AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har en utfordring som har dukket opp i kjølvannet av en kraftig vektnedgang og nå overgang til vedlikehold. Fordøyelsen min virker til å være ekstremt treig, og det er som at alt jeg spiser bare fyller opp magen og blir liggende der. Er ofte veldig oppblåst og stinn i hele kroppen, og det går mange dager mellom hver avføring, og det er også lite som kommer ut føler jeg… Før våknet jeg med flat mage, nå er den like stor som da jeg la meg. Alt står liksom stille… Noen som har råd? Anonymkode: 557ec...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Det vil gå over etterhvert nå som du ligger i vedlikehold. Kraftig kaloriunderskudd skrur ned fordøyelsesprosessen. Dette (bare i mye mer alvorlig form) er ofte det vondeste med å være innlagt til anoreksibehandling feks, man tilbringer tiden mellom måltidene i sengen med kraftige magesmerter og kvalme. Men det går faktisk relativt raskt over. Spis litt svisker og drikk kaffe😊 Anonymkode: 54a0f...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Som nevnt over; få i deg ting som virker avførende i kostholdet. Svisker og kaffe er kjent for dette. Orker du ikke tygge svisker, finnes det sviskejuice. Har imidlertid kun sett den sviskejuicen i hylla for barnemat (for å hjelpe småunger med forstoppelse). Prøv det noen dager og se hva som skjer. Kostholdet kan også gjøre at man blir mer forstoppet. Lite fiber, for mye fiber. Gjelder å finne en gyllen middelvei. Raske gåturer får i gang tarmbevegelsene også. Lite eller ingen mosjon kan gjøre at man blir forstoppet. Endret 6 timer siden av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Da spiser du ikke nok. Anonymkode: 65de1...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hvis vektnedangenen din har kommet som resultat av kraftig reduksjon av karbohydrater, og en del trening/svetting, så kan det være at du trenger å få i deg elektrolytter i en periode. Jeg ble dønn forstoppet pga dette selv. Anonymkode: 4ce7a...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå