AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #41 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Man kan ikke bare si "du må flytte fordi vi skal bo her selv". Personen kan jo sjekke det etterpå. Anonymkode: 1dde6...6b1 Ja, altså man kan ikke ta inn en ny leieboer umiddelbart, men det er ikke noe krav om at man må bo i leiligheten, de bor vel i samme hus selv, så man kan la den stå tom eller bruke den som lager, for den saks skyld. Man sier naturligvis at «vi skal bruke den selv». Anonymkode: 6392e...70a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #42 Del Skrevet 18. desember 2024 Irak skrev (20 timer siden): Jeg har ikke gjort dette selv. Hørte om noen som putta rekeskall inni gardinstengene... Det luktet visst noe voldsomt etter kort tid... Skal ts ta seg inn på ulovlig vis og putte rekeskall i gardinstengene? Ville ikke tatt sjansen på å komplisere saken ved å ty til åpenbare ulovligheter. Anonymkode: 6392e...70a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. desember 2024 #43 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal ts ta seg inn på ulovlig vis og putte rekeskall i gardinstengene? Ville ikke tatt sjansen på å komplisere saken ved å ty til åpenbare ulovligheter. Anonymkode: 6392e...70a Jeg har ikke sagt hverken det ene eller det andre....Dette må ts finne ut av selv... Ingen enkel situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #44 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Og hva i alle dager skal vedkommende få gjort med det? Anonymkode: dda2e...2c7 Kreve erstatning for usaklig oppsigelse Anonymkode: 1dde6...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #45 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 19.14): Long story short har jeg leieboer fra helvette. Det er rus og psykiatri inne i bildet. det er gitt begjæring om fravikelse på gyldig grunnlag, men jeg tror det tar tid og det har jeg ikke før hele boet råtner på rot. så, uetisk som fy, men rådet jeg fikk var å gjøre det mest mulig utrivelig for leieboer. hvordan gjør man det? trenger IKKE råd om etikk og moral. Anonymkode: 27d13...14f Å be om råd til å plage et psykisk sykt menneske er toppers! Fortsett sånn 👌 Anonymkode: 4af8a...667 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #46 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kreve erstatning for usaklig oppsigelse Anonymkode: 1dde6...6b1 Erstatning fordrer at det har oppstått et økonomisk tap. I tillegg må du ta ut søksmål og føre bevis for dette da, hvordan i alle dager skal du få til det? Anonymkode: dda2e...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #47 Del Skrevet 19. desember 2024 Å gjemme rekeskall hos han er faktisk en veldig god ide, eller en eggerøre av en kartong egg. Du aner ikke hvor ille fordervet egg lukter før du finner en gjenglemt matboks i en skolesekk..... Anonymkode: 838cb...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #48 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kreve erstatning for usaklig oppsigelse Anonymkode: 1dde6...6b1 Leieboer er allerede sagt opp, og vi kan jo ikke drive og spekulere i om det er saklig eller ikke - eier har jo anledning til å si opp leieboer. Problemet er at leieboer kan bli vanskelig å få ut, selv om oppsigelsen er gyldig. Hva gjør man da? Jeg hadde i alle fall kutta internett og TV på dagen for utflytting, om det kan styres av huseier. Anonymkode: feb0c...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå