AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #81 Del Skrevet 19. desember 2024 Merkelig å skrive her istedenfor å ta en tur på apoteket og få gode råd🙈Ser dere har tatt kur nå. Men denne tråden her var bare ekkel. Så mye dumme folk som har barn at jeg blir helt matt Anonymkode: 2a799...781 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #82 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Merkelig å skrive her istedenfor å ta en tur på apoteket og få gode råd🙈Ser dere har tatt kur nå. Men denne tråden her var bare ekkel. Så mye dumme folk som har barn at jeg blir helt matt Anonymkode: 2a799...781 Tråden ekkel? Herregud, det er en mor som tar opp en helseproblemstilling for sitt barn. Tåler du det ikke så får du la være å lese. Anonymkode: 1dfaa...002 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #83 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Merkelig å skrive her istedenfor å ta en tur på apoteket og få gode råd🙈Ser dere har tatt kur nå. Men denne tråden her var bare ekkel. Så mye dumme folk som har barn at jeg blir helt matt Anonymkode: 2a799...781 Tror du blander to ulike anynomkoder nå, hos TS er problemet mest sannsynlig sopp…. Ikke mark. Anonymkode: 22105...140 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #84 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Den er borte nå. Hun har heller ikke sagt at det er vondt idag..jeg lurer og på om det kan være sopp. Vi har fått ringetime (!) med en ny lege på mandag så skal følge opp da med mindre noe forverrer seg i mellomtiden. takk for alle svar! Anonymkode: ecea4...fc8 Så bra! Prøvde du med Inotyol, og å si fra i barnehagen om tørkehjelp? Jeg ville smurt noen dager til for å være sikker på at det blir ordentlig borte. Har selv opplevd å avslutte canestenkur for tidlig, og da kom det tilbake. Ville holdt på et par dager etter det ikke lenger er rødt. Anonymkode: 59d3d...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 20. desember 2024 #85 Del Skrevet 20. desember 2024 Hei ts! Tisser jenta ofte, eller holder hun seg når hun er i bhg? Vår på fire år hadde en periode hvor hun ikke tisset i bhg, på slutten av dagen der begynte hun å trykke seg mot tissen (vi forsto det sånn at hun måtte holde der for å ikke tisse seg ut). Dette førte til at hun fikk vondt i tissen og ble rød fordi hun tok seg så mye der, som igjen førte til smerter når hun skulle på do. Ble en evig vond sirkel til slutt. Jeg ville dog tippet sopp hos din, men jeg bare skriver her sånn i tilfelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #86 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Merkelig å skrive her istedenfor å ta en tur på apoteket og få gode råd🙈Ser dere har tatt kur nå. Men denne tråden her var bare ekkel. Så mye dumme folk som har barn at jeg blir helt matt Anonymkode: 2a799...781 Så matt at du ikke tør å skrive under eget nick når du skal trolle? vi har ikke tatt kur. Du skjønner vel hvorfor jeg skriver her? Er mange småbarnsforeldre med mye erfaring. Anonymkode: ecea4...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #87 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så bra! Prøvde du med Inotyol, og å si fra i barnehagen om tørkehjelp? Jeg ville smurt noen dager til for å være sikker på at det blir ordentlig borte. Har selv opplevd å avslutte canestenkur for tidlig, og da kom det tilbake. Ville holdt på et par dager etter det ikke lenger er rødt. Anonymkode: 59d3d...58a Ja, sa ordentlig ifra nok en gang med leder tilstede. Vi brukte ikke inotyol men bephanten. Siden hun ikke klager mer og sier hun ikke har vondt, er jeg usikker på om vi bør begynne med soppkur. Venter til over helgen, da har vi ny time med legen over tlf. Anonymkode: ecea4...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #88 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, sa ordentlig ifra nok en gang med leder tilstede. Vi brukte ikke inotyol men bephanten. Siden hun ikke klager mer og sier hun ikke har vondt, er jeg usikker på om vi bør begynne med soppkur. Venter til over helgen, da har vi ny time med legen over tlf. Anonymkode: ecea4...fc8 Jeg ville ha ventet med egenbehandling av sopp altså.. De kremene er skikkelig sterke for huden. Kanskje mykere dopapir i både barnehage og hjemme? Skylle og klappe tørt med klut i stedet for dopapir? Jeg blir sår overalt av det dopapiret vi har på jobb. Anonymkode: 1dfaa...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå