AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:24 #81 Del Skrevet lørdag kl 09:24 Men alt i alt, nå etter jeg møtte han så er han helt super gira. Han vil helst møte meg nå igjen. Viktig å huske på at vi ikke har kysset eller hatt sex enda, så jeg er skeptisk helt til vi har gjort det noen ganger. Han roser meg ned komplimenter og føler nesten han er oppslukt i meg. Anonymkode: f4937...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:28 #82 Del Skrevet lørdag kl 09:28 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men alt i alt, nå etter jeg møtte han så er han helt super gira. Han vil helst møte meg nå igjen. Viktig å huske på at vi ikke har kysset eller hatt sex enda, så jeg er skeptisk helt til vi har gjort det noen ganger. Han roser meg ned komplimenter og føler nesten han er oppslukt i meg. Anonymkode: f4937...3b5 Kalles Lovebombing. Rødt flagg. Anonymkode: 70c8b...4e4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:53 #83 Del Skrevet lørdag kl 10:53 Oj du høre veldig naiv ut, er du ung? Anonymkode: 7821a...7d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:54 #84 Del Skrevet lørdag kl 10:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kalles Lovebombing. Rødt flagg. Anonymkode: 70c8b...4e4 Er du sikker på det ? Han slettet tinder, han trengte ikke mer. Føler ikke jeg kan avslå han uten å forske litt videre på han. Da vil jeg aldri ende opp med noen. Hvorfor skal alt være røde flagg 😔 Anonymkode: f4937...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:55 #85 Del Skrevet lørdag kl 10:55 Han vil i et forhold. Sa det flere ganger. Han har fortalt gjengen sin om meg, han lyver da ikke om det. Anonymkode: f4937...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:57 #86 Del Skrevet lørdag kl 10:57 Hvis man sjsl tolke positive ting negativt det også så står man stille. Hvordan skal "den perfekte" mannen egentlig være? Noen ganger må man satse å prøve. Vi har ikke hatt sex men er det sexen han er ute etter så vil han være på helt til vi har hatt. Har vi sex fort, så vil jeg fort oppdage om det var det eller ikke. Jeg er naiv men ikke ung nei, er 32 Anonymkode: f4937...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:59 #87 Del Skrevet lørdag kl 10:59 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du sikker på det ? Han slettet tinder, han trengte ikke mer. Føler ikke jeg kan avslå han uten å forske litt videre på han. Da vil jeg aldri ende opp med noen. Hvorfor skal alt være røde flagg 😔 Anonymkode: f4937...3b5 Wow, klassisk lovebombing. Anonymkode: 7821a...7d1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:35 #88 Del Skrevet lørdag kl 15:35 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis man sjsl tolke positive ting negativt det også så står man stille. Hvordan skal "den perfekte" mannen egentlig være? Noen ganger må man satse å prøve. Vi har ikke hatt sex men er det sexen han er ute etter så vil han være på helt til vi har hatt. Har vi sex fort, så vil jeg fort oppdage om det var det eller ikke. Jeg er naiv men ikke ung nei, er 32 Anonymkode: f4937...3b5 Synes han absolutt høres interessert ut, så det er bare å fortsette å møte han og se hvordan det går. Lykke til! Anonymkode: 4b676...51a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:40 #89 Del Skrevet lørdag kl 20:40 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis man sjsl tolke positive ting negativt det også så står man stille. Hvordan skal "den perfekte" mannen egentlig være? Noen ganger må man satse å prøve. Vi har ikke hatt sex men er det sexen han er ute etter så vil han være på helt til vi har hatt. Har vi sex fort, så vil jeg fort oppdage om det var det eller ikke. Jeg er naiv men ikke ung nei, er 32 Anonymkode: f4937...3b5 Du kan bremse det, i stedet for å hive deg på i hans tempo. Du kan beholde en skepsis på hans oppførsel NÅ, ikke tenke at nå er bra, men hvis han dumper deg etter sex, så er det dumt. Altså brems han litt. Hold igjen litt. Ikke snakk om eller nevn sex. Ikke snappe, be om å ringe på kvelden f.eks. Bli kjent med hverandre! Hva liker han å drive med. Hvordan var oppveksten hans. Har han mange nære venner. Har han opplevd noen såre ting. Det som er det røde flagget er at han bruker tiden på å fortelle at han er oppslukt i deg. Han burde heller ville vite masse om deg og ditt liv, hvordan du har hatt det tidligere, hva liker du å spise, osv. Og også dele samme tilbake. I stedet for å bli kjent med hverandre, så dyrker dere følelsene som ikke bygger på noenting enda. Anonymkode: 1a6bc...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:02 #90 Del Skrevet lørdag kl 21:02 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes han absolutt høres interessert ut, så det er bare å fortsette å møte han og se hvordan det går. Lykke til! Anonymkode: 4b676...51a Takk ❤️ jeg har som sagt blitt lovebombet før å det er ingen god følelse. Sier ikke at han her gjør det er bare reddflr det. Men han gir meg absolutt alt jeg trenger nå av bekreftelser, det gjør meg nesten nervøs 😂 han ville møte meg litt idag også og det fikk vi til. Vi kysset for første gang. Han ser veldig lenge på meg, fikk ikke nok av meg virket det som. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det som at han ikke liker meg. Anonymkode: f4937...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:39 #91 Del Skrevet lørdag kl 21:39 🔥Ber meg med på hytta også. Jeg kan ikke være negativ til positiv handling vel? Anonymkode: f4937...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:25 #92 Del Skrevet søndag kl 00:25 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk ❤️ jeg har som sagt blitt lovebombet før å det er ingen god følelse. Sier ikke at han her gjør det er bare reddflr det. Men han gir meg absolutt alt jeg trenger nå av bekreftelser, det gjør meg nesten nervøs 😂 han ville møte meg litt idag også og det fikk vi til. Vi kysset for første gang. Han ser veldig lenge på meg, fikk ikke nok av meg virket det som. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det som at han ikke liker meg. Anonymkode: f4937...3b5 Igjen, klassisk lovebombing. https://www.healthcentral.com/sex-and-relationships/what-is-love-bombing Anonymkode: 7821a...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:26 #93 Del Skrevet søndag kl 00:26 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🔥Ber meg med på hytta også. Jeg kan ikke være negativ til positiv handling vel? Anonymkode: f4937...3b5 Er du virkelig så naiv så bør du ikke date. Anonymkode: 7821a...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 04:11 #94 Del Skrevet søndag kl 04:11 Et rødt flagg om han er 40+, en slik overøsing av komplimenter, tilstedeværelse er mer et tegn på "lovebombing" en ren begeistring. Det at han sender deg en snap hvor han skåler med venner og nevner navnet ditt virker lit sketchy, som om han ønsker å fange deg ved at du er "introdusert". Dere møttes første gang i går, dere møttes igjen i dag og han har invitert deg til hytten sin allerede. Er det stor aldersforskjell mellom dere? Kan jo hende han tenker han virkelig må kjøre på for å kapre deg. Det kan også være han rett og slett falt pladask via Tinder før første møte... Men igjen, skeptisk til det om han er eldre. Bare prøv å roe deg litt ned og bruk tid. Se an hvordan reaksjonen hans er om du sier du er opptatt en dag han foreslår å møtes. Om han virker sur/snurt og bombarderer deg med tekstmeldinger i løpet av dagen eventuelt gir deg silent treatment er ikke det et godt tegn. Håper det ikke er noe annet enn kjærlighet i luften for dere. 😊 Anonymkode: 04ed5...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet søndag kl 11:33 #95 Del Skrevet søndag kl 11:33 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 0.29): Ja 🤩 altså jeg er litt i skyene allerede. Men for første gang på lenge så føler jeg det er noe annet enn bare date, sex osv. Han virket veldig interessert. Jeg er alltid redd om de er superpå og interessert helt til de før seg noe, men jeg følte dette var ekte. Han spurte om familien min, var interessert i å høre om livet mitt. Etter turen vi hadde ville han møte meg fortest mulig igjen. Ikke nok med det, men han gikk tilbake til gjengen sin og han fikk alle til å skåle for meg. Han er tydelig betatt. Ga meg en laang klem før vi sa hade... Hvordan burde jeg tolke dette? Er det virkelig en som vil i et forhold med meg? Anonymkode: f4937...3b5 Hadde dere sex? Edit: Tur? Skulle dere ikke være hos ham? Endret søndag kl 11:37 av jabx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå