AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Del Skrevet 17. desember 2024 Dere kvinner 35 år + som faktisk har vært aktive litt over tid på tinder i år. Hvordan er det for dere? Hvor mange og hvor jevnlig blir det match? Hvor synlig er dere, eller hvor mye er dere inkognito? Bruker dere booster? Bor dere i større byer der det er mer utvalg? Dere som bruker gull eller mer og kan se hvem som har likt dere - har dere funnet gode matches i den listen som dere ikke hadde fått uten den funksjonen? Anonymkode: 23db9...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 Er ikke på tinder lengre nå, men var der av og på noen år etter jeg fylte 35: Brukte bare "gratis-versjonen" og sveipa av og til, var for det meste i "ikke synlig"-modus. Fikk en del matcher og veldig mange likes. Brukte ikke booster er noe. Sveipa kun i byen jeg bor i. Min erfaring er at utvalget menn er stort og veldig dårlig. Menn på tinder er enten uattraktive eller veldig dårlige på å presentere seg selv. Jeg syns det også var lite seriøse menn der. Jeg er ikke en dame for flyktige forbindelser uansett, men kombinasjonen med uttraktive og ustelte menn som så for seg litt uforpliktende treff hist og her var slående. Anonymkode: 9f538...276 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Del Skrevet 17. desember 2024 For en manns perspektiv så er det utrolig få kvinner der. Søkte etter en dame for forhold der over mange år og det var bortkastet tid, selv med bra bilder, at man er en oppegående person med god utdannelse, høy inntekt og gjennomsnittlig utsendet så får man så lite matcher og dater at det ikke var noe vits. Anonymkode: b120b...361 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #4 Del Skrevet 17. desember 2024 Brukte det frem til jeg møtte typen. Brukte kun gratisversjonen, brukte skjult modus kun på jobb og på reise. Matchet vel med 1 av 7 kanskje? Fikk 5-20 likes pr dag. Brukte aldri noe booster eller noe slikt. Jobber i utkanten av Oslo, og bor i en av nabobyene. Anonymkode: 7a811...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #5 Del Skrevet 17. desember 2024 Det er kun utenlandske menn og menn under 160 som liker meg. Har gitt helt opp. Anonymkode: 5ff98...292 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #6 Del Skrevet 17. desember 2024 Mannfolk bryr seg ikke om kvinner over 35, tinder eller real life. Anonymkode: 20471...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #7 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er kun utenlandske menn og menn under 160 som liker meg. Har gitt helt opp. Anonymkode: 5ff98...292 Samme Anonymkode: 97f1f...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #8 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mannfolk bryr seg ikke om kvinner over 35, tinder eller real life. Anonymkode: 20471...de0 Huff, det var trist. Hva med alle single menn over 40? Er mange som blir skilt og menn over 50 blir jo ikke akkurat sammen med en på 20 som regel. Pluss at livet handler jo litt mer om bare utseende. Mange vil jo ha en partner å dele hverdagen med om man så er 20 eller 60. Anonymkode: 59a09...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 17. desember 2024 #9 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er kun utenlandske menn og menn under 160 som liker meg. Har gitt helt opp. Anonymkode: 5ff98...292 Gi de sjansen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #10 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er kun utenlandske menn og menn under 160 som liker meg. Har gitt helt opp. Anonymkode: 5ff98...292 Samme her også. Nå er det ikke så farlig med høyden for min del, men det var alltid noe. De få gangene en "vanlig fyr" likte meg, kunne du banne på at han enten var polyamorøs eller noe annet rart. Har droppa tinder helt, trives ganske godt alene uansett, og det skal virkelig klaffe nå for at jeg skal gidde å involvere meg med noen. Anonymkode: e9125...efd 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #11 Del Skrevet 17. desember 2024 Får virkelig skilte menn i 40 og 50 årene seg damer i 20 og 30 årene? De er jo sannsynligvis skilt fordi de er slasker eller slesker? Anonymkode: 97f1f...548 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #12 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er kun utenlandske menn og menn under 160 som liker meg. Har gitt helt opp. Anonymkode: 5ff98...292 Jeg er selv en utenlandsk mann. Jeg kom til Norge da jeg var 6 år gammel, så jeg har så å si bodd her hele livet. Jeg har også høyere utdanning enn de fleste av mine norske venner og en god jobb. Har jeg virkelig ikke sjans på dere norske kvinner fordi jeg er utenlandsk? Anonymkode: 153d1...2d1 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #13 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er selv en utenlandsk mann. Jeg kom til Norge da jeg var 6 år gammel, så jeg har så å si bodd her hele livet. Jeg har også høyere utdanning enn de fleste av mine norske venner og en god jobb. Har jeg virkelig ikke sjans på dere norske kvinner fordi jeg er utenlandsk? Anonymkode: 153d1...2d1 Hvis du hørtes ut som araber eller fra ikke vestlig kultur sveiper jeg til venstre. Kultur forskjellen vil være for stor. Anonymkode: 97f1f...548 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #14 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er selv en utenlandsk mann. Jeg kom til Norge da jeg var 6 år gammel, så jeg har så å si bodd her hele livet. Jeg har også høyere utdanning enn de fleste av mine norske venner og en god jobb. Har jeg virkelig ikke sjans på dere norske kvinner fordi jeg er utenlandsk? Anonymkode: 153d1...2d1 Jo det har du. For min del var det avstanden og den helt åpenbare kulturforskjellen som fikk meg til å sveipe vekk utenlandske menn. Jeg er ikke interessert i avstandsforhold på noen som helst måte. Vokser du opp i Norge og er vant til den norske kulturen blir det noe annet. Anonymkode: e9125...efd 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #15 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Får virkelig skilte menn i 40 og 50 årene seg damer i 20 og 30 årene? De er jo sannsynligvis skilt fordi de er slasker eller slesker? Anonymkode: 97f1f...548 Ja, for det er aldri kvinnens feil at det ender med skilsmisse Anonymkode: 7a811...0ec 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #16 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke på tinder lengre nå, men var der av og på noen år etter jeg fylte 35: Brukte bare "gratis-versjonen" og sveipa av og til, var for det meste i "ikke synlig"-modus. Fikk en del matcher og veldig mange likes. Brukte ikke booster er noe. Sveipa kun i byen jeg bor i. Min erfaring er at utvalget menn er stort og veldig dårlig. Menn på tinder er enten uattraktive eller veldig dårlige på å presentere seg selv. Jeg syns det også var lite seriøse menn der. Jeg er ikke en dame for flyktige forbindelser uansett, men kombinasjonen med uttraktive og ustelte menn som så for seg litt uforpliktende treff hist og her var slående. Anonymkode: 9f538...276 Typisk elitisme. Anonymkode: 4cb2b...1eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #17 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, for det er aldri kvinnens feil at det ender med skilsmisse Anonymkode: 7a811...0ec Ingen av tilfellene jeg kjenner. Bare fryktelig egoistiske menn. Noen psykopater. Pass opp ungjenter. Anonymkode: 97f1f...548 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #18 Del Skrevet 17. desember 2024 Får bare ekle stygge menn eller alenefedre. Eller billige menn som puler alt. Tinder er noe dritt. Anonymkode: e6a56...303 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #19 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Får bare ekle stygge menn eller alenefedre. Eller billige menn som puler alt. Tinder er noe dritt. Anonymkode: e6a56...303 Du kan ta en alenefar , jeg tok en alenemor. Anonymkode: b120b...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #20 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Får bare ekle stygge menn eller alenefedre. Eller billige menn som puler alt. Tinder er noe dritt. Anonymkode: e6a56...303 Men jeg ville aldri hatt deg når du oppfører deg sånn. Viser lite dannelse , respekt og kaller andre sånn Anonymkode: b120b...361 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå