Gå til innhold

Lourdes


Lourdes

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide å starte en dagbok jeg også.

Har skrevet en del innlegg som anonym i det siste. Skjønner ikke helt selv hvorfor; Jeg er jo allerede anonym under nicket Lourdes. Hehe.. Hvor mange alias trenger man liksom! :)

Nå har jeg hvertfall bestemt meg for å være ærlig. Hvis man skal drive å skjule alt som er vondt hele tiden da lyver man egentlig mest ovenfor seg selv. I denne dagboka og alle andre innlegg ellers skal jeg skrive om det som skjer under navnet Lourdes. Lourdes = meg og skal reflektere slik jeg opplever mitt liv.

Har ikke helt bestemt meg for om jeg bare vil fokusere på det som skjer i nåtiden eller om jeg også skal ta med ting fra fortiden, men det kommer kanskje bare av seg selv.

Jeg kan vel på forhånd si at dagboka vil inneholde mye om forholdet mitt til kjæresten. Noen ganger hater jeg han, men som oftest så elsker jeg han veldig høyt. Det svinger brått og forårsaker naturligvis en del frustrasjon. Dagboka vil i den sammenheng fungere som terapi gjennom at den vil være en slags lufteventil for frustrasjonen.

Det er vel alt jeg har å si innledende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malina

Hei! Velkommen til nabolaget! ;)

Du vil sikkert få fin nytte av dagboken din....det er deilig å ha et sted å lufte sin taker, gleder og frustrasjoner!

-Line-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å fylle opp plassen til et av disse slettede innleggene, så skal jeg fortelle litt om meg selv.

- Alder: 23

- Bosted: Østfold

- Yrke: Student en liiiten stund til (har bare siviloppgave igjen)

- Sivilstatus: Kjæreste

- Utseende: Blå-grønne øyne, "normal vekt", brunette

Endret av Lourdes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Hvordan slette innlegget...? Gjorde en feil.

Endret av Lourdes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Hehe.. Dette blir en fin dagboka med så mange slettede innlegg.

Jeg slettet de fordi jeg skrev mye veldig personlig i de og fordi jeg ikke ville at det skulle være det første man så når man åpnet dagboka. Kanskje jeg kommer tilbake til det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med et lite innlegg i dagboka..

Jeg feiret 4 års vel overstått utdannning sammen med gode venner på lørdag. Var veldig koselig. Grillet og så sang vi singstar utover kvelden. Jeg pleier vanligvis ikke synge fordi jeg er tonedøv :ler: , men vinen jeg drakk tok overhånd på meg og jeg tok mikrofonen og sang opptil flere sanger. :ler: Var gøy da.

Gårsdagen var mindre gøy. Jeg lå i senga hele dagen uten å få i meg hverken mat eller drikke. Huff. Er faktisk litt slapp i dag også. Men det er jo så sjelden er drikker, og dette var en spesiell anledning og kvelden var koselig, så da var det vært det.

Nå sitter jeg og venter på at telefonen skal ringe. Var jo på jobbintervju forrige uke og de skulle bestemme seg for hvem de skulle ansette i løpet av mai. Jeg vil så gjerne ha jobben! Ringer de meg ikke innen lunsj-tid i morgen, så ringer jeg de for å høre at de har fått alle vitnemål og slikt (måtte ettersende det). Krysser fingrene!

Nå det gjelder huskjøp så er nok et prosjekt forkastet. Alt blir så dyrt! Man kikker på et hus og prisen er ok, men så begynner budrundene og da øker prisen fort. Man kan jo nesten ikke gå ut ifra de prisene som oppgis i annonsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FIKK JOBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Min første heltidsjobb! Hurra!

I tillegg fikk jeg nettopp vite at jeg fikk B på en eksamen jeg trodde det hadde gått dårlig på!!! :)

Endret av Lourdes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...