AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Del Skrevet 17. desember 2024 Litt bakgrunn, kvinne 40 år, elsker sex med partner, men har aldri vært særlig god på å fantasere om andre enn han jeg er sammen med. Det har bare ikke falt meg inn eller pirret meg. Jeg er åpen med partner om alt og har ikke tenkt tanken å holde ting skjult. Når vi snakker om sex og de tingene så svarer han om jeg lurer på noe, kanskje ikke spesielt utfyllende, og virker ikke nevneverdig nysgjerrig på hva jeg liker osv. Vi har helt nydelig sex, stort sett minst en gang for dag, får orgasmer og er happy sånn sett. Men jeg er nok vant til litt mer dialog og gjensidig nysgjerrighet på hverandre seksuelt. Ut av det blå i går ble jeg kåt, gledet meg til å komme hjem så jeg kunne få det ut av verden med litt egenkos og en orgasme. Plutselig ble hodet fylt av bilder av at en kollega kommer etter meg inn på et ganske trangt toalett jeg bruker i nærheten av kontoret mitt, der han ydmyk ber om å få runke foran meg. Det viser seg at han er godt utstyrt og jeg kjenner en intens trang til å bli skikkelig knulla av en 20cm fyldig en. Greien er den, dette føles jo ikke helt bra ut. Som regel går jeg rundt og er fryktelig kåt på kjæresten min og klarer knapt vente med å komme hjem så jeg kan ri han på sofaen. Nå, så, ja, kåtskapen er liksom ikke kanalisert den veien. Flere som opplever dette? Og kjæresten min, han sier ikke mye når vi snakker om temaet, men at han stort sett fantaserer om meg hvis han finner på å runke, og kanskje av og til fantasi om sexpartnere han har hatt før meg. Han fantaserer aldri om underliv/kropper/kvinner han ikke allerede har hatt sex med og sett. Så minner da egentlig. Men det bringer meg til det jeg lurer på, jeg kan vel ikke være ærlig om at jeg ut av det blå fantaserer om en betydelig større kuk enn det han har? Betyr det at jeg savner en større? Hva betyr dine fantasier? At hvis partneren din er litt overvektig fantaserer du om ei stram ei? Eller konen din har små pupper så fantaserer du om en kvinne med større og faste bryst fordi du egentlig liker det? Jeg begynner å lure på om grunnen til at kjæresten min deler så innmari lite og spør om ingenting er fordi han er redd sannheten ikke tåler dagens lys? Det finnes mange mange menn som synes JEG er ok, jeg er fantasien, jeg er deiligst. Blir det ikke litt feil om jeg er sammen med en mann som "aksepterer" meg som jeg er fordi jeg er fin ellers, men at han seksuelt drømmer om noe annet? Anonymkode: 1f00b...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Litt bakgrunn, kvinne 40 år, elsker sex med partner, men har aldri vært særlig god på å fantasere om andre enn han jeg er sammen med. Det har bare ikke falt meg inn eller pirret meg. Jeg er åpen med partner om alt og har ikke tenkt tanken å holde ting skjult. Når vi snakker om sex og de tingene så svarer han om jeg lurer på noe, kanskje ikke spesielt utfyllende, og virker ikke nevneverdig nysgjerrig på hva jeg liker osv. Vi har helt nydelig sex, stort sett minst en gang for dag, får orgasmer og er happy sånn sett. Men jeg er nok vant til litt mer dialog og gjensidig nysgjerrighet på hverandre seksuelt. Ut av det blå i går ble jeg kåt, gledet meg til å komme hjem så jeg kunne få det ut av verden med litt egenkos og en orgasme. Plutselig ble hodet fylt av bilder av at en kollega kommer etter meg inn på et ganske trangt toalett jeg bruker i nærheten av kontoret mitt, der han ydmyk ber om å få runke foran meg. Det viser seg at han er godt utstyrt og jeg kjenner en intens trang til å bli skikkelig knulla av en 20cm fyldig en. Greien er den, dette føles jo ikke helt bra ut. Som regel går jeg rundt og er fryktelig kåt på kjæresten min og klarer knapt vente med å komme hjem så jeg kan ri han på sofaen. Nå, så, ja, kåtskapen er liksom ikke kanalisert den veien. Flere som opplever dette? Og kjæresten min, han sier ikke mye når vi snakker om temaet, men at han stort sett fantaserer om meg hvis han finner på å runke, og kanskje av og til fantasi om sexpartnere han har hatt før meg. Han fantaserer aldri om underliv/kropper/kvinner han ikke allerede har hatt sex med og sett. Så minner da egentlig. Men det bringer meg til det jeg lurer på, jeg kan vel ikke være ærlig om at jeg ut av det blå fantaserer om en betydelig større kuk enn det han har? Betyr det at jeg savner en større? Hva betyr dine fantasier? At hvis partneren din er litt overvektig fantaserer du om ei stram ei? Eller konen din har små pupper så fantaserer du om en kvinne med større og faste bryst fordi du egentlig liker det? Jeg begynner å lure på om grunnen til at kjæresten min deler så innmari lite og spør om ingenting er fordi han er redd sannheten ikke tåler dagens lys? Det finnes mange mange menn som synes JEG er ok, jeg er fantasien, jeg er deiligst. Blir det ikke litt feil om jeg er sammen med en mann som "aksepterer" meg som jeg er fordi jeg er fin ellers, men at han seksuelt drømmer om noe annet? Anonymkode: 1f00b...c4b Elsker han deg? Føler du deg elsket av han? Jeg tenker at fantasier er noe man tenker på for at det kan man bli tent av. Trenger ikke å være noe mere enn det... Man må skille mellom fantasier og drømmer feks. Drømmer kan bli en realitet. Det er handler om våre innerste lengsler slik jeg tolker det. Fantasier er superflott å ha, så er det ikke alle fantasier man bør realisere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Del Skrevet 17. desember 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Elsker han deg? Føler du deg elsket av han? Jeg tenker at fantasier er noe man tenker på for at det kan man bli tent av. Trenger ikke å være noe mere enn det... Man må skille mellom fantasier og drømmer feks. Drømmer kan bli en realitet. Det er handler om våre innerste lengsler slik jeg tolker det. Fantasier er superflott å ha, så er det ikke alle fantasier man bør realisere... Han sier det og viser det, vi har høy tillit i forholdet og derfor tar jeg han på ordet og tror på det han sier. Men ofte handler det ikke om HVA man sier, men det man unnlater å fortelle. Og han kan vel elske meg og samtidig bli mer kåt/tent av noen andre? Ikke vet jeg. Derfor jeg spør om andre sine innspill her inne. Kan man egentlig elske noen hvis man samtidig tenker på sex med andre ukentlig og runker til dette? Eller kanskje han fantaserer om ekser når vi har sex for å i det hele tatt klare å komme. Vet ikke. Anonymkode: 1f00b...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. desember 2024 #4 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sier det og viser det, vi har høy tillit i forholdet og derfor tar jeg han på ordet og tror på det han sier. Men ofte handler det ikke om HVA man sier, men det man unnlater å fortelle. Og han kan vel elske meg og samtidig bli mer kåt/tent av noen andre? Ikke vet jeg. Derfor jeg spør om andre sine innspill her inne. Kan man egentlig elske noen hvis man samtidig tenker på sex med andre ukentlig og runker til dette? Eller kanskje han fantaserer om ekser når vi har sex for å i det hele tatt klare å komme. Vet ikke. Anonymkode: 1f00b...c4b Har du spurt han? Er jo hva han tenker om det som er viktig, og hva du er komfortabel med å vite... Tror ikke du kommer noen vei utenom om du vil ha svar på dette. Så hjelper det ikke om han sier han elsker deg om du ikke føler deg elsket.. Forstår du hva jeg mener med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #5 Del Skrevet 17. desember 2024 Irak skrev (4 minutter siden): Har du spurt han? Er jo hva han tenker om det som er viktig, og hva du er komfortabel med å vite... Tror ikke du kommer noen vei utenom om du vil ha svar på dette. Så hjelper det ikke om han sier han elsker deg om du ikke føler deg elsket.. Forstår du hva jeg mener med det? Som sagt, har forsøkt å snakke med han om temaet sex i snart 3 år. Han svarer for så vidt, men det er lite iver og utbrodering, og absolutt ingen spørsmål tilbake til meg for å få til en gjensidig dialog. Jeg er komfortabel med å vite alt. Liker ærlighet foran hemmelighold, og har realistiske tanker om et levd liv tidligere og at det finnes morsommere penere, deiligere, klokere kvinner enn meg i denne verden. Men ser kanskje ikke for meg at menn vil høre at jeg muligens savner en større k*k av og til? Hvorfor ellers skulle jeg plutselig tenke på det? Og det med å føle seg elsket. Tenker man må være rimelig dørmatte om man befinner seg i et forhold der man ikke føler seg elsket av partneren. Mennesker med selvrespekt er da heller alene tenker nå jeg. Ts Anonymkode: 1f00b...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #6 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg er ærlig med min partner, men deler ikke fantasier. Fantasiene mine er Nettop det, fantasier. De er ikke ønsker. Anonymkode: d781d...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #7 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ærlig med min partner, men deler ikke fantasier. Fantasiene mine er Nettop det, fantasier. De er ikke ønsker. Anonymkode: d781d...32f Så fantasiene er ikke ting du savner eller ikke får i forholdet eller hos partner? Ts Anonymkode: 1f00b...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #8 Del Skrevet 17. desember 2024 Hadde jeg ikke gjort. Fantasiene er mine og drøye nok til at jeg tror de fleste partnere hadde reagert negativt. De er også bare fantasier, for menn betyr fantasier noe de ønsker å oppleve har jeg erfart. Så nei, deler det ikke. Jeg vil ikke høre hans heller.. K29 Anonymkode: 6f44c...e70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 17. desember 2024 #9 Del Skrevet 17. desember 2024 I min bok er dette overtenking, som skaper problemer ut av noe som egentlig ikke er et problem. Og så er det en god slump "på seg selv kjenner man andre" - som betyr at fordi du fantaserer om "noe annet" eller "noen andre" så tror du at han også gjør det. Når du i tillegg begynner å spekulere i det han ikke sier så er vi nesten over i paranoia. Da får du rett og slett spør ham om han tenker ting som han ikke sier, etc etc. Bare vær forberedt på at han kommer til å synes at du er mistroisk og ikke stoler på ham. Sånt er både frustrerende og slitsomt å forholde seg til. Ikke spør andre om du egentlig drømmer om større kuk. Dette må du kunne kjenne etter og svare på selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #10 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg synes du er litt vel sexfiksert og at du legger altfor mye i dine seksuelle tanker. Jeg har høy sexlyst, men det gir meg faktisk ikke så veldig mye å snakke om sex med partner. Kanskje bortsett fra om det er noe nytt jeg vil prøve eller han vil prøve, kanskje erotisk spill for moro skyld eller noe. Men jeg synes i utgangspunktet ikke sex er et interessant samtaleemne. Jeg har ingen interesse av å vite alt han fantaserer om. Opplever heller ikke at menn jeg har vært med er interessert i alt jeg fantaserer om. Var to som syntes det var interessant å diskutere, men jeg synes ikke det. Synes ikke temaet fenger. Anonymkode: c66cd...5ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #11 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes du er litt vel sexfiksert og at du legger altfor mye i dine seksuelle tanker. Jeg har høy sexlyst, men det gir meg faktisk ikke så veldig mye å snakke om sex med partner. Kanskje bortsett fra om det er noe nytt jeg vil prøve eller han vil prøve, kanskje erotisk spill for moro skyld eller noe. Men jeg synes i utgangspunktet ikke sex er et interessant samtaleemne. Jeg har ingen interesse av å vite alt han fantaserer om. Opplever heller ikke at menn jeg har vært med er interessert i alt jeg fantaserer om. Var to som syntes det var interessant å diskutere, men jeg synes ikke det. Synes ikke temaet fenger. Anonymkode: c66cd...5ba Nå ble det fokusert på sex fordi temaet er innen seksuelle fantasier og underforumet heter "seksualitet". Forholdet vårt er så mye mer, men samtidig er sex viktig for oss begge. Jeg ønsker ikke å være i et forhold med lite/ingen/uforutsigbar mengde sex. Det er viktig med en partner som har nogen lunde lik lyst som meg. Det har jeg funnet. Det jeg ikke ønsker er å være sammen med en som synes jeg treffer blink på 9/10, sexen er bra, men at man på sammetid ukentlig fantaserer om det man egentlig har lyst på. For menn kan det være vanskelig nok å i det hele tatt finne en partner i voksen alder har jeg inntrykk av. Attpåtil finne ei som man samarbeider godt med, ler sammen med sammenfallende interesser, ingen drama, høy grad av tillit og frihet der man dyrker individet så vel som oss som par. Men jeg har mange menn rundt meg som synes jeg er det deiligste, og den man fantaserer om, som også har "ting på stell". Jeg utforsker ikke andre relasjoner, jeg elsker kjæresten min og det vi har. Samtidig reflekterer jeg over temaet å ta til takke seksuelt. Jeg har også vært sammen med menn tidligere som jeg likte på mange måter, men så var det litt off her og der. Litt ulik humor, kanskje ikke det utseendet jeg naturlig og instinktivt tenner på, ulik prioriteringer osv, men helheten var bra. Felles for alle de var at det ble slutt. Jeg gikk lei, det føltes ikke riktig, take your pick. Lufter bare tankene rundt dette med å matche hverandre, være ærlig om fantasier om det kan symbolisere noe man savner. Har som sagt aldri fantasert om noen andre enn partner. Ts Anonymkode: 1f00b...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #12 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Så fantasiene er ikke ting du savner eller ikke får i forholdet eller hos partner? Ts Anonymkode: 1f00b...c4b Langt i fra. Fantasiene mine er overhode ikke ting jeg har noe ønske om å prøve/gjennomføre😊. Anonymkode: d781d...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #13 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har høy sexlyst, men det gir meg faktisk ikke så veldig mye å snakke om sex med partner. Kanskje bortsett fra om det er noe nytt jeg vil prøve eller han vil prøve, kanskje erotisk spill for moro skyld eller noe. Men jeg synes i utgangspunktet ikke sex er et interessant samtaleemne. Jeg har ingen interesse av å vite alt han fantaserer om. Opplever heller ikke at menn jeg har vært med er interessert i alt jeg fantaserer om. Var to som syntes det var interessant å diskutere, men jeg synes ikke det. Synes ikke temaet fenger. Anonymkode: c66cd...5ba Samme her. Jeg har gjerne mye og ofte sex. Men å snakke om sex syntes jeg rett og slett er litt kjedelig. Sex kan være spennende som tema å lese om nye ting, forskning osv. men personlige samtaler om sex gir meg ingen ting. Det er rett og slett ganske uinteressant. Unntakene er om/når partner feks har et ønske eller behov om å formidle noe. Vanlig kommunikasjon. Men det er sjeldent jeg har opplevd utover helt i starten av en ny relasjon feks. Men å snakke om sex bare for å snakke om sex er drit kjedelig. Anonymkode: d781d...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #14 Del Skrevet 17. desember 2024 Ja, deler alltid de hvor hun er med. Det gjør henne glad. Anonymkode: b3a17...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #15 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier det og viser det, vi har høy tillit i forholdet og derfor tar jeg han på ordet og tror på det han sier. Men ofte handler det ikke om HVA man sier, men det man unnlater å fortelle. Og han kan vel elske meg og samtidig bli mer kåt/tent av noen andre? Ikke vet jeg. Derfor jeg spør om andre sine innspill her inne. Kan man egentlig elske noen hvis man samtidig tenker på sex med andre ukentlig og runker til dette? Eller kanskje han fantaserer om ekser når vi har sex for å i det hele tatt klare å komme. Vet ikke. Anonymkode: 1f00b...c4b Hadde ikke vært så gøy å hatt sex med en som fantaserer om exene.. Anonymkode: 84128...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #16 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg snakket sjelden om seksuelle fantasier med eksen, da kun ting vi hadde lyst å prøve. Hadde en flørt i sommer, der delte vi mer av fantasier. Men noen holder jeg for meg selv. Men jeg hadde nok reagert litt på om en kjæreste runket til tankene om eksene, for meg tyder det på følelser på litt feil plass. Men det kan være bare meg det altså. At man kan plutselig få tankene over på ekser, kolleger eller andre er en naturlig ting som kan skje. Men å bevisst bruke de som runkemateriale, det hadde jeg ikke likt. Anonymkode: e7cc1...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #17 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg snakket sjelden om seksuelle fantasier med eksen, da kun ting vi hadde lyst å prøve. Hadde en flørt i sommer, der delte vi mer av fantasier. Men noen holder jeg for meg selv. Men jeg hadde nok reagert litt på om en kjæreste runket til tankene om eksene, for meg tyder det på følelser på litt feil plass. Men det kan være bare meg det altså. At man kan plutselig få tankene over på ekser, kolleger eller andre er en naturlig ting som kan skje. Men å bevisst bruke de som runkemateriale, det hadde jeg ikke likt. Anonymkode: e7cc1...178 Han har vært singel i mange år og ikke ønsket forhold med 90% av de han har hatt sex med. Tviler på det er grunnet romantiske følelser han fantaserer om de, men de er alle helt sikkert penere enn meg etter hans smak. Det får ikke jeg gjort så mye med dessverre. Ts Anonymkode: 1f00b...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #18 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå ble det fokusert på sex fordi temaet er innen seksuelle fantasier og underforumet heter "seksualitet". Forholdet vårt er så mye mer, men samtidig er sex viktig for oss begge. Jeg ønsker ikke å være i et forhold med lite/ingen/uforutsigbar mengde sex. Det er viktig med en partner som har nogen lunde lik lyst som meg. Det har jeg funnet. Det jeg ikke ønsker er å være sammen med en som synes jeg treffer blink på 9/10, sexen er bra, men at man på sammetid ukentlig fantaserer om det man egentlig har lyst på. For menn kan det være vanskelig nok å i det hele tatt finne en partner i voksen alder har jeg inntrykk av. Attpåtil finne ei som man samarbeider godt med, ler sammen med sammenfallende interesser, ingen drama, høy grad av tillit og frihet der man dyrker individet så vel som oss som par. Men jeg har mange menn rundt meg som synes jeg er det deiligste, og den man fantaserer om, som også har "ting på stell". Jeg utforsker ikke andre relasjoner, jeg elsker kjæresten min og det vi har. Samtidig reflekterer jeg over temaet å ta til takke seksuelt. Jeg har også vært sammen med menn tidligere som jeg likte på mange måter, men så var det litt off her og der. Litt ulik humor, kanskje ikke det utseendet jeg naturlig og instinktivt tenner på, ulik prioriteringer osv, men helheten var bra. Felles for alle de var at det ble slutt. Jeg gikk lei, det føltes ikke riktig, take your pick. Lufter bare tankene rundt dette med å matche hverandre, være ærlig om fantasier om det kan symbolisere noe man savner. Har som sagt aldri fantasert om noen andre enn partner. Ts Anonymkode: 1f00b...c4b Vel. Jeg føler menn oppfatter meg som åpen nok til at de kan lufte fantasier om hva de ønsker vi gjør. Men jeg er ikke keen på å inkludere andre i sexlivet. Derimot er jeg åpen for mange andre ting som jeg er på de fleste områder i livet. Passer selvfølgelig med en mann som ligner. Vet ikke helt hvorfor du drar inn menns interesse for deg her. Det er jo også menns ansvar å formidle til dama hvis de ønsker noe, ikke lengte utenfor forholdet. Anonymkode: c66cd...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #19 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg snakket sjelden om seksuelle fantasier med eksen, da kun ting vi hadde lyst å prøve. Hadde en flørt i sommer, der delte vi mer av fantasier. Men noen holder jeg for meg selv. Men jeg hadde nok reagert litt på om en kjæreste runket til tankene om eksene, for meg tyder det på følelser på litt feil plass. Men det kan være bare meg det altså. At man kan plutselig få tankene over på ekser, kolleger eller andre er en naturlig ting som kan skje. Men å bevisst bruke de som runkemateriale, det hadde jeg ikke likt. Anonymkode: e7cc1...178 Hadde først og fremst blitt perpleks hvis det viste seg at jeg hadde valgt en mann med så dårlige sosiale antenner at han sa dette til meg. Det er da helt åpenbart at å dele fantasier ikke betyr å dele at man onanerer til eksen. Det kan jeg også gjøre. Ikke fordi han var best i senga, men fordi man får noen standardfantasier som er enkle å bruke for å komme. Anonymkode: c66cd...5ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #20 Del Skrevet 17. desember 2024 Hadde min kone sagt noe sånt som du skrev hadde vårt forhold aldri blitt det samme. Sannsynligvis hadde det blitt veldig surt og endt med brudd på sikt. Anonymkode: cd8fd...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå