en gratulasjon på messenger, men om hun ikke svarer eller er likegyldig i svaret så holder du deg unna Anonymkode: 74f96...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 6 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hjelpes, nei hun vil åpenbart ikke ha noe med ded å gjøre når hun ignorerer en venneforespørsel. Det du kan gjøre er å sende en gratulasjon på messenger, men om hun ikke svarer eller er likegyldig i svaret så holder du deg unna Anonymkode: 74f96...178 Så hvis hun svarte på fb kan jeg sende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Det er ikke vanlig å sende gaver til folk man ikke kjenner godt. Jeg hadde ikke blitt glad for en slik gave, men heller skeptisk til personen. Vitner om manglende sosial forståelse Anonymkode: 03000...67d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Nei! Det er stalker tendenser så ikke gjør det. Anonymkode: 7fe99...3de 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 5 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nei! Det er stalker tendenser så ikke gjør det. Anonymkode: 7fe99...3de Så tror du bare å glemme hun eller finnes annen møte? Endret 5 timer siden av Mads2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Mads2000 skrev (26 minutter siden): Så tror du bare å glemme hun eller finnes annen møte? Ja glem henne, hun har ikke godtatt venneforespørslen din, hun er nok ikke interessert. Anonymkode: 7fe99...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Mads2000 skrev (1 time siden): Så hvis hun svarte på fb kan jeg sende? Kommer an på hva hun svarte. Hvis hun sendte deg en lang, koselig og personlig melding, kan du sende henne et svar, dere kan melde litt, og se hvordan det går. Men ikke send gave i år, det er uansett for tidlig. Hvis hun skrev "takk" eller noe lignende på en bursdagshilsen på FB betyr det ingenting. Hun har ignorert venneforespørselen din, og dere kjenner hverandre ikke, hvis hun ikke tar personlig kontakt med deg, lar du henne være i fred. Anonymkode: 70f0f...402 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Mads2000 skrev (1 time siden): Så hvis hun svarte på fb kan jeg sende? Nei sa jeg det? Du virker litt desperat, å det enser kvinner. Anonymkode: 74f96...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Virkelig feil plass å poste dette. Verken samliv eller kjærlighetsrelasjon dette. Dette er kun creepy stalker-fakter. Til nøds under singelliv og dating. Nei, du skal ikke sende gave til ei som ignorer deg. Anonymkode: a37d6...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 4 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Virkelig feil plass å poste dette. Verken samliv eller kjærlighetsrelasjon dette. Dette er kun creepy stalker-fakter. Til nøds under singelliv og dating. Nei, du skal ikke sende gave til ei som ignorer deg. Anonymkode: a37d6...4b2 Takk for din svar .. men jeg letter ikke etter dating , og ikke ((creepy stalker)) jeg tror hun er en god jenta og jeg tenker på noe fast og seriøs forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Mads2000 skrev (7 minutter siden): Takk for din svar .. men jeg letter ikke etter dating , og ikke ((creepy stalker)) jeg tror hun er en god jenta og jeg tenker på noe fast og seriøs forhold Men det hjelper ikke hva du tenker hvis hun ikke er interessert. Forvørig er jeg enig i at jeg synes det virker creepy at du tenker på et fast og seriøst forhold med ei du selv sier du ikke kjenner godt. Anonymkode: f6d2c...6a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Da vil hun se på deg som temmelig innpåsliten. Så ikke gjør det. Anonymkode: 16abf...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 3 timer siden Forfatter #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det hjelper ikke hva du tenker hvis hun ikke er interessert. Forvørig er jeg enig i at jeg synes det virker creepy at du tenker på et fast og seriøst forhold med ei du selv sier du ikke kjenner godt. Anonymkode: f6d2c...6a9 Jeg kjenner ikke hun godt betyr at vi treffe og prate ikke ofte men hun seir ut en god, flink og rolig jenta så jeg tenker på hu+ jeg notert at hun ser mye på meg og sjekker meg ut når vi møtes så det er en grunnen at jeg tenker på hu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Mads2000 skrev (15 minutter siden): Takk for din svar .. men jeg letter ikke etter dating , og ikke ((creepy stalker)) jeg tror hun er en god jenta og jeg tenker på noe fast og seriøs forhold Hvis hun hadde vært interessert hadde hun akseptert forespørselen. Hun er ikke interessert, respekter dette. Hvis ikke oppfører du deg som en creepy stalker og det er ikke veien til ett fast og seriøst forhold. Uansett hvor god jente du mener hun er, så får du respektere hennes grenser å ikke trenge deg på og Nei! Ikke kjøp en bursdagspresang til noen som ikke en gang legger deg til på facebook. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 3 timer siden Forfatter #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da vil hun se på deg som temmelig innpåsliten. Så ikke gjør det. Anonymkode: 16abf...15a Takk for fornuft svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Mads2000 skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner ikke hun godt betyr at vi treffe og prate ikke ofte men hun seir ut en god, flink og rolig jenta så jeg tenker på hu+ jeg notert at hun ser mye på meg og sjekker meg ut når vi møtes så det er en grunnen at jeg tenker på hu Det forstår jeg. Men hvis hun nå ikke godkjenner din venneforespørsel så er hun nok ikke interessert likevel. Anonymkode: f6d2c...6a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Mads2000 skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner ikke hun godt betyr at vi treffe og prate ikke ofte men hun seir ut en god, flink og rolig jenta så jeg tenker på hu+ jeg notert at hun ser mye på meg og sjekker meg ut når vi møtes så det er en grunnen at jeg tenker på hu Da kan du prate til henne neste gang dere møtes for å se om det er noe der. Mye mer avslappet og naturlig enn å være påtrengende med gave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads2000 Skrevet 3 timer siden Forfatter #20 Del Skrevet 3 timer siden Hannabanna skrev (19 minutter siden): Da kan du prate til henne neste gang dere møtes for å se om det er noe der. Mye mer avslappet og naturlig enn å være påtrengende med gave. Ja jeg tror det er bedre men jeg vet ikke om det hjelp heller siden hun ignorert meg på fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå