Gå til innhold

Kvinner som "edger". Hvor vanlig er det? Til kvinner.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo kjent at menn kan edge når vi onanerer, holde orgasmen igjen. Jeg klarer det opptil flere timer. Men hvor vanlig er det at dere kvinner gjør det? 

Anonymkode: 056f2...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hender. Hvis jeg føler jeg har god tid. Problemet er at jeg synes det kjennes ut som orgasmen da har satt igang, og at når den først kommer så er den litt skuffende.

Anonymkode: 2cfb1...6c7

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faller meg ikke inn engang. De fåååå gangene jeg har prøvd sånt før i tiden har jeg ødelagt alt for meg selv og klarer ikke komme senere. Nyt mens man kan 🙏

Anonymkode: 9b720...7fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer kanskje å edge 10-15 ganger. Jeg synes totalopplevelsen er bedre med edging, selv om orgasmen er litt svakere når den først kommer. Jeg får en slags varm kiling som stråler ut i kroppen ved edging. 

Anonymkode: 41607...b67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor pike skrev (6 minutter siden):

Hater edge.

Chrome er best.

Anonymkode: 19608...4a9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Chrome er best.

😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss menn, eller meg i hvert fall, er orgasmen veldig intens etter timer med edging, og spruten er her helt sinnsyk. Trodde kanskje det var sånn for kvinner også. Man lærer så lenge man lever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg edger ikke bevisst. Jeg nyter. Gjør bare det jeg synes er godt. Så når jeg har lyst til å komme fantaserer jeg, og da går det som regel. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hender. Hvis jeg føler jeg har god tid. Problemet er at jeg synes det kjennes ut som orgasmen da har satt igang, og at når den først kommer så er den litt skuffende.

Anonymkode: 2cfb1...6c7

Enig!

Anonymkode: a2932...97d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):
Stor pike skrev (1 time siden):

Hater edge.

Chrome er best.

Nææ Firefox!!

Anonymkode: c59fc...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. det er deilig. Gjør det mer eller mindre hver gang. Orgasmen er utrolig intens når den kommer, men det beste er vel den nesten orgasmelignende følelsen som oppstår mens jeg edger. Jeg vet at når jeg kommer, så må jeg begynne på nytt, så det gjelder å dra det ut så lenge som mulig😊

Anonymkode: 3eb80...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig sjeldent, men da er det noe jeg må gjøre selv mens jeg onanerer. Funker dårlig at noen andre gjør det på meg. Da stopper de kanskje altfor sent og jeg kommer likevel, og den første og beste orgasmen blir mye svakere enn den kunne vært. Kan komme igjen og igjen, men orgasmene etterpå mister liksom litt effekten av det den første kunne vært.

Anonymkode: b913a...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke vitsen for damer, vi kan jo komme titalls ganger uten store problemerz 

Anonymkode: f2f5c...4e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Enig!

Anonymkode: a2932...97d

Sånn er det for meg også. Bedre å komme flere ganger..

Anonymkode: 06b9b...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For oss menn, eller meg i hvert fall, er orgasmen veldig intens etter timer med edging, og spruten er her helt sinnsyk. Trodde kanskje det var sånn for kvinner også. Man lærer så lenge man lever. 

Flere timer? Faen, har du ikke annet å gjøre? Freak

Anonymkode: 0d107...424

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes orgasmen blir mer intens hvis jeg egder, men er en balansegang da. Hvis jeg ikke stopper for seint så blir det slik mange sier at orgasmen blir dårligere/svakere 😅

Anonymkode: 71217...0ab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker å edge. Gjør det nesten hver eneste gang vi har sex. Ellers kan det fort være over på null komma niks. :P Jeg er en godt voksen kvinne.

Anonymkode: 9624a...bb9

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjør det motsatte. Jeg onanerer lenge så jeg kan få mange mange orgasmer. Den tredje orgasmen er alltid den beste, de som kommer etter er ofte mindre. Noen ganger må jeg ta pauser andre ganger kan jeg gjøre fortsette og fortsette helt til jeg går lei egentlig. 

Anonymkode: e4477...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...