AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Del Skrevet 17. desember 2024 Lurer på om det er vanlig av kvinner om de ikke har det gøy nok å bare si : "sorry Mac det der er bare ikke godt nok. Du kan dra nå". Noen som har gjort det? Har selv hatt lyst ca 6 ganger, men ikke gjort dessverre. Anonymkode: 25bc9...75b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 Nei. Fordi de jo har sjans etter de selv har kommet også. Men har opplevd at de ikke gjorde noe for å tilfredsstille meg etter det. 1. Jeg sa: seriøst, hva med meg? Han sa: jeg orker ikke, sorry, jeg er trøtt. Jeg: Det er helt sykt ego. Tror du jeg har sex med deg for at du skal komme? Han: Nei, sorry. Da sa jeg bare: Det her gidder jeg ikke igjen, og da svarte han: nei, jeg skjønner det. Sykt tafatt. En annen var på vei til å snu seg over da han hadde kommet og da sa jeg: Du er ikke ferdig. Jeg har ikke kommet. Ikke aggresivt da, men bestemt som i at hallo, jeg vil også ha mitt. Og da gjorde han meg ferdig. Sendte ingen av dem hjem. Synes ikke det er hyggelig å se folk vende ryggen til meg om kvelden uansett hvor egoistiske de er. De får sove over og så kan de dra dagen etter. De ville mer. De likte en dame "som tok litt tak", men jeg er ikke interessert i menn som ikke skjønner at dama nytelse er like obligatorisk som deres. Anonymkode: 9fe83...007 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. desember 2024 #3 Del Skrevet 17. desember 2024 Sånn gjør man ikke mot mennesker uansett. Prøver du å få tanken til å føles normal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #4 Del Skrevet 17. desember 2024 visp skrev (3 minutter siden): Sånn gjør man ikke mot mennesker uansett. Prøver du å få tanken til å føles normal? Hvorfor? Anonymkode: 25bc9...75b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. desember 2024 #5 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: 25bc9...75b Fordi man kan beholde et minimum av anstendighet? Må jeg begynne med bibelsitater her? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #6 Del Skrevet 17. desember 2024 visp skrev (5 minutter siden): Sånn gjør man ikke mot mennesker uansett. Prøver du å få tanken til å føles normal? Hvis en fyr bare durer på og ikke følger med på dama så synes jeg det er ok å avbryte. Sex skal være bra for begge. Det er jo da man selv har det best også. Men når jeg nå først hadde ham der så ville jeg vel heller stoppet ham, sagt hva som er digg for meg og sett om han ble med på det. Ville han ikke blitt med på det synes jeg faktisk at det er ferdig. Anonymkode: 9fe83...007 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #7 Del Skrevet 17. desember 2024 visp skrev (9 minutter siden): Fordi man kan beholde et minimum av anstendighet? Må jeg begynne med bibelsitater her? Er det anstendighet å ikke bli tilfredsstilt? Anonymkode: 25bc9...75b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #8 Del Skrevet 17. desember 2024 Nei, men jeg har blitt kastet ut... Han sa bare; "Sorry, dette funker ikke. Kle på deg og dra hjem. Du bare ligger der, sånn gidder jeg ikke. Du er et dårlig ligg". Det skjedde faktisk nå på fredag. Det er ikke første gang jeg har blitt kalt et dårlig ligg. De to eksene mine sa det også. Det var noe av det samme som at jeg ikke kunne ri, ikke kunne suge, at jeg bare ligger der som en sementsekk, i tillegg luktet jeg reke. Begge gjorde det slutt pga av akkurat det. Så, jeg er vel et dårlig ligg da😔 Heldigvis har jeg womanizeren min, den klager ikke. Anonymkode: 6379d...406 1 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. desember 2024 #9 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Lurer på om det er vanlig av kvinner om de ikke har det gøy nok å bare si : "sorry Mac det der er bare ikke godt nok. Du kan dra nå". Noen som har gjort det? Har selv hatt lyst ca 6 ganger, men ikke gjort dessverre. Anonymkode: 25bc9...75b Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #10 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, men jeg har blitt kastet ut... Han sa bare; "Sorry, dette funker ikke. Kle på deg og dra hjem. Du bare ligger der, sånn gidder jeg ikke. Du er et dårlig ligg". Det skjedde faktisk nå på fredag. Det er ikke første gang jeg har blitt kalt et dårlig ligg. De to eksene mine sa det også. Det var noe av det samme som at jeg ikke kunne ri, ikke kunne suge, at jeg bare ligger der som en sementsekk, i tillegg luktet jeg reke. Begge gjorde det slutt pga av akkurat det. Så, jeg er vel et dårlig ligg da😔 Heldigvis har jeg womanizeren min, den klager ikke. Anonymkode: 6379d...406 Så stygt de har snakket til deg. Dårlige typer! Anonymkode: 9fe83...007 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. desember 2024 #11 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det anstendighet å ikke bli tilfredsstilt? Anonymkode: 25bc9...75b Man kan jo like så godt diskutere svisker liksom. Hva er det for noe med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #12 Del Skrevet 17. desember 2024 Nei, men jeg har også instruert og veiledet. "Vent, saktere, ta på meg der" ledet hender til riktig sted, funnet frem vibrator sånn at vi begge kommer i mål Anonymkode: 78fb0...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #13 Del Skrevet 17. desember 2024 visp skrev (1 minutt siden): Man kan jo like så godt diskutere svisker liksom. Hva er det for noe med deg? Tenker det er egentlig greit å gjøre. Istedet for å la noen gni seg i hull til de kommer og ikke gi deg noe. Anonymkode: 25bc9...75b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #14 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker det er egentlig greit å gjøre. Istedet for å la noen gni seg i hull til de kommer og ikke gi deg noe. Anonymkode: 25bc9...75b Noen ganger tror jeg det er uerfarenhet. Hvis de plutselig legger seg oppå meg så pleier jeg å rulle dem ned igjen og ta hånda deres der jeg vil den skal være. Som oftest liker de det, men er grønne og har ikke skjønt greia eller de er livredde for at pikken skal falle ned. Opplevd det 2 ganger. Så lærer de litt, jeg får også mitt og forhåpentligvis møter de ei dame de behandler bra automatisk neste gang. Føler jeg sender dem ut i verden etterpå, som fugleunger som har lært å fly. Og så har du de som ikke gidder. De som tror du er et jukkehull, som stønner og holder på selv om du ligger der flatt med hevede øyebryn, som når du sier: jeg tror vi er ferdig, sier: aaaah aah, vent litt da. Der har du en type 😆 Anonymkode: 9fe83...007 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #15 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen ganger tror jeg det er uerfarenhet. Hvis de plutselig legger seg oppå meg så pleier jeg å rulle dem ned igjen og ta hånda deres der jeg vil den skal være. Som oftest liker de det, men er grønne og har ikke skjønt greia eller de er livredde for at pikken skal falle ned. Opplevd det 2 ganger. Så lærer de litt, jeg får også mitt og forhåpentligvis møter de ei dame de behandler bra automatisk neste gang. Føler jeg sender dem ut i verden etterpå, som fugleunger som har lært å fly. Og så har du de som ikke gidder. De som tror du er et jukkehull, som stønner og holder på selv om du ligger der flatt med hevede øyebryn, som når du sier: jeg tror vi er ferdig, sier: aaaah aah, vent litt da. Der har du en type 😆 Anonymkode: 9fe83...007 Ja er disse jukkehull typene jeg vil kverke. Mektig lei. Har hørt fra menn at noen kvinner kommer bare ved analsex noen kvinner kommer bare ved jukkehull gnisninger. Jeg tror ikke noe på det der. Har aldri kommet sånn for meg tar det minst 20 minutter med slikking/ suging eventuelt må jeg bruke egen hånd, for de vil aldri finne punktet. Det krever erfaring å vite hvordan få meg til å komme, og de går det aldri siden de ikke gidder prøve engang. Blir drittprovosert av de spesielt de som ikke prøver engang. Kanskje slikker deg i 5 eller 10 min max om i det heletatt. Exen min fikk det til, fordi han faktisk prøvde. Jeg gir mennene mye, alt de ønsker seg, og når jeg får så lite engasjement så blir det søren meg bare bortkasta tid. Skulle ønske jeg kasta de latingene ut og ikke satt så mye energi i at de skulle ha en fantastisk opplevelse. Anonymkode: 25bc9...75b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. desember 2024 #16 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja er disse jukkehull typene jeg vil kverke. Mektig lei. Har hørt fra menn at noen kvinner kommer bare ved analsex noen kvinner kommer bare ved jukkehull gnisninger. Jeg tror ikke noe på det der. Har aldri kommet sånn for meg tar det minst 20 minutter med slikking/ suging eventuelt må jeg bruke egen hånd, for de vil aldri finne punktet. Det krever erfaring å vite hvordan få meg til å komme, og de går det aldri siden de ikke gidder prøve engang. Blir drittprovosert av de spesielt de som ikke prøver engang. Kanskje slikker deg i 5 eller 10 min max om i det heletatt. Exen min fikk det til, fordi han faktisk prøvde. Jeg gir mennene mye, alt de ønsker seg, og når jeg får så lite engasjement så blir det søren meg bare bortkasta tid. Skulle ønske jeg kasta de latingene ut og ikke satt så mye energi i at de skulle ha en fantastisk opplevelse. Anonymkode: 25bc9...75b Du snakker ikke om sex, men onani ved hjelp av en annen. Det har ingenting med sex å gjøre det du beskriver; ikke fra noen av dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #17 Del Skrevet 18. desember 2024 Har ikke gjort det midt under sexen. Men har avsluttet relasjon fordi sexen ikke ga meg noe, utover litt ubehag. Anonymkode: 0c20e...6ac 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #18 Del Skrevet 18. desember 2024 visp skrev (9 timer siden): Du snakker ikke om sex, men onani ved hjelp av en annen. Det har ingenting med sex å gjøre det du beskriver; ikke fra noen av dere. Så bra, da er min bodycount bare to da. De andre seks var bare onani. Thx Anonymkode: 25bc9...75b 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #19 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, men jeg har også instruert og veiledet. "Vent, saktere, ta på meg der" ledet hender til riktig sted, funnet frem vibrator sånn at vi begge kommer i mål Anonymkode: 78fb0...bbd Dette gjør jeg også. Jeg instruerer ham til at jeg også skal nyte. Altså - ingen får putte pikken i meg med mindre de har gjort seg fortjent til det. Men jeg har ikke måttet sende noen på dør. Jeg har tatt tak i det fra starten av. Hadde han ønsket penetrering før jeg var klar hadde han fått beskjed om det. At jeg ikke var klar. Anonymkode: 39f7c...654 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #20 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette gjør jeg også. Jeg instruerer ham til at jeg også skal nyte. Altså - ingen får putte pikken i meg med mindre de har gjort seg fortjent til det. Men jeg har ikke måttet sende noen på dør. Jeg har tatt tak i det fra starten av. Hadde han ønsket penetrering før jeg var klar hadde han fått beskjed om det. At jeg ikke var klar. Anonymkode: 39f7c...654 Syns sånn instruering blir bare så teit, syns den andre skal ga en viss peiling og interresse liksom. Anonymkode: 25bc9...75b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå