Ekko jenta Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har mildt sakt hatt kjipe dater igjennom hele livet. Så lurer på hvordan andre opplever sine dater? litt om meg når jeg går på date så gjør ikke jeg noe halvveis. Jeg tar den fulle jobben. steller meg, full styling, på med strøken antrekk, shave alt som skal, tar med vin eller gave om det føles riktig ut til anledningen. Jeg går får pen-basic-stilfullt. så opplever jeg at jeg møter personer som ikke i det en gang prøver å gjøre seg kjekk og skal på første møte tafse og kysse ol etter en time. Bringer opp dårlig stemning og snakker om folk de ikke liker etc.. er dette vanlig? fortell meg om din gode/dårlige date opplevelse i bli kjent fasen, hva gjorde dere? Hva skjedde på daten? kanskje jeg lærer noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Jeg synes full styling, vin/gave etc er alt for mye på en første date. Jeg foretrekker at en første date er mye mer uformell. Siste første date her så var avtalen to øl på en bar. Det var fullt, så vi gikk ett annet sted sammen. Satt der 3-4 timer, før vi gikk tilbake til første baren og satt der noen timer. Vil vel si begge gikk for en typisk smart casual klesstil. Anonymkode: 6b8fa...6ca 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Siste daten min; søt ukrainsk dame fra Bumble. Snakket sammen 2 uker,og snakket over video. Traff henne på pub hvor hun var med venner. Var totalt uinteressert i å bli kjent fra starten, vennene var mye hyggeligere. Når de gikk så ble vi sittende å småprate, og jeg kjøpte vin til henne.Samtalen gikk kun en vei; jeg stiller spørsmål og prøver å bli kjent,men intet tilbake. Hun ble "trøtt" etter 15 minutter og drakk ikke opp vinen engang før hun gikk. Ghostet meg på meldinger etterpå. Jeg oppllever en respektløs og sårende måte å behandle noen på, men er ganske standar for damer flest i denne tidsalderen.. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Man er selvfølgelig ren og pen i tøyet. Men vin eller gave på første date, er for mye. Dvs det er uaktuelt med hjemmebesøk av en første møte date. Da må det så fall være en venn av et vennepar som man er bedt hjem til. Da er det normalt å ha med en vin eller liten oppmerksomhet til verten/vertinnen som har selskapet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Han hadde klipt seg og stelt skjegget dagen før mine dater er veldig koselige. Han forrige hadde også pynta seg. De spanderer alltid (veldig hyggelig! Og jeg forventer det ikke) Anonymkode: 4c984...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har generelt sett hatt mange hyggelige dater. Det er de færreste datene som ikke har gått bra Siste daten ble det som ble samboeren min. Vi hadde chattet en del og dro ut for å spise indisk mat. Han kledde seg med genser og jeans og jeg hadde kjole. Han tok meg i hånden og snakket med meg hele kvelden. Åpnet dørene for meg, betalte for maten og var flink til å holde øyekontakt. Han var en gentleman rett og slett. Ble sammen kort tid etterpå og har vært sammen i snart 2 år nå. Anonymkode: 87fac...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Min siste ordentlige date var flott. Ble invitert hjem til henne, og hun serverte god, hjemmelaget mat. Vi lyttet til musikk, så på bilder, så på TV og hadde en fint kveld. Vi ble kjærester den kvelden. Det er 26 år siden, og vi er fortsatt sammen. Anonymkode: 4b809...853 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har vel egentlig hatt svært få dater som ikke har vært bra/hyggelig. Men så er jeg også tilhenger av enkle, uformelle dater i starten, som å gå en tur eller bare ta en kaffe. Og har hatt såpass kotakt med de i forkant at jeg vet de er oppegående mennesker som viser interesser for å bli kjent med meg som person. Anonymkode: ed15d...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Stivpyntet og gave høres altfor mye ut. Er det noe som skal feires er det jo på en måte forventet, men til et uformelt møte på bar eller kafé? Anonymkode: 138f3...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Møtte de til kaffe på dagtid. Kjente på kjemien og fra der om det ble en ny date. Tok 7 mnd så fikk jeg meg kjæreste og skal nå flytte sammen ♥️🤗 Anonymkode: 34f41...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Siste jeg datet var min mann. Ingen av oss var stivpyntet, men jeg går alltid i kjole og hadde på meg det, samt en fin kåpe. Han hadde på seg en skjorte og genser, samt en mørk jeans. Synes han var stilig og ikke overpyntet, ikke dress. Første date varte 13 timer, vi gikk langs hele Akerselva, spiste middag på restaurant, var på kino, gikk ny tur hvor vi tilfeldigvis endte hos han (det var egentlig ikke planlagt), og deretter spilte vi brettspill hos han. Ingenting annet skjedde, annet enn at vi hadde det veldig hyggelig, han fulgte meg til bussen og vi avtalt en ny date. Andre date varte omtrent like lenge, hvor han inviterte meg hjem til seg, han lagde mat (stekte komper) og vi spilte brettspill i timesvis og skravlet lenge. Ny date ble avtalt og han fulgte meg til bussen. På tredje date hadde han igjen laget mat til meg, men før vi endte med å spise den så kysset vi, og resten er historie. Vi ble kjærester samme uka. Vi giftet oss i sommer, og lever som en fin familie på tre med hans barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har vel egentlig hatt svært få dater som ikke har vært bra/hyggelig. Men så er jeg også tilhenger av enkle, uformelle dater i starten, som å gå en tur eller bare ta en kaffe. Og har hatt såpass kotakt med de i forkant at jeg vet de er oppegående mennesker som viser interesser for å bli kjent med meg som person. Anonymkode: ed15d...218 Sånn er det for meg og. God siling av profiler først, deretter nok chatting til å finne ut om jeg er nysgjerrig på å bli mer kjent med dem og om de har de viktige tingene på stell. Første date er som regel lavterskel. En gåtur eller en kaffe etter jobb, feks. Jeg har også spist middag og lunsj med et par på første møte, fordi det passet seg sånn. Det har gått helt fint, men jeg foretrekker mer lavterskel og der det er lettere å gjøre det kort. Full styling og gave til første møte høres altfor mye ut. Og hvis du i tillegg ikke har fått sjekket ut om de egentlig bare er ute etter sex så er det ikke rart om datene går litt rart. Bare det å invitere på kaffe og ikke øl/vin gjør jo at en del ikke gidder å investere tiden, fordi de skjønner at de ikke kommer fort i mål. Styling og gave ville jeg ventet med til kanskje tredje date. Da har dere funnet ut at dere faktisk liker hverandre.. Anonymkode: 03c3b...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Min siste date var hjemmedate i helgen som var. Det var vår første date men vi er bekjente fra tidligere (altså ingen tinderdate). Han var hos meg å det ble ganske sent å været var dårlig så han overnattet noe som var veldig koselig. (Mulig han hadde overnattet om været var bra også altså🤭)Lenge siden jeg har våknet med noen som drar meg inntil seg å kysser meg 🤩 Han dro om enn ganske motvillig litt utpå dagen. Anonymkode: b5c35...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Hyggelig kaffedate med en hyggelig (og velstelt) mann. Det var date nr 2, og dessverre kjente jeg at det var en mann som aldri ville bli noe mer enn en venn, feil person for meg. En bekreftelse av det jeg tenkte etter første date. Men absolutt et par hyggelige timer. (første daten var forresten en skitur) Endret 2 timer siden av Engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Han var sykelig overvektig, mye større enn han hadde sagt, eller så ut på bilder. Gikk i joggebukse og en slitt genser som var litt kort. Sånn at den digre magen hang nedenfor genser. Ble ikke noen date nr 2 Anonymkode: 98aa5...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Min siste date som singel var en lang skogstur med bikkjer. Faktisk over 20 år siden😅 Anonymkode: 61049...034 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå