AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Anonymkode: d45e5...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Denne har jeg aldri sett? Er den gammel? Anonymkode: 77ae3...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Har sett den både på Obs, Rema 1000 og Meny i år. Har ikke vært på andre matbutikker, men de finnes "over alt". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne har jeg aldri sett? Er den gammel? Anonymkode: 77ae3...3c2 Noen år siden den kom første gangen ja. Har heller ikke sett den i år ts, men så har jeg ikke helt sett så nøye etter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Anonymkode: d45e5...f59 Så den senest igår på Coop😊 Anonymkode: 45073...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden De har den på fabrikkutsalget, så den eksisterer iallefall. Men jeg har ikke sett den i butikken. Anonymkode: 51032...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Alle butikkene her på sør-vestlandet har hatt dem som jeg har vært på. De var ikke i priskrigen heller og dermed noe av det de hadde mest av. Anonymkode: df011...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden De hadde på Kiwi for noen dager siden, tror jeg. Anonymkode: d0832...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Hadde på kiwi tidligere men etter tilbud på 10 kr har jeg ikke sett mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden De hadde en som lignet i Meny sin nettbutikk? Kanskje de har den i fysisk butikk. Anonymkode: 0c0c4...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Så den på Coop Mega senest i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden jegerrinne skrev (4 minutter siden): Hadde på kiwi tidligere men etter tilbud på 10 kr har jeg ikke sett mer Tror ikke den der har vært på tilbud. Det er den vanlige som var på tilbud. Anonymkode: c461a...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tror ikke den der har vært på tilbud. Det er den vanlige som var på tilbud. Anonymkode: c461a...832 Her var den på tilbud. Og da var den borte på kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Så de på extra i går og på meny forleden dag. Anonymkode: 74347...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Vel, jeg gikk til sidene til Nidar for å sjekke, og de ligger da der under produktene deres enda, så de produserer den enda. Og det var ikke mange dagene siden jeg så den i butikken heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Så den på Kiwi, for en ukes tid siden. Den var ikke en del av tilbudet, men tipper den har blitt hamstret uansett siden alt annet var skrapa. Anonymkode: 75ed9...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå