AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:12 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:12 Hei. Jeg skal studere for å bli barnevernspedagog og kan egentlig veldig lite om utdanning og lønn. Men jeg lurer på hvor mye man tjener som barnevernspedagog med bachlergrad? Og om det er stor forskjell på lønnen til en med bachlergrad og en med mastergrad? Hva tjener du som jobber som barnevernspedagog og hva slags stilling har du? Anonymkode: 93f31...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:24 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:24 https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/barnevernspedagog Anonymkode: 58c90...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 20.12): Hei. Jeg skal studere for å bli barnevernspedagog og kan egentlig veldig lite om utdanning og lønn. Men jeg lurer på hvor mye man tjener som barnevernspedagog med bachlergrad? Og om det er stor forskjell på lønnen til en med bachlergrad og en med mastergrad? Hva tjener du som jobber som barnevernspedagog og hva slags stilling har du? Anonymkode: 93f31...31a I kommunen vil en stilling som bv.ped med null ansiennitet gi ei garantilønn på 507400,- i året. Jeg er bv.ped med mastergrad og 11 års ansiennitet, og har 673400,- i året. Med kveldstillegg kan jeg legge på 20 000 ekstra. Vi er ikke i denne bransjen for å bli rike, akkurat 🙃 Anonymkode: 37deb...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå