AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hun var på besøk, Og det var fordi hun ikke likte den han hadde på seg at hun ba ha skifte. Han sa nei flere ganger men hun maste til han måtte gi etter. Nå skifter du genser så bestemor blir glad drev hun og sa til han. Vi tok det opp med henne etterpå men det hjalp ikke. Og hun sa vi ikke kunne la han velge klær selv. Herregud! Han er 12 år! Han finner klær selv hver dag. Og dette var en helt vanlig ensfarget genser. Er det liksom innafor å holde på sånn? Hvordan ta det opp med henne når hun ikke vil ta det til seg? Anonymkode: afde2...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde bedt kjerringa slutte å mase med en gang, så sant det ikke sto "Fuck all grandmas and send them to hell" på den genseren. En vanlig ensfarget genser må da kjerringa tåle. Var det din mor? Da kan du sende henne melding om dette og fortelle at det ikke var greit, og at hun ikke får bestemme hva barna dine har på seg. Anonymkode: cca7b...2ce 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Haha, det hadde aldri skjedd her. Aldri om jeg hadde latt et menneske presse mine barn til å endre på klærne. På hodet og ræva ut om du ikke respekterer husholdningens medlemmer. Blodsbånd er overvurdert. Anonymkode: e2fa6...874 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Med mindre det hadde vært et klesplagg med hatefulle ytringer på så hadde det ikke skjedd. Bestemor hadde blitt sendt på dør lenge før gutten hadde blitt sendt til å skifte. Anonymkode: 592b2...2ee 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Hva mente hun at han skulle ha på da? Anonymkode: e6a9a...9cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Sa hun hvorfor den ikke var fin? Stygg farge elns? Anonymkode: afb0f...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva mente hun at han skulle ha på da? Anonymkode: e6a9a...9cd En annen finere genser. Anonymkode: afde2...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sa hun hvorfor den ikke var fin? Stygg farge elns? Anonymkode: afb0f...8bc Hun bare sa den ikke var noe fin. Mørkeblå hettegenser. Anonymkode: afde2...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun bare sa den ikke var noe fin. Mørkeblå hettegenser. Anonymkode: afde2...ebe Hvorfor ba dere henne ikke om å gi seg? Det er ikke hun som bestemmer barnas klær Anonymkode: 120b1...c25 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ba dere henne ikke om å gi seg? Det er ikke hun som bestemmer barnas klær Anonymkode: 120b1...c25 Jo vi gjorde det. Hjalp ikke. Og ikke skjønner jeg hvorfor man kan bli så skuffet over noen på grunn av en genser. Anonymkode: afde2...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Hun dominerer. Derfor hun gjorde dette. Dette er skadelig for dere å omgås en så dominerende og kontrollerende person. Jeg regner med dette ikke er første og eneste gangen hun har gjort noe lignende. Hun har ingenting med å kritisere hans valg av genser så lenge det ikke sto noe rasistisk, kvinnefiendtlig etc på den. På hodet ut med bestemor. Kutt henne ut hvis hun ikke bryr seg om grenser. Aldri la noen tråkke på dine eller dine barns grenser. Lykke til. ❤️ Anonymkode: ca6a7...15d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo vi gjorde det. Hjalp ikke. Og ikke skjønner jeg hvorfor man kan bli så skuffet over noen på grunn av en genser. Anonymkode: afde2...ebe Hahah, hjalp ikke? Hvor konfliktsky og tafatt går det an å bli? «Anne, nå slutter du å mase. Genseren er ok, Truls trenger ikke å skifte og du bestemmer ikke her. Nå slutter du». Anonymkode: 90623...624 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo vi gjorde det. Hjalp ikke. Og ikke skjønner jeg hvorfor man kan bli så skuffet over noen på grunn av en genser. Anonymkode: afde2...ebe Det handler ikke om en genser. Det handler om bestemor. Hun dominerer. Hun pusher på og dere gir etter. Bort med henne. Anonymkode: ca6a7...15d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahah, hjalp ikke? Hvor konfliktsky og tafatt går det an å bli? «Anne, nå slutter du å mase. Genseren er ok, Truls trenger ikke å skifte og du bestemmer ikke her. Nå slutter du». Anonymkode: 90623...624 Det er ikke så lett hvis dette er ts sin mor. Det betyr at ts har opplevd dette hele livet. Men takk for innspill. Kunne ønske jeg så hvor lett det er som du gjør. Jeg kuttet min mor/familie ut. Redsel for min mor gjorde at jeg alltid endte opp med å gjøre som hun sa. Ts sine grenser har sikkert blitt tråkket på hele livet. Anonymkode: ca6a7...15d 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke så lett hvis dette er ts sin mor. Det betyr at ts har opplevd dette hele livet. Men takk for innspill. Kunne ønske jeg så hvor lett det er som du gjør. Jeg kuttet min mor/familie ut. Redsel for min mor gjorde at jeg alltid endte opp med å gjøre som hun sa. Ts sine grenser har sikkert blitt tråkket på hele livet. Anonymkode: ca6a7...15d Takk for bra svar 🙂 Det er moren min og det du skriver stemmer. Anonymkode: afde2...ebe 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Hadde det vært min egen mor som sa noe sånt til min unge hadde jeg nappet henne med meg til ett annet rom å bedt henne holde godt kjeft. Hun har ingenting med hva ungen min går med. Eneste unntak jeg kan komme på er om han feks hadde luktet svette i lange baner. Men da holder det neppe med ett skifte av kun genser og det skal sies på en rolig å stille måte for å ikke sjenere barnet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Men… hvor ubehjelpelig er du hvis du ikke klarer å håndtere en slik situasjon? Anonymkode: b56d2...913 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er ikke så lett hvis dette er ts sin mor. Det betyr at ts har opplevd dette hele livet. Men takk for innspill. Kunne ønske jeg så hvor lett det er som du gjør. Jeg kuttet min mor/familie ut. Redsel for min mor gjorde at jeg alltid endte opp med å gjøre som hun sa. Ts sine grenser har sikkert blitt tråkket på hele livet. Anonymkode: ca6a7...15d Ekspander Takk for bra svar 🙂 Det er moren min og det du skriver stemmer. Du må aldri la noen tråkke over grensene til deg selv eller dine barn. Grensene deres er deres forsvar. Så du forsvarer ikke deg selv, heller ikke dine barn. Håper dette gir mening. Anonymkode: ca6a7...15d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun bare sa den ikke var noe fin. Mørkeblå hettegenser. Anonymkode: afde2...ebe Hetten hun ikke liker? Kanskje han gikk med hetten på seg også, og da er jeg helt enig med henne! olga 46 Anonymkode: 8e956...4c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hetten hun ikke liker? Kanskje han gikk med hetten på seg også, og da er jeg helt enig med henne! olga 46 Anonymkode: 8e956...4c0 Bestemor har ingen ting med å kommandere 12-åringen for noe slikt i sitt eget hjem, om han så hadde gått med finlandshette inne. Anonymkode: ed127...953 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå