AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden ? Anonymkode: 4dca1...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Sånn lim på tube. Ser ingen grunn til å styre med karamell eller eggehvite etter at det kom Anonymkode: 95bb1...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Lim på tube her også. Selv om jeg har vokst opp med,og er vant med, karamell. Anonymkode: 7edf9...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Jeg fant «matlim» på tube på TGR. Har aldri sett det før - hadde egentlig tenkt å bruke limpistol 😝 Anonymkode: a2cc0...a36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Smeltet sukker. Har alltid gjort det og synes ikke det er styrete i det hele tatt. Ikke minst holder det godt og smaker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Vi bruker smeltet sukker. Vi prøvde bakelim ett år, men det var stivt og limte dårlig. Mulig kjøkkenet vårt er for kaldt. Anonymkode: a86c0...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Smeltet smørbukk. Smaker godt og er enklere enn smeltet sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Royal icing, så slapp jeg å kjøpe inn noe😉 Anonymkode: 04d45...d72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Limpistol. Så pynter vi husket med "hobby-jalla" (typ "dill fra panduro, pompoms, glitter, bomull og det vi finner ned i hobbyskuffa) mens vi spiser godteriet. Vinn-vinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå