Gå til innhold

Alle vet at han flørter med andre, bortsett fra dama

Lucylie

Anbefalte innlegg

Kjip situasjon. Jeg jobber med familier innen barneidrett, og fant nettopp ut at faren til et av barna jeg er trener til har sendt meldinger med eksplisitt innhold til mange damer i området.

Dama hannes er så utrolig koselig, og virker så stolt over familien sin. Hjertet mitt knuser på hennes vegne. Jeg kjenner til flere som har mottatt meldinger fra han, men ingen tør å vær solidarisk nok til å fortelle denne stakkars dama at mannen hennes er et rasshøl. Jeg bobler over av sinne og avsky, jeg hadde følt meg så liten og dårlig om jeg var i hennes sko. Når alle vet men ingen sier ifra. 

Jeg nekter å ha noe med denne mannen å gjør, så lenge han går bak hennes rygg. Fordi jeg blir så forbanna på folk som er utro på en slik utspekulert måte. Så dette er vanskelig…

Hvordan håndterer man en slik situasjon? Jeg har ikke screenshots, eller andre håndfaste bevis på saken, og kjenner ikke ho godt nok til å kunne slå av en prat. Og jeg skyr drama, så vil ikke dra folk inn i saken ved å nevne navn. Skulle ønske jeg aldri hadde fått vite dette! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjør… hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjør noe som helst. Dette er for langt unna til at du skal begynne å røre i gryta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (3 minutter siden):

Ikke gjør noe som helst. Dette er for langt unna til at du skal begynne å røre i gryta.

Vispe i bollen da? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucylie skrev (6 minutter siden):

Vispe i bollen da? 

:) Nei, men han er jo en dritt, men kan garantere at dama vet dette allerede, eller får vite det snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucylie skrev (23 minutter siden):

Kjip situasjon. Jeg jobber med familier innen barneidrett, og fant nettopp ut at faren til et av barna jeg er trener til har sendt meldinger med eksplisitt innhold til mange damer i området.

Dama hannes er så utrolig koselig, og virker så stolt over familien sin. Hjertet mitt knuser på hennes vegne. Jeg kjenner til flere som har mottatt meldinger fra han, men ingen tør å vær solidarisk nok til å fortelle denne stakkars dama at mannen hennes er et rasshøl. Jeg bobler over av sinne og avsky, jeg hadde følt meg så liten og dårlig om jeg var i hennes sko. Når alle vet men ingen sier ifra. 

Jeg nekter å ha noe med denne mannen å gjør, så lenge han går bak hennes rygg. Fordi jeg blir så forbanna på folk som er utro på en slik utspekulert måte. Så dette er vanskelig…

Hvordan håndterer man en slik situasjon? Jeg har ikke screenshots, eller andre håndfaste bevis på saken, og kjenner ikke ho godt nok til å kunne slå av en prat. Og jeg skyr drama, så vil ikke dra folk inn i saken ved å nevne navn. Skulle ønske jeg aldri hadde fått vite dette! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjør… hjelp

Si det til henne. Ikke vær feig som alle de andre er.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden du er trener til et av barna hans så hadde jeg ikke vært den som sa noe til henne. Hvis det er slik at de kanskje har åpent forhold og han kan prate med andre så vil de oppfatte deg som en som prøver å ødelegge familien og de vil føle det da blir ubehagelig å ha deg som trener for sitt barn. Selv om det er han som gjør noe idiotisk, men man vet aldri hva som skjer bak fire vegger. 
Kjenner du en av de han sender mld til godt? Jeg hadde heller forsøkt å få en av de som har fått melding til å si i fra til dama hans, de har til og med bevis.

Men du burde ikke være den som sier det med tanken på den rollen du  har til barnet deres. 

Anonymkode: b4b7d...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
askjiir skrev (2 timer siden):

Si det til henne. Ikke vær feig som alle de andre er.

Enig!

Anonymkode: dc747...922

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes mange spesielle folk, typer forhold, avtaler osv...

Du skriver at han går bak ryggen hennes?

Sikker på at han ikke har fått hennes aksept til å kontakte andre kvinner?

Anonymkode: ae580...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes mange spesielle folk, typer forhold, avtaler osv...

Du skriver at han går bak ryggen hennes?

Sikker på at han ikke har fått hennes aksept til å kontakte andre kvinner?

Anonymkode: ae580...c19

Da får han spørre henne om de har et åpent forhold hvor han har lov til å sende dickpics til damer som han gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...