AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Er super skeptisk til dating etter at det har gått litt skeis med de andre. Nylig traff jeg en på tinder som åpenbart likte meg kjapt. Bare ei uke siden sendte han meg mld og jeg likte veldig godt hans måte å være på, litt direkte og frempå. Igår ville han legge meg til på snap og vi fant ut at vi skal hjem til han å ha en koselig kveld sammen. Han har ikke et wow utseende men kjekk og liker energien hans. Hvordan burde det gå for seg? Knipe igjen og vente med all seksuelle greier? Han sier at han føler en tiltrekning til meg allerede, han liker måten jeg er på og er ut. Han er visst veldig nyskjerrig. Skal jeg satse på han og prøve? Anonymkode: f4937...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Ikke i det hele tatt. Vi er mange som ikke gidder jabbe i mange tider med noen uten å møtes og se om det finnes noen kjemi. Anonymkode: acc90...444 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Er det noe særlig smart å dra hjem til en vilt fremmed person første gang du skal treffe han? Å dra hjem til en fyr da tolker han (og alle mange menn) garantert som et klarsignal til at du vil ha sex. Hvis du ombestemmer deg og ikke liker han likevel, kan det oppstå en ubehagelig situasjon du kan få vansker med å komme deg ut av... Bare nevner det. Det er lurest å treffes på et offentlig sted første gangen, ta en kaffe og se om kjemien er der og dere faktisk kommer overens. Endret 3 timer siden av Million endret et ord 7 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden At han vil møtes fort er et stort grønt flagg. At han vil møtes hjemme er et stort rødt flagg. Så enkelt 😉 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Skjønner godt at folk vil møtes raskt. Men ikke hjemme hos ham. Det ville jeg ikke ha gjort. Anonymkode: 6a987...f43 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er super skeptisk til dating etter at det har gått litt skeis med de andre. Nylig traff jeg en på tinder som åpenbart likte meg kjapt. Bare ei uke siden sendte han meg mld og jeg likte veldig godt hans måte å være på, litt direkte og frempå. Igår ville han legge meg til på snap og vi fant ut at vi skal hjem til han å ha en koselig kveld sammen. Han har ikke et wow utseende men kjekk og liker energien hans. Hvordan burde det gå for seg? Knipe igjen og vente med all seksuelle greier? Han sier at han føler en tiltrekning til meg allerede, han liker måten jeg er på og er ut. Han er visst veldig nyskjerrig. Skal jeg satse på han og prøve? Anonymkode: f4937...3b5 Har inntrykk av hva jeg har lest på KG at en uke fra match til date er laaang tid. Selv liker jeg prate minst en uke før jeg vurderer å møtes, så jeg vet litt hvem jeg møter. Men at dette skal være rødt flagg kan jeg ikke se Anonymkode: a297d...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Jeg tenker at begge deler kan funke fint. Men jeg hadde ikke akseptert hjemmedate etter så kort tid. Jeg har møtt noen etter kun få meldinger, og noen har jeg chattet med i lang tid. Noen ganger feiler det, andre ganger har det endt med langvarig dating/forhold. Anonymkode: e11ea...51f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden ALB skrev (23 minutter siden): At han vil møtes fort er et stort grønt flagg. At han vil møtes hjemme er et stort rødt flagg. Så enkelt 😉 Ofte ja, men ikke nødvendigvis. Jeg møtte min kjæreste hos henne første date, og vi begge så etter noe seriøst. Men med det sagt, så ville jeg nok ikke turt å gjøre det om jeg var kvinne, for risikoen er mye større for kvinner i en slik situasjon Anonymkode: a297d...936 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Nei. Det er et rødt flagg om man sitter å chatter i ukesvis. Hva er poenget med det? Man må møtes så fort som mulig. Det er da man finner utav ting. Sånne sofachattere er ofte de som har få matches, tror at «kjemi» er noe som oppstår på magisk vis via tekst, og tror at man må være dødelig forelsket før man tar en kaffe med noen. 10 setninger i app’en MAKS før man avtaler møte. Anonymkode: 77ac6...faf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Nei, det har ingenting med rødt flagg å gjøre. Endret 5 timer siden av Freyja Valkyrie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Å møtes fort er bare lurt. Å møtes hjemme hos en mann er for risikabelt. Noen menn tolker det som samtykke til sex Anonymkode: 149ee...436 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Nei. Det er ikke et rødt flagg å ville treffes. Men å ha "det koselig hjemme hos ham" tyder på at du har veldig lav sosial intelligens og setter deg i en situasjon hvor det forventes at du har sex med en du ikke kjenner. Hvis det er ok for deg, så kjør på. Men hvis det ikke er ok for deg å gå så fort fram, kan jeg garantere deg at dette blir ubehagelig. Han er veldig "på" - og du virker litt naiv. Jeg ville rådet deg til å ta et steg tilbake og heller treffes på kafe eller noe en gang eller to først og bli kjent med fyren. Hvorfor hjem til ham?? Fordi han ikke vil bruke penger på å være ute? Fordi han vil ha deg i "sitt" revir og ha kontroll på situasjonen? Anonymkode: 6aac9...c20 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Million skrev (1 time siden): Er det noe særlig smart å dra hjem til en vilt fremmed person første gang du skal treffe han? Å dra hjem til en fyr da tolker han (og alle menn) garantert som et klarsignal til at du vil ha sex. Hvis du ombestemmer deg og ikke liker han likevel, kan det oppstå en ubehagelig situasjon du kan få vansker med å komme deg ut av... Bare nevner det. Det er lurest å treffes på et offentlig sted første gangen, ta en kaffe og se om kjemien er der og dere faktisk kommer overens. Jeg har hatt flere hjemmedater som første date, og aldri har den tanken slått meg. Det du skriver her vitner bare om et veldig fordomsfullt og umodent syn på menn. Noe leserne ikke burde ta for god fisk Anonymkode: 14ee5...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Jeg prøver å møtes så fort som mulig. Gidder ikke å tekste, det gir meg ikke noe. Ville dog aldri dratt hjem til noen på første date, det blir for intimt. M Anonymkode: 21fcd...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt flere hjemmedater som første date, og aldri har den tanken slått meg. Det du skriver her vitner bare om et veldig fordomsfullt og umodent syn på menn. Noe leserne ikke burde ta for god fisk Anonymkode: 14ee5...b0e Den tanken slo ikke meg heller - helt jeg ble utsatt for overgrep... siden den gang har jeg aldri hatt hjemmedate første, andre eller tredje gangen. Jeg kan jo ha vært uheldig selvsagt, men allikevel. Det er ingenting fordomsfullt ved å tenke sikkerhet og passe på seg selv. Men ja til å møtes ganske raskt, å skrive gir ikke et ordentlig inntrykk av personen etter min mening. Endret 6 timer siden av Måneskinn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Veldig bra å møtes kjapt, men ikke hjemme hos han! Anonymkode: 34832...0b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Måneskinn skrev (13 minutter siden): Den tanken slo ikke meg heller - helt jeg ble utsatt for overgrep... siden den gang har jeg aldri hatt hjemmedate første, andre eller tredje gangen. Jeg kan jo ha vært uheldig selvsagt, men allikevel. Det er ingenting fordomsfullt ved å tenke sikkerhet og passe på seg selv. Men ja til å møtes ganske raskt, å skrive gir ikke et ordentlig inntrykk av personen etter min mening. Det er leit at du har opplevd noe slikt, og altfor mange opplever slikt. At du ikke føler deg trygg ved å dra på hjemmedate er noe annet enn å si at alle menn forventer sex om det blir hjemmedate. Som skaper unødvendig frykt og fordommer. De aller fleste menn står fult på kvinners side hva gjelde voldtekt, men viker unna når det legger opp til å spre frykt om alle menn Anonymkode: 14ee5...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har hatt flere hjemmedater som første date, og aldri har den tanken slått meg. Det du skriver her vitner bare om et veldig fordomsfullt og umodent syn på menn. Noe leserne ikke burde ta for god fisk Anonymkode: 14ee5...b0e Da er du naiv og har kanskje hatt flaks. Det er dumt å ta sjanser med fremmede folk man aldri har møtt, noe flere andre også skriver her i tråden. Tror man kan anse det for et allment, godt råd; ikke dra hjem til menn du aldri har møtt før. Vent og se det an. Sier ikke at alle menn er slik at de ikke tolerer å få et nei, men de finnes, ja. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Million skrev (4 minutter siden): Da er du naiv og har kanskje hatt flaks. Det er dumt å ta sjanser med fremmede folk man aldri har møtt, noe flere andre også skriver her i tråden. Tror man kan anse det for et allment, godt råd; ikke dra hjem til menn du aldri har møtt før. Vent og se det an. Sier ikke at alle menn er slik at de ikke tolerer å få et nei, men de finnes, ja. Jeg tror dette er et bedre råd enn å skape et syn på menn som farlige Anonymkode: 14ee5...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror dette er et bedre råd enn å skape et syn på menn som farlige Anonymkode: 14ee5...b0e Skrev jeg farlige i det første innlegget? Jeg skrev at det kunne oppstå en ubehagelig situasjon det kunne være vanskelig å komme ut av, hjemme hos en fremmed mann. Det kan være så mange ting. En av 5 norske kvinner har opplevd voldtekt kan man lese seg til i studier. Det betyr 20%. Jeg vil si den risikoen er ganske høy, for høy til at jeg ville gått alene hjem til en fremmed mann som antagelig forventer sex. Og som man ikke kjenner reaksjonen til når han får nei til dette. Endret 5 timer siden av Million 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå