AnonymBruker Skrevet i går, 11:58 #41 Del Skrevet i går, 11:58 Million skrev (4 timer siden): Er det noe særlig smart å dra hjem til en vilt fremmed person første gang du skal treffe han? Å dra hjem til en fyr da tolker han (og alle menn) garantert som et klarsignal til at du vil ha sex. Hvis du ombestemmer deg og ikke liker han likevel, kan det oppstå en ubehagelig situasjon du kan få vansker med å komme deg ut av... Bare nevner det. Det er lurest å treffes på et offentlig sted første gangen, ta en kaffe og se om kjemien er der og dere faktisk kommer overens. Ikke skjær alle menn over én kam er du snill, alle menn er ikke slik, når jeg inviterer en date hjem til meg på middag så forventer jeg ikke noe som helst mer enn nettopp dét - en hyggelig middag sammen hvor hun får se hvor jeg bor og lærer meg litt bedre å kjenne. Men at mange menn er slik, det stemmer nok, og derfor er jeg helt enig i at det absolutt ikke er lurt å møte noen hjemme før man har treftes ute noen ganger og blitt litt kjent. Anonymkode: 922d9...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet i går, 12:01 #42 Del Skrevet i går, 12:01 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke skjær alle menn over én kam er du snill, alle menn er ikke slik, når jeg inviterer en date hjem til meg på middag så forventer jeg ikke noe som helst mer enn nettopp dét - en hyggelig middag sammen hvor hun får se hvor jeg bor og lærer meg litt bedre å kjenne. Men at mange menn er slik, det stemmer nok, og derfor er jeg helt enig i at det absolutt ikke er lurt å møte noen hjemme før man har treftes ute noen ganger og blitt litt kjent. Anonymkode: 922d9...822 Greit. Jeg skal endre teksten "alle" til "mange menn". Bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #43 Del Skrevet i går, 12:07 ALB skrev (4 timer siden): At han vil møtes fort er et stort grønt flagg. At han vil møtes hjemme er et stort rødt flagg. Så enkelt 😉 Jepp. Jeg liker å møtes fortest mulig, fordi jo lengre man bare chatter jo lettere er det å lage seg en forestilling om hvordan denne personen er som viser seg å ikke stemme når man endelig møtes. Trenger ikke være noe i veien med personen, men når personen viser seg å ikke være som en har forestilt seg, så kan det oppleves negativt likevel. Og man møtes ikke hjemme hos noen første gangen (kanskje med mindre man kun er ute etter sex), man møtes ute til man har blitt litt kjent og trygg på hverandre. Anonymkode: 922d9...822 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:09 #44 Del Skrevet i går, 12:09 Million skrev (7 minutter siden): Greit. Jeg skal endre teksten "alle" til "mange menn". Bedre? 👍 Anonymkode: 922d9...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:14 #45 Del Skrevet i går, 12:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke red flag, men om du ligger med han første kvelden så har han fått det han ville. Har vært borti flere som vil møtes kjapt, noen har ønsket fordi de ikke vil kaste bort tid på å chatte med fremmede, men de er seriøse og vil sjekke kjemi. Andre vil få seg et ligg så fort som mulig. Umulig å skille mellom de når de er på flørtern så tidlig, men ligger du så fikk han det han ville. Ville heller ha møtt han på et offentlig sted og tatt en øl eller to og sagt adjø og gått hver til vårt noen ganger før jeg hadde dratt hjem til han på besøk. Knip igjen en stund. Anonymkode: ac87d...d26 Og forresten så vil jeg også legge til at det er uklokt å møte fremmede hjemme, man møtes alltid på offentlig sted. Og så er det for så vidt et red flag at han vil møtes hjemme første gang. Ikke fordi han skal være stygg med deg, men det kan tyde på at han satser på et ligg. Anonymkode: ac87d...d26 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet i går, 13:15 #46 Del Skrevet i går, 13:15 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er super skeptisk til dating etter at det har gått litt skeis med de andre. Nylig traff jeg en på tinder som åpenbart likte meg kjapt. Bare ei uke siden sendte han meg mld og jeg likte veldig godt hans måte å være på, litt direkte og frempå. Igår ville han legge meg til på snap og vi fant ut at vi skal hjem til han å ha en koselig kveld sammen. Han har ikke et wow utseende men kjekk og liker energien hans. Hvordan burde det gå for seg? Knipe igjen og vente med all seksuelle greier? Han sier at han føler en tiltrekning til meg allerede, han liker måten jeg er på og er ut. Han er visst veldig nyskjerrig. Skal jeg satse på han og prøve? Anonymkode: f4937...3b5 Han vil ligge med deg. "Hjem til han" er kodespråk for knulling. Endret i går, 13:16 av jabx 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #47 Del Skrevet 21 timer siden jabx skrev (2 timer siden): Han vil ligge med deg. "Hjem til han" er kodespråk for knulling. Han skriver at han er ute etter å finne ei varm og lun dame, ei han kan gjøre alt med, få sterke følelser for osv. Han skriver at jeg virker varm og god. Jeg må si at jeg falt litt for den voksne, kloke mannen som han over nettet høres ut. Jeg har blitt ghostet før så jeg er redd jeg havner i fella igjen. Dette føles bare så riktig, allerede! Han er 43, vi har barn på lik alder og jeg er 6år yngre enn han. Nei jeg får vel bare følge magefølelsen ☺️ Anonymkode: f4937...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #48 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er super skeptisk til dating etter at det har gått litt skeis med de andre. Nylig traff jeg en på tinder som åpenbart likte meg kjapt. Bare ei uke siden sendte han meg mld og jeg likte veldig godt hans måte å være på, litt direkte og frempå. Igår ville han legge meg til på snap og vi fant ut at vi skal hjem til han å ha en koselig kveld sammen. Han har ikke et wow utseende men kjekk og liker energien hans. Hvordan burde det gå for seg? Knipe igjen og vente med all seksuelle greier? Han sier at han føler en tiltrekning til meg allerede, han liker måten jeg er på og er ut. Han er visst veldig nyskjerrig. Skal jeg satse på han og prøve? Anonymkode: f4937...3b5 Ikke vits å surre frem og tilbake på meldinger i lang tid. Like greit å treffes og se om dere har tonen.. Anonymkode: d4d77...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #49 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er leit at du har opplevd noe slikt, og altfor mange opplever slikt. At du ikke føler deg trygg ved å dra på hjemmedate er noe annet enn å si at alle menn forventer sex om det blir hjemmedate. Som skaper unødvendig frykt og fordommer. De aller fleste menn står fult på kvinners side hva gjelde voldtekt, men viker unna når det legger opp til å spre frykt om alle menn Anonymkode: 14ee5...b0e En god regel for kvinner å ta 1. date ute på offentlig plass. Ikke fordi alle menn er farlige, men fordi det finnes farlige menn… Anonymkode: 3dafb...928 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #50 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han skriver at han er ute etter å finne ei varm og lun dame, ei han kan gjøre alt med, få sterke følelser for osv. Han skriver at jeg virker varm og god. Jeg må si at jeg falt litt for den voksne, kloke mannen som han over nettet høres ut. Jeg har blitt ghostet før så jeg er redd jeg havner i fella igjen. Dette føles bare så riktig, allerede! Han er 43, vi har barn på lik alder og jeg er 6år yngre enn han. Nei jeg får vel bare følge magefølelsen ☺️ Anonymkode: f4937...3b5 Han vil garantert pule. Anonymkode: 267a0...039 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #51 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er super skeptisk til dating etter at det har gått litt skeis med de andre. Nylig traff jeg en på tinder som åpenbart likte meg kjapt. Bare ei uke siden sendte han meg mld og jeg likte veldig godt hans måte å være på, litt direkte og frempå. Igår ville han legge meg til på snap og vi fant ut at vi skal hjem til han å ha en koselig kveld sammen. Han har ikke et wow utseende men kjekk og liker energien hans. Hvordan burde det gå for seg? Knipe igjen og vente med all seksuelle greier? Han sier at han føler en tiltrekning til meg allerede, han liker måten jeg er på og er ut. Han er visst veldig nyskjerrig. Skal jeg satse på han og prøve? Anonymkode: f4937...3b5 Gjør deg selv en tjeneste å les deg opp på psykologi. Anonymkode: dc64f...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 21 timer siden #52 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har hatt flere hjemmedater som første date, og aldri har den tanken slått meg. Det du skriver her vitner bare om et veldig fordomsfullt og umodent syn på menn. Noe leserne ikke burde ta for god fisk Anonymkode: 14ee5...b0e Litt lesestoff: https://no.wikipedia.org/wiki/Julio_Kopseng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #53 Del Skrevet 21 timer siden Å møtes raskt er en stor fordel. Man kan ikke føle ekte kjemi gjennom chatting. Men å dra hjem til noen første date er et stort rødt flagg. Meget lite smart! Anonymkode: baf24...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 21 timer siden #54 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er leit at du har opplevd noe slikt, og altfor mange opplever slikt. At du ikke føler deg trygg ved å dra på hjemmedate er noe annet enn å si at alle menn forventer sex om det blir hjemmedate. Som skaper unødvendig frykt og fordommer. De aller fleste menn står fult på kvinners side hva gjelde voldtekt, men viker unna når det legger opp til å spre frykt om alle menn Anonymkode: 14ee5...b0e Nei, når det gjelder risikoen for voldtekt så finnes det ikke "unødvendig frykt og fordommer", det finnes kun nødvendige forholdsregler. Jeg har selv opplevd flere ubehagelige situasjoner med menn, fordi jeg ikke hadde nok "frykt og fordommer". Når du snakker slik så betyr det kun at du ikke har den fjerneste anelse om hvordan det er å komme i en situasjon med noen som er sterkere enn deg, der du vurderer hvilke mulige fluktruter du har. Du har ingen som helst ide om hvordan dette føles. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #55 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han skriver at han er ute etter å finne ei varm og lun dame, ei han kan gjøre alt med, få sterke følelser for osv. Han skriver at jeg virker varm og god. Jeg må si at jeg falt litt for den voksne, kloke mannen som han over nettet høres ut. Jeg har blitt ghostet før så jeg er redd jeg havner i fella igjen. Dette føles bare så riktig, allerede! Han er 43, vi har barn på lik alder og jeg er 6år yngre enn han. Nei jeg får vel bare følge magefølelsen ☺️ Anonymkode: f4937...3b5 Det er koslig, men noen har lett for å gi gode ord. Har han vært god, har han like lett kunne tatt med denne lune dama offentlig, fordi han bryr seg om at hun føler seg trygg. Det gjorde han ikke. Anonymkode: e579f...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #56 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er koslig, men noen har lett for å gi gode ord. Har han vært god, har han like lett kunne tatt med denne lune dama offentlig, fordi han bryr seg om at hun føler seg trygg. Det gjorde han ikke. Anonymkode: e579f...a1c Dette! Aldri bli med noen hjem på førstedate er en gyllen regel for en grunn. Anonymkode: 14a0e...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #57 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er koslig, men noen har lett for å gi gode ord. Har han vært god, har han like lett kunne tatt med denne lune dama offentlig, fordi han bryr seg om at hun føler seg trygg. Det gjorde han ikke. Anonymkode: e579f...a1c Nå vil han ut å gå før vi treffes hjemme. For å være ærlig så liker jeg selv ikke å møtes ute på et spisested første gang. Det er mye i seg selv å treffe hverandre, så skal man det med masse folk rundt ? Nei jeg kan godt være hjemme hos han men deg går fint an å takke nei til sex for det. Får dere et slags sexpress hjemme hos noen? Ts Anonymkode: f4937...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #58 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 8.15): Er super skeptisk til dating etter at det har gått litt skeis med de andre. Nylig traff jeg en på tinder som åpenbart likte meg kjapt. Bare ei uke siden sendte han meg mld og jeg likte veldig godt hans måte å være på, litt direkte og frempå. Igår ville han legge meg til på snap og vi fant ut at vi skal hjem til han å ha en koselig kveld sammen. Han har ikke et wow utseende men kjekk og liker energien hans. Hvordan burde det gå for seg? Knipe igjen og vente med all seksuelle greier? Han sier at han føler en tiltrekning til meg allerede, han liker måten jeg er på og er ut. Han er visst veldig nyskjerrig. Skal jeg satse på han og prøve? Anonymkode: f4937...3b5 De fleste menn vil treffe deg fort, men første date hjemme hos han? Anonymkode: 4f5a8...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 57 minutter siden #59 Del Skrevet 57 minutter siden Veldig hyggelig å treffes fort. Det gjorde jeg ofte. Men et første date hjemme hos hverandre hadde jeg ikke gjort, og hadde heller ikke hatt sex på første date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #60 Del Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nå vil han ut å gå før vi treffes hjemme. For å være ærlig så liker jeg selv ikke å møtes ute på et spisested første gang. Det er mye i seg selv å treffe hverandre, så skal man det med masse folk rundt ? Nei jeg kan godt være hjemme hos han men deg går fint an å takke nei til sex for det. Får dere et slags sexpress hjemme hos noen? Ts Anonymkode: f4937...3b5 At han er åpen for mulighet for sex første date betyr jo ikke nødvendig at han ikke er seriøs og vil ønske seg noe mer videre. Deg gjelder både damer og menn. Anonymkode: 4b676...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå