AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Arbeidsmiljøet på arbeidsplassen er blitt vesentlig forverret de siste tre årene. Jeg har fått tilbud om ny jobb, men må da flytte fra Bergen til Trondheim. Jeg har kjøpt drømmehuset her, og barna på 9 og 10 år har venner. Jeg føler meg så slitt. Blir så lei meg av å føle meg utrygg på jobb, å ikke ha noen å vende seg til i en krevende og konkurranseutsatt bransje. Det er passiv aggressivitet, hakking, intern konkurranse om oppdrag, lite lederstøtte og nedvurdering kontinuerlig. Den nye jobben tilbyr noen hundre tusen opp i lønn, et godt arbeidsmiljø og spennende arbeidsoppgaver. Samtidig elsker jeg det flotte huset mitt og har ikke lyst til å flytte barna til en ny skole og et nytt sted. Jeg hadde aldri trodd jeg ville komme til dette punktet. Hvordan gjør jeg denne vurderingen på en mest mulig ansvarlig måte? Anonymkode: 8935e...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Sikker på at dette ikke er i Oslo? Du høres ut som lederen min Anonymkode: f0ee9...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sikker på at dette ikke er i Oslo? Du høres ut som lederen min Anonymkode: f0ee9...038 Du er klar over at dette er et veldig vanlig scenario. Det jeg elsker med KG er at folk tror de kjenner hvem og hva som blir diskutert. Det beste er i samlivforumet, når noen langer ut om en kjæreste, og AB'er som deg spør "begynner navnet hans på M?" fordi de tror at alt handler om seg selv. TS: dårlig arbeidsmiljø sliter deg ned sakte men sikkert. Det er bedre å lide litt i det korte løp, enn å sakte dø innvendig over lengre tid. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Et dårlig arbeidsmiljø ødelegger folk - ikke bare deg, men hele familien. Man bruker mye tid på arbeidsplassen og det er helseskadelig å ha det slik du beskriver. Jeg tok spranget, og byttet jobb til annen by. Det har påvirket hele familien svært positivt. Jeg har også jobbet i Trondheim og det er en super by, og et flott oppvekstmiljø! Barn tilpasser seg. Lykke til med beslutningen. Anonymkode: 4ebe3...a46 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden 000VF000 skrev (3 minutter siden): Du er klar over at dette er et veldig vanlig scenario. Det jeg elsker med KG er at folk tror de kjenner hvem og hva som blir diskutert. Det beste er i samlivforumet, når noen langer ut om en kjæreste, og AB'er som deg spør "begynner navnet hans på M?" fordi de tror at alt handler om seg selv. TS: dårlig arbeidsmiljø sliter deg ned sakte men sikkert. Det er bedre å lide litt i det korte løp, enn å sakte dø innvendig over lengre tid. Ja jeg vet, har selv påpekt akkurat det du påpeker her🤣 måtte bare likevel, fordi jeg trives selv ikke på min arbeidsplass, og mistenker sterkt at lederen min føler det nøyaktig samme som ts her. Anonymkode: f0ee9...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Er det kun barnas skoler og miljø som "binder" deg til Bergen, så kjør på! Anonymkode: 0cd34...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden 000VF000 skrev (54 minutter siden): Du er klar over at dette er et veldig vanlig scenario. Det jeg elsker med KG er at folk tror de kjenner hvem og hva som blir diskutert. Det beste er i samlivforumet, når noen langer ut om en kjæreste, og AB'er som deg spør "begynner navnet hans på M?" fordi de tror at alt handler om seg selv. TS: dårlig arbeidsmiljø sliter deg ned sakte men sikkert. Det er bedre å lide litt i det korte løp, enn å sakte dø innvendig over lengre tid. Om man både deler samlivsstatus, alder barn, by, at man bor i enebolig. Så er man litt kort, altså. Landet er ikke så stort. Jeg har helt reelt kjent igjen tre stykker. Begrepsbruk som drømmehuset (ikke mange som går rundt og sier det) kombinert med andre faktum, er grunnlag nok for en ganske solid mistanke. Anonymkode: 694d5...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Er du opprinnelig fra Bergen og vil flytte til Trondheim? Trodde ikke det var lov nesten. Anonymkode: 7c09c...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Definitivt ikke. Anonymkode: 94f00...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #10 Del Skrevet 2 minutter siden Jeg ville latt hensynet til barna gå foran. Og heller vurdere et karriereskifte. Anonymkode: ab743...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå