AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Vil bare dele noe hjerteskjærende jeg la merke til ved henting i barnehagen i dag. Jenta mi går i stor avdeling og ble hentet rett før stengetid kl 17. Jeg pleier å levere kl 09 og hente mellom 15-16, men i dag ble det overtid på jobb. På vei til avd til jenta måtte jeg forbi småbarnsavdelingen. Der var barna fortsatt ute og kun 3 barn igjen. 3 voksne barnehageansatte stod og pratet og to av barna satt i sandkassen. Så la jeg merke til ei liten jente i 1 års alderen som satt helt alene i mørket i et lekehus. Hun satt og sutret litt og snufset. Så tok hun sats og slengte seg bakover og begynte å hylgråte. De voksne fikk ikke med seg hva som skjedde og kom styrtende. Løftet henne opp og trøstet. Jenta roet seg med en gang. Det var ingen tvil om at hun fallt med vilje. Hun trengte de voksne. Hun trengte trøst💔 Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men følte for å dele. For dette var til ettertanke. Alle de gangene jeg har hentet barna så sent at det allerede har blitt mørkt og de voksne har nedtelling til stengetid og sikkert ofte kobler ut mht barna. Etter dette kjente jeg på at jeg håper det blir siste gang jeg henter så sent at det har blitt helt mørkt. Hadde lyst å fortelle de ansatte om observasjonen min, slik at det forhåpentligvis kunne bli litt til ettertanke hos dem også. Så denne lille jenta kanskje kunne få slippe å føle seg så alene en annen gang hun blir hentet sent. Nå angrer jeg på at jeg ikke sa noe😔 Er det andre foreldre som sliter med dårlig samvittighet de gangene dere må hente rett før stengetid nå i mørketiden?🥺 Anonymkode: 38ba1...23b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Skjønner virkelig ikke hvor du vil med innlegget , du antar mye rart i grunn. Anonymkode: 9088b...43e 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Ungen fikk trøst. Eller var det ☝️ til de foreldre som hentet barn sent? Anonymkode: 65eeb...65c 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden På hvilken måte satt barnet fast? Anonymkode: 153da...3a0 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Det finnes også utspekulerte barn. Mitt barn sier at for oppmerksomhet. To år gammel. Ellers har ofte småbarn en periode hvor de lekefaller. Men hender jo de tar litt for mye i og likevel får vondt. Anonymkode: 35b74...cf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Dette er da helt normalt, og ikke noe å lage oppstyr om. Barn trenger ikke å bli underholdt hele tiden, og at barn gjør ting for å få oppmerksomhet er helt naturlig. Anonymkode: 99faf...d23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden En ettåring bør jo ha kontinuerlig tilsyn. Her forsømte de ansatte seg. Det foregår mye trist i enkelte barnehager. Anonymkode: 10913...ccf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En ettåring bør jo ha kontinuerlig tilsyn. Her forsømte de ansatte seg. Det foregår mye trist i enkelte barnehager. Anonymkode: 10913...ccf Det var kontinuerlig tilsyn. De voksne var ute med dem, og kom derfor med en gang. Og barna får leke i fred - de lekte to og to, eller som dette barnet, aleine. Hadde de voksne stått oppi ungene eller tatt barna innendørs hadde det sikkert vært galt for noen det også... Anonymkode: 6b31d...dca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Her vi bor blir det mørkt klokka 16. I dag regner det og er tåke, tipper det er mørkt hele dagen. Skjønner heller ikke helt hvor du vil med dette innlegget. Gi dårlig samvittighet til alle som ikke rekker å hente før sola går ned i desember? Anonymkode: 45b97...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her vi bor blir det mørkt klokka 16. I dag regner det og er tåke, tipper det er mørkt hele dagen. Skjønner heller ikke helt hvor du vil med dette innlegget. Gi dårlig samvittighet til alle som ikke rekker å hente før sola går ned i desember? Anonymkode: 45b97...e57 er ingen som mener mørket og henting har noe med saken å gjøre..? Anonymkode: 12924...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Her i Oslo er det fortsatt mørkt, kl 9.30. Det regner og blåser. Det blir antakelig ikke lyst. I nord er det mørkt hele døgnet. Du må vel nesten være tradwife eller ufør om du skal følge solen ift hentetider i bhg? Og droppe bhg når det er som i dag, eller 4 mnd i året i nord? Hjerteskjærende å hente når det er mørkt? Hahahahaha! Anonymkode: ed7ce...db8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Satt fast i hva? Anonymkode: e2f3a...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): På hvilken måte satt barnet fast? Anonymkode: 153da...3a0 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Satt fast i hva? Anonymkode: e2f3a...947 Ts hadde først tenkt å finne på en historie om et barn som satt fast, men endret seg underveis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Så først satt ungen fast, og så kom du på noe «bedre» og mer hjerteskjærende mens du skrev, og ungen slang seg plutselig bakover etter å ha sittet å survet litt. Greit å rekke litt pekefinger mot de som henter sent tenker du? For alt du vet har ungen ikke vært der noe lenger enn hva din pleier å være om barnet er levert sent. Syns du skal være ganske forsiktig med å rette pekefinger for å hevde deg selv. Anonymkode: b7a48...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå