AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #21 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg er megastreng ang min hund. Foruten de andre jeg deler hus med, er han den viktigste med fire bein i min familie. Jeg har en kjempekort liste med de jeg synes er godkjente hundepassere. Hadde din søster vært min søster, hadde ikke hun vært på den lista. Sett grenser. Si nei. Og opplys din samboer. Anonymkode: 12ca3...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #22 Del Skrevet 18. desember 2024 Ville gjort som deg. Tilbrakt mest mulig tid med hunden før fødsel. Hilsen en som hadde hund som på overraskende hvis ikke taklet nyfødt i hus. Angret på at jeg fikk noen til å passe to uker før fødsel for å slappe av. Skulle i det minste hatt hunden hjemme og heller fått noen til å ta seg av turene. Anonymkode: 4eb26...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #23 Del Skrevet 18. desember 2024 I dette tilfellet er det jo ikke snakk om pass, men heller at søsteren din vil låne hunden. Jeg låner ikke bort hunden min annet enn for en tur i nabolaget hvis noen i familien har veldig lyst til å gå en tur med henne en times tid. Jeg hadde ikke lånt henne bort for å ta med på hytta. Jeg vil kose meg med hunden min selv. Anonymkode: f24e5...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 18. desember 2024 #24 Del Skrevet 18. desember 2024 I mine ører høres det ut som du har en bortskjemt og narsissistisk lillesøster. Og hun skal vise omsorg og ansvar for din hund? Tror hun vil dekke sine egne behov, that´s it. Slik som hun prøver å manipulere deg ville jeg sagt ifra at hun hverken får låne/passe hunden nå eller i fremtiden hvis hun ikke respekterer dine svar.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #25 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg er helt lik. Min forrige hund var omplassert og vi fikk et så sterkt bånd at jeg fortsatt sliter med å snakke om henne, 10 år etter hun døde 💗Ferier mistet glansen fordi jeg måtte leverer henne fra meg. Jeg var særdeles kresen med hvem til, men selv da bare for kortest mulig tid. Har nå to litt sære, bortskjemte skapninger der den ene i tillegg er en stresset/ nervøs type så jeg har vel hatt hundepass ca en uke samlet de siste 4 årene. Føler de har så mye man må passe på og de er så vant til å være med oss at den ene blir rastløs og "bråkete" når vi er borte. Men jeg sier det da. Jeg "spøker" det bort når noen tilbyr seg, sier de er så sære at dere skal slippe det 😅 Bare prøve å si til din søster at hunden gir deg for mye glede i hverdagen, du ønsker ikke at hun skal være levert bort mer enn absolutt nødvendig? Anonymkode: 90b6f...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #26 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men, hunden kan trenge å venne seg til at flere enn du passer den. Om din søster får passe den litt av og til, så blir det enklere for hunden når du må la andre passe den. Anonymkode: de578...e4c Nei, det trenger den ikke. En hund med god mentalitet trenger ikke trene på å passes av andre, det takler den helt fint. Og en hund med dårlig mentalitet vil gå igjennom sorgprosessen ved å miste flokken sin uansett, den vet ikke at det bare er midlertidig. Anonymkode: 38f36...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå