Ninaen Skrevet 6 timer siden #81 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du sett den politiserien hvor det er to eldre makkere som kjører i Bergen eller stavanger? De snakket om hvem de stoppet om natten, for sånn etter klokken 24 så har folk sjeldent noe ute å gjøre. Han ene sa at han stopper alltid folk med hettegenser, for der er det alltid noe galt. Anonymkode: da7e8...e79 Og det der sier jævlig mye mer om hvor følelsesstyrt og ikke faglig styr politiet er, enn hvor kriminelle den gjengse person i hettegenser er. Sitter for øvrig i hettegenser nå. Ikke røyker jeg, drikker ikke, snuser ikke, bruker ikke andre rusmidler, aldri stjålet noe. Hjelpe meg… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #82 Del Skrevet 6 timer siden Statistisk sett så skjer det nok mer kriminalitet i hettegenser enn i V-genser. Anonymkode: da7e8...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #83 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Statistisk sett så skjer det nok mer kriminalitet i hettegenser enn i V-genser. Anonymkode: da7e8...e79 Det er jeg jammen ikke sikker på hvis du legger til hvitsnipp-kriminalitet og korrupsjon... Anonymkode: d1fcb...469 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #84 Del Skrevet 6 timer siden Ninaen skrev (27 minutter siden): Og det der sier jævlig mye mer om hvor følelsesstyrt og ikke faglig styr politiet er, enn hvor kriminelle den gjengse person i hettegenser er. Sitter for øvrig i hettegenser nå. Ikke røyker jeg, drikker ikke, snuser ikke, bruker ikke andre rusmidler, aldri stjålet noe. Hjelpe meg… Ja, noe EN politimann sier (antagelig med et glimt i øyet) det kan naturligvis overføres til at HELE politietaten er følelsesstyrt og jeg vet ikke hva. Hjelpe meg, ja ... Politifolk som er mye ute i gata, de vet hva de skal se etter. Det kommer av erfaring. Det handler ikke om hettegenseren i seg selv, men at man ser når noen bruker klær til å skjule seg, til å stikke seg unna å bli identifisert. Så enkelt er det. Det skal mye mer til enn en hettegenser for at man blir kontrollert, da er det hele settingen som gjør at man får en mistanke, altså at man for eksempel ser at vedkommende forsøker å stikke seg unna. Når det gjelder TS sin historie, så lurer jeg litt på om den bare er oppdiktet. Hvis den ikke er det, så kan det være flere grunner til at denne bestemoren ba gutten om å skifte, som for eksempel at genseren var skitten, luktet svette, eller noe i den retning. Jeg tviler sterkt på at bestemoren skulle ha ham til å skifte kun fordi hun ikke likte fargen, eller type genser. Det høres veldig søkt ut, og lite troverdig. Da er det jo i tilfelle bare å ignorere henne. Anonymkode: 4ba0a...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #85 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Statistisk sett så skjer det nok mer kriminalitet i hettegenser enn i V-genser. Anonymkode: da7e8...e79 Det er fordi v-genser er stygt. 🙊 Anonymkode: ca6a7...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #86 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, noe EN politimann sier (antagelig med et glimt i øyet) det kan naturligvis overføres til at HELE politietaten er følelsesstyrt og jeg vet ikke hva. Hjelpe meg, ja ... Politifolk som er mye ute i gata, de vet hva de skal se etter. Det kommer av erfaring. Det handler ikke om hettegenseren i seg selv, men at man ser når noen bruker klær til å skjule seg, til å stikke seg unna å bli identifisert. Så enkelt er det. Det skal mye mer til enn en hettegenser for at man blir kontrollert, da er det hele settingen som gjør at man får en mistanke, altså at man for eksempel ser at vedkommende forsøker å stikke seg unna. Når det gjelder TS sin historie, så lurer jeg litt på om den bare er oppdiktet. Hvis den ikke er det, så kan det være flere grunner til at denne bestemoren ba gutten om å skifte, som for eksempel at genseren var skitten, luktet svette, eller noe i den retning. Jeg tviler sterkt på at bestemoren skulle ha ham til å skifte kun fordi hun ikke likte fargen, eller type genser. Det høres veldig søkt ut, og lite troverdig. Da er det jo i tilfelle bare å ignorere henne. Anonymkode: 4ba0a...0a8 Noen mennesker liker å styre og kontrollere andre mennesker. De gjør sånt som dette på pur faen. Det er en maktdemonstrasjon eller for å putte folk ned. Kanskje hun ikke likte at barnebarnet så glad og fornøyd ut. Det pleier å trigge noe i syke folk. Jeg tror historien til ts er ekte. Anonymkode: ca6a7...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ovi Skrevet 5 timer siden #87 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og da skal han alltid gi seg, senere i livet? Så du vil han skal bli en dørmatte istedenfor for å verne om seg selv. Bestemor har ingenting med å peke ut andres klær. Fy så frekt og invaderende av bestemor. Anonymkode: ca6a7...15d Det går an å velge sine kamper. Det er en større kunst enn å ta alt som en kamp for livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #88 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Noen mennesker liker å styre og kontrollere andre mennesker. De gjør sånt som dette på pur faen. Det er en maktdemonstrasjon eller for å putte folk ned. Kanskje hun ikke likte at barnebarnet så glad og fornøyd ut. Det pleier å trigge noe i syke folk. Jeg tror historien til ts er ekte. Anonymkode: ca6a7...15d Ja, det er en mulighet. Om historien er reell, og det ikke var noen forståelig grunn til at bestemoren gjorde dette, så må hun være ondskapsfull. Anonymkode: 4ba0a...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 4 timer siden #89 Del Skrevet 4 timer siden Gutten burde svart, "Jeg har stygg genser, du er stygg, jeg kan skifte!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå